XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ben nog aant wachten op jullie amino mix, als die erop staat nog eens een giant bestelling doen! héhé...:D

Ik wacht wel weer op de kerstpakketten :D :D met bijpassende lekkere dames

Ik wacht wel weer op de kerstpakketten :D :D met bijpassende lekkere dames

Ik ben eigenlijk aan't hopen op een sinterklaaspakketje... @René *hint, hint*

Want we blijven hier natuurlijk zoals kleine kinderen in een snoepjeswinkel :D

ook goed maar dan eis ik lekkere vrouwlijke pieten er bij :D dan heeft t mijn goedkeuring :roflol:

als we dat maar helder hebben sanca san :D Wat stack jij eigenlijk atm?

dat is snoep syntha 6 :roflol: dat kan je geen eiwit noemen. Ik ga vanaf dinsdag aan de Mstak +megagrow(nu nog even mn cellmass opmaken)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.610
Paketten zou ideal zijn rond kerst tijd!

• #6.614
Ik bedoel: Als ik nou als pre-workout je nieuwe supplement straks neem. En als post-workout die essentiële aminozurenmix + dextrojuice. Kan ik dan daarbij nog die creapump en Megagrow gebruiken. Zo ja, hoe dan. of kan ik die achterwege laten

je kan creapump wel combineren die neem je dan na de training samen met de dextro en de amino's en de creapump neem je ook op rustdagen.

ik ben van plan om Complex Carb Gainer, te gaan halen ,omdat er ook eiwitten in zitten,

maar nu is mijn vraag als ik 3x per dag complex carb gainer neem hoef ik dan geen extra eiwitten meer te nemen?(voor na het trainen)

• #6.616
ik ben van plan om Complex Carb Gainer, te gaan halen ,omdat er ook eiwitten in zitten,

maar nu is mijn vraag als ik 3x per dag complex carb gainer neem hoef ik dan geen extra eiwitten meer te nemen?(voor na het trainen)

dat hangt van je totale eiwitinname af. je moet dat even uitrekenen

Ether Tabs

hey René,

Heb jij toevallig ervaring met de Ether Tabs van Get Diesel. Zit na een pot NOS ernstig te kijken naar iets anders. Begin de laatste paar dagen steeds meer last te krijgen van mijn slokdarm.

• #6.618
hey René,

Heb jij toevallig ervaring met de Ether Tabs van Get Diesel. Zit na een pot NOS ernstig te kijken naar iets anders. Begin de laatste paar dagen steeds meer last te krijgen van mijn slokdarm.

ja ik heb ze zelf gebruikt 1 pot, ik vind ze beter als bv green Bulge. Ik was er best tevreden over.

Hey René,

Pm gestuurd ivm bestelling.

Vr Grt
L.J.

Hoe zit het bij XXL met hoeveelheidskortingen? Meeste producten gaan niet verder dan 2 stuks aan verminderde prijs...ik wil een bestelling plaatsen van 3x Olimp Anabolic Amino 5500, maar daar doe ik blijkbaar geen wezenlijk voordeel mee, enkel op de 2 eerste potten? Lijkt me jammer, vooral voor ons dan ;)

Terug
Naar boven