CocaBusiness
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb een vraagje over jullie BCAA capsules (gewoon eigen merk).
Hoelang zijn deze houdbaar? Ik weet niet meer wanneer ik ze besteld heb, en er zit geen sticker meer ofzo op de verpakking.
rene wat is het verschil nou tussen Animal STAK en Animal M-STAK ?Zit namelijk ff een monster bestelling klaar te zetten haha...euh ik bedoel animal
Uberhaupt welk product van Universal, het is goed spul maar welke zou jij adviseren tijdens de bulk? Heb 2 weken geleden eerste MSTAK afgerond.

hmmmz....raar dat dit dan werkte en dat spul van Get diesel neit. Ik denk dat ik gwoon weer voor de MSTAK ga half januari! Is de MG al binnen?
rene, bestelling aan het plaatsen en heb nog vraagje. denk dat ik het reeds heb gevraagd maar kan je (heeft het eingelijk nut) om MG samen te gebruiken met dextrojuice?
thx

net men bestelling geplaatst en betaald, ga in januari die test tropin stack icm alri pro anabol eens uittesten, kwestie om het nieuwe jaar meteen goed in te zettenIk wou eerst de badass mass stack van alri proberen maar ik zag dat die uit het assortiment is verdwenen
![]()
als er een sampletje bijzit zou ik een heeeeeeeeeeel blij man zijn
hint![]()

weet niet of het al eerder gevraagd is maar
wat nou als ik 5 emmers wil bestellen van 2.5 kilo ?
het gaat hier overigens om de Whey Protein Instant
moet ik dan kiezen voor 1 X 10 + 1 X 2.5 ?
wel bietje jammer want dan betaal ik voor 4 emmers 37.50 en voor 1 emmer 49.59
is der mogelijk om er 5 X 38 van te maken ? of iets in die geest![]()
ja dat kan op zich wel.. zet het even in de opmerkingen bij je bestelling dan.
maar meer korting dan op de 10kg kan ik niet geven, daar zit voor ons al een minimale marge op. Het wordt dan 187euro.

Maak ff met witte verf een H in je tuin. dan weten ze waar ze moeten landenmeer korting hoeft ook niet
planning is ongeveer 5 emmers whey
1 emmer complex carb gainer
maybe nog wat crea
gaat dat allemaal lukken met verzenden![]()