Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb een vraagje over jullie BCAA capsules (gewoon eigen merk).
Hoelang zijn deze houdbaar? Ik weet niet meer wanneer ik ze besteld heb, en er zit geen sticker meer ofzo op de verpakking.

Shakebeker 2
NightProtein - Casein Pro 90 2
Whey Protein Instant 10KG
Universal product 1
Mega Grow 1
BBQ sauce 1

zo nu wachten op megagrow:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.103
Heb een vraagje over jullie BCAA capsules (gewoon eigen merk).
Hoelang zijn deze houdbaar? Ik weet niet meer wanneer ik ze besteld heb, en er zit geen sticker meer ofzo op de verpakking.

die zijn zeker 2 jaar houdbaar na aankoop mits droog bewaard. we krijgen 2 maandelijks nieuwe aanvoer.

• #7.104
rene wat is het verschil nou tussen Animal STAK en Animal M-STAK ? :D Zit namelijk ff een monster bestelling klaar te zetten haha...euh ik bedoel animal :rolleyes:
Uberhaupt welk product van Universal, het is goed spul maar welke zou jij adviseren tijdens de bulk? Heb 2 weken geleden eerste MSTAK afgerond.

volgens mij is stak meer een testobooster en mstak een soort van testbooster +++ ;)

hmmmz....raar dat dit dan werkte en dat spul van Get diesel neit. Ik denk dat ik gwoon weer voor de MSTAK ga half januari! Is de MG al binnen?

Rene,

ff een vraagje wat is het verschil tussen bcaa powder van xxl 500gr 50 euro en bcaa powder van primaforce 500gr 36 euro ??? verschil kan ik niet echt vinden in de omschrijving maar zal er vast wel zijn gezien het prijsverschil.

Alvast bedankt
groeten bigboy25

rene, bestelling aan het plaatsen en heb nog vraagje. denk dat ik het reeds heb gevraagd maar kan je (heeft het eingelijk nut) om MG samen te gebruiken met dextrojuice?

thx

rene, bestelling aan het plaatsen en heb nog vraagje. denk dat ik het reeds heb gevraagd maar kan je (heeft het eingelijk nut) om MG samen te gebruiken met dextrojuice?

thx

never mind, heb MG vervangen door dextrojuice en creapump :D

bestelling van 10 producten :cool:

is een goede !! doe ik ook :D

net men bestelling geplaatst en betaald, ga in januari die test tropin stack icm alri pro anabol eens uittesten, kwestie om het nieuwe jaar meteen goed in te zetten :D Ik wou eerst de badass mass stack van alri proberen maar ik zag dat die uit het assortiment is verdwenen :(

als er een sampletje bijzit zou ik een heeeeeeeeeeel blij man zijn :D

hint :p

• #7.114
net men bestelling geplaatst en betaald, ga in januari die test tropin stack icm alri pro anabol eens uittesten, kwestie om het nieuwe jaar meteen goed in te zetten :D Ik wou eerst de badass mass stack van alri proberen maar ik zag dat die uit het assortiment is verdwenen :(

jungle warfare is niet meer leverbaar.

weet niet of het al eerder gevraagd is maar
wat nou als ik 5 emmers wil bestellen van 2.5 kilo ?
het gaat hier overigens om de Whey Protein Instant

moet ik dan kiezen voor 1 X 10 + 1 X 2.5 ?
wel bietje jammer want dan betaal ik voor 4 emmers 37.50 en voor 1 emmer 49.59

is der mogelijk om er 5 X 38 van te maken ? of iets in die geest ???

• #7.117
weet niet of het al eerder gevraagd is maar
wat nou als ik 5 emmers wil bestellen van 2.5 kilo ?
het gaat hier overigens om de Whey Protein Instant

moet ik dan kiezen voor 1 X 10 + 1 X 2.5 ?
wel bietje jammer want dan betaal ik voor 4 emmers 37.50 en voor 1 emmer 49.59

is der mogelijk om er 5 X 38 van te maken ? of iets in die geest ???

ja dat kan op zich wel.. zet het even in de opmerkingen bij je bestelling dan.
maar meer korting dan op de 10kg kan ik niet geven, daar zit voor ons al een minimale marge op. Het wordt dan 187euro.

ja dat kan op zich wel.. zet het even in de opmerkingen bij je bestelling dan.
maar meer korting dan op de 10kg kan ik niet geven, daar zit voor ons al een minimale marge op. Het wordt dan 187euro.

meer korting hoeft ook niet
planning is ongeveer 5 emmers whey
1 emmer complex carb gainer
maybe nog wat crea
gaat dat allemaal lukken met verzenden ???:D

Terug
Naar boven