AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

pakket is goed en in orde toegekomen rene. :)

Zo, m'n vriendin heeft de CCC en NOS ETHER voor mij besteld voor kerst.. :roflol: :brew:

Zet dat 3e knalpakket nu eens online.. héhé:D
Die amino zal er bijna wel zijn zeker?;)

vandaag een bestelling gedaan en meteen gestort. Ordernummer, 21149. Zou het nog op tijd geleverd worden voor de 24e? Het is een kerstcadeautje :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.226
Zet dat 3e knalpakket nu eens online.. héhé:D
Die amino zal er bijna wel zijn zeker?;)

ik maak er wel een nieuwjaarstack van. de labels waren in ijsland beland..
ik wordt er echt moe van allemaal. dinsdag moet ik eindelijk die aminomix hebben.. pfff 2 weken te laat.

• #7.228
ik maak er wel een nieuwjaarstack van. de labels waren in ijsland beland..
ik wordt er echt moe van allemaal. dinsdag moet ik eindelijk die aminomix hebben.. pfff 2 weken te laat.

heb het eens gelezen in je foldertje dat bij de bestelling zat...

die aminomix klint wel super goed, volgende keer toch duidelijk eens testen!

ja topic is gesloten.. ik maak gewoon weer een nieuwe aan in 2009.

is dat wat die meltdown en is het legaal?

Geen idee of het wat is. Maar ik had het Ergogenics erbij gedaan. Staat onderzoek resultaat bij op test personen en zo als bewijs dat het werkt en in hoeverre.

Ik zoek nog een 2e burner om in de off weken van Clenbuterol te gebruiken dus wie weet dat ik deze eens ga proberen dan.

Geen idee of het wat is. Maar ik had het Ergogenics erbij gedaan. Staat onderzoek resultaat bij op test personen en zo als bewijs dat het werkt en in hoeverre.

Ik zoek nog een 2e burner om in de off weken van Clenbuterol te gebruiken dus wie weet dat ik deze eens ga proberen dan.
Alleen is het onderzoek niet echt betrouwbaar (heb er snel over heen gekeken) Kijk maar eens wat ze zeggen over degene die het onderzoek gefinancierd heeft.

Dan kan je wel meerdere onderzoeken onderuit halen omdat het betaald is door degene die het product maakte. Maar als je kijkt naar de ingredienten is het op zich niet ver gezocht dat het ook werkt. Zal het een keertje proberen en zie wel :D

• #7.233

mss is andrenalean iets voor je.. hebben we nu enorm afgeprijst.

neem je een histamine bij je clen?

Dan kan je wel meerdere onderzoeken onderuit halen omdat het betaald is door degene die het product maakte. Maar als je kijkt naar de ingredienten is het op zich niet ver gezocht dat het ook werkt. Zal het een keertje proberen en zie wel :D
Ja dat klopt. Wat wil je er mee zeggen? Je bent wel naïef dan, als je denkt dat die onderzoeken de "volledige" waarheid schetsen. maar on-topic...

Kmoet niet te veel in dit topic komen...krijg ik van die shoppingspree's van.

Heb nog een leuke bestelling gedaan voor eindejaar rene :D.
Zoek je geen vestiging in België open te doen of zo maakt het veel gemakelijker voor mij :p .

Owja hoe zit het met de sizing van de animal shirt's is deze hetzelfde als ironville ?

• #7.238
Heb nog een leuke bestelling gedaan voor eindejaar rene :D.
Zoek je geen vestiging in België open te doen of zo maakt het veel gemakelijker voor mij :p .

Owja hoe zit het met de sizing van de animal shirt's is deze hetzelfde als ironville ?

thx voor je order!

ja ironville en animal zijn dezelfde shirts (Gildan).

Beeldje? Zo klein is het niet. Was aangenaam verrast door de size. En mooi afgewerkt ook. K ga me wss er nog bestellen.

Mn vriendin heeft gisteren het DL max beeld(je) besteld, voor kerstmis was het te laat maar kan nog net voor mn verjaardag :D

By the way die dextroshizzle ook meebesteld, eens uitproberen

Is de site offline? Ik ben nou al 2 uur aan het proberen om erop te komen om te bestellen maar hij doet het steeds niet :(

Terug
Naar boven