MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hardcore! :D

Heb je een wedstrijd op de planning staan?

(sorry voor offtopic)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.182
Hardcore! :D

Heb je een wedstrijd op de planning staan?

(sorry voor offtopic)

Nee dat niet.. ik had gewoon honger ;)

heb nog wat belangrijke dingen af te handelen de komende 2 maanden en daarna heb ik weer meer tijd. Dan moet ik even kijken hoe en wat. Nu kan ik me niet focussen.

Heeft iemand trouwens ervaring met de Leucine stack? Heb aardig wat gelezen over dit amino en klinkt interessant genoeg om het wellicht eens te gaan proberen.

Pakketje is binnen :cool:

kan aan de creapump gaan :D

*edit: creapump met whey en water heeft toch een appart smaakje :roflol:

Laatst bewerkt:
Heeft iemand trouwens ervaring met de Leucine stack? Heb aardig wat gelezen over dit amino en klinkt interessant genoeg om het wellicht eens te gaan proberen.

Ik heb de leucine stack al gehad en de leucik hardcore van muscletech en ben tevreden van dit aminozuur. Het is geen wondermiddel, maar mijn herstel werd er beter door.

Pakketje is binnen :D

En die complex carb gainer banaan is echt lekker! :meal:
Snel meer bestellen, want met die ene kilo ga ik het niet lang volhouden!

Mijn grote besteling is gistere verstuurt en vandaag door tnt (belgie ) afgeleverd .
Top service:D

Top mijn pakket is ook binnen :D en mn vetmeter ook!! Heb alleen nog niet de moed gevonden om te meten :roflol:

Hier ook alles binnen.
Bedankt Rene

Hey!

komt er geen 2de knalpakket van xxl nutrition meer?!

Mijn grote besteling is gistere verstuurt en vandaag door tnt (belgie ) afgeleverd .
Top service:D
Normaal komt bij mij ook alles snel aan, maar heb nu vorige week zaterdag besteld en nog steeds niks aangekomen ???

Renée kun je even bestelnummer 20892 nakijken? Is dat verzonden? Kheb juist gecheckt, tis dezelfde dag nog betaald dus ...

Heb die vetpercentagemeter..alleen staat er in de begeleiding dat ik enkel opde voorkant heup moet meten en die geeft 8.5% aan :D

staat niet in de tabel ;)

oh ja? had ik niet gezien!

Terug
Naar boven