override
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
Maak ff met witte verf een H in je tuin. dan weten ze waar ze moeten landen![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak ff met witte verf een H in je tuin. dan weten ze waar ze moeten landen![]()

meer korting hoeft ook niet
planning is ongeveer 5 emmers whey
1 emmer complex carb gainer
maybe nog wat crea
gaat dat allemaal lukken met verzenden![]()

Om nog even terug te komen op Nightproteïn, ik heb het ook eens klaargemaakt in een shakebeker en kom tot hetzelfde resultaat: een dikke pap met brokken die moeilijk weg te werken valt.
Enigste wat me nu nog rest is het "zwaar materiaal" bovenhalen en da's m'n blender. Maar om het enigzins vloeibaar te krijgen heb ik minstens 600ml melk nodig per shake. Toch jammer, want 't zal wel goed spul zijn denk ik.
ik hoor dat een 1 scoop wat meer proteine bevat dan de aangegeven 20 gram. Ik ga dat even uitzoeken. mss beste even 1,5 scoop nemen en dan moet toch echt oplossen in 500ml. bij mij lukt dat prima.

Ja 'k vind het bizar dat ik blijkbaar één van de weinigen ben die er zo'n problemen mee heeft!
Maar 'k zweer het je, die pap waarover ik het heb is bijna dik genoeg om een lepel in recht te zetten, om je een idee te geven! Daar nog brokken in en je weet wel genoeg...Wil hier ook heus niet overkomen als een klager, want als het goed is zeg ik het ook!
is de mega grow al binnen? want er staat nog steeds tijdelijk uitverkocht.
Hoi Rene,
Heb je toevallig iets in je assortiment met Vanadium Sulfaat er in? Kwam dat niet zo snel tegen.
Ik zag juist veel mbt insuline gevoeligheid...oh ja en eventueel afknijpen van bloedvaten wat leidde tot hart/vaat ziekten. Maar dat tweede stuk was al ontkracht geloof ik.
Heb je misschien iets anders voor insuline gevoeligheid te verhogen?
ik hoor dat een 1 scoop wat meer proteine bevat dan de aangegeven 20 gram. Ik ga dat even uitzoeken. mss beste even 1,5 scoop nemen en dan moet toch echt oplossen in 500ml. bij mij lukt dat prima.
Ik ga wel aan de kwark.Ik heb gister 1 scoop op 600ml geprobeerd...het is wel vloeibaar maar nog steeds van die kaugum brokken erin.Ik ga wel aan de kwark.
Ik heb gister 1 scoop op 600ml geprobeerd...het is wel vloeibaar maar nog steeds van die kaugum brokken erin.Ik ga wel aan de kwark.
ik ben in gesprek met de producent.. er moet gebruik geworden van miscellar instant.. ik heb zomaar het vermoeden dat er de laatste 2 batches geen instant is gebruikt, het wordt nu uitgezocht.