MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, ik rij ook met de koersfiets (ca 100 km per rit), en zou iets willen waar ik :

1. sneller kan van rijden (meer energie krijg dus); (innemen voor of tijdens de rit)
2. kan gebruiken voor onderweg of nadien (herstel).

enig idee wat het beste is?

Hey man die trib test extreme werkt echt goed.. bodybuildingbeeldje is trouwens ook leuk..

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.203
Rene, ik rij ook met de koersfiets (ca 100 km per rit), en zou iets willen waar ik :

1. sneller kan van rijden (meer energie krijg dus); (innemen voor of tijdens de rit)
2. kan gebruiken voor onderweg of nadien (herstel).

enig idee wat het beste is?

De spullen van infiniti labs (juggernaut en carnocrea) worden zeer aanbevolen voor duursporters evenals die van getdiesel (JP8 en NOS ether), die stellen de verzuring uit en geven meer kracht en uithoudingsvermogen.

voor het herstel zou je dextrojuice met whey kunnen nemen.

René, ik maak m'n shakes zelf, maar zou graag smaakstoffen eraan willen toevoegen. Kan je me hier op weg mee helpen? Merci!

gisteren 1e bestelling bij xxl geplaatst:D

Lol @ BBMARC : "ik ben gierig", kan alles beter, maar eigenlijk ben ik een knoeier..."

is de amino er al?:)

zo mijn bestelling vandaag binnen gehad! super snel! moeders was alleen niet blij met de hoeveelheid potten die er nu bij kwamen haha :rolleyes:

Whey banaan en Dextro juice, beiden erg tevreden over..... alleen geeft die dextro juice een leuk schijteffect = oranje schijt :cool:

denk niet echt dat rené zit te wachten op je BBmark, hoe meer hij je helpt, hoe geslaagder je eigen shakes zijn, hoe minder kans hij maakt dat je bij hem koopt

hey rené, bestelling is vandaag al binnengekomen, lekker snel zelfs naar belgië, top!

Hey René,

Ik heb alles eens doorgelezen, maar wat is het verschil tussen Whey Isolaat en Whey Protein Instant?

Bij beide staat dit:

"Whey Protein Instant is vanwege de snelle opname ideaal om na de training en bij het ontbijt in te nemen. "

"Whey Isolate is vanwege de snelle opname ideaal om na de training en bij het ontbijt in te nemen. "

Alvast Bedankt!

• #7.214
Isolaat wordt wat sneller opgenomen dan de instant versie. en heeft een wat hoger eiwitgehalte. isolaat zou ik alleen na de training nemen .. en evt in de ochtend.

XXL is gewoon goed. Ik heb op het moment de Optimum Stack in huis (Whey+mass+amino)

Als volgende zou ik graag de Dorian Yates stack willen proberen :

Dorian Yates Whey
Dorian Yates Max Nutrition (schijnt heel goed te zijn!)
Dorian Yates NOX pump

alleen de MAX nutrition en de Whey (begrijpelijk) hebben ze niet :(

Venom Hyperdrive 3,0 90 caps
GABA 100 Caps,
Pancake Syrup 336ml
Shirt XXL Nutrition 1 shirt (L)
Xtreme figures Max Deadlift

Woensdag nacht besteld en donderdag al in huis. Prima service like aways.

Die pancake syrup is echt lekker voor een 0kcal product !!

• #7.218
XXL is gewoon goed. Ik heb op het moment de Optimum Stack in huis (Whey+mass+amino)

Als volgende zou ik graag de Dorian Yates stack willen proberen :

Dorian Yates Whey
Dorian Yates Max Nutrition (schijnt heel goed te zijn!)
Dorian Yates NOX pump

alleen de MAX nutrition en de Whey (begrijpelijk) hebben ze niet :(

we hebben de whey en gainer van yates wel gehad maar er was totaal geen vraag naar. De prijs is vrij hoog van de producten dat is denk het probleem.
De nox pump is het enige wat we hebben gehouden omdat deze erg goed is en de prijs wel rechtvaardigd.

• #7.219
Venom Hyperdrive 3,0 90 caps
GABA 100 Caps,
Pancake Syrup 336ml
Shirt XXL Nutrition 1 shirt (L)
Xtreme figures Max Deadlift

Woensdag nacht besteld en donderdag al in huis. Prima service like aways.

Die pancake syrup is echt lekker voor een 0kcal product !!

wat vind je van het beeldje?

Damned, ik wou zo een beeldje voor kerst vragen dit jaar, helemaal vergeten :(

Terug
Naar boven