MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

vind dit net een sponsor topic :eek:

holy shit! zit nu een poosje te koekeloeren op dit forum maar het is één en al XXL wat de klok slaat

Ik zou nooit XXL nemen, alleen al omdat er hier op het forum veeeel te veel XXL voorkomt en dat vind ik 'stinken'.

Amerikaanse bodybuilding-forum met 1,3 miljoen members vind ik ietsje onafhankelijker en daar lees je heel veel positieve berichten over Optimum Nutrition.

Zo dat moest er even uit :D

Moet jij eens uitleggen wat er aan "stinkt"?

haaha zever e maat

Er zijn zuveel members/mods die alsmaar 1 merk promoten. Zie maar Controlled Labs

en XXL vindt je stinken..rare opmerkingen maak jij bro

Ze promoten controlled labs omdat het werkt:D

Edit: Idem voor xxl, het werkt gewoon dat is het.

Als XXL ook in amerika zou verkopen hadden 1.3 miljoen mensen het ook over XXL gehad.
Dan was XXL the #1 supplementmofo in the world. En dan was René president of the united states of america geweest en rijker dan bill gates. dus STFU! :stfu::sd:

;)

holy shit! zit nu een poosje te koekeloeren op dit forum maar het is één en al XXL wat de klok slaat

Ik zou nooit XXL nemen, alleen al omdat er hier op het forum veeeel te veel XXL voorkomt en dat vind ik 'stinken'.

Amerikaanse bodybuilding-forum met 1,3 miljoen members vind ik ietsje onafhankelijker en daar lees je heel veel positieve berichten over Optimum Nutrition.

Ban that b*ch!!

Niets mis met kritiek btw, maar het moet wel onderbouwd kunnen worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.386

Dit is een sponsor topic dus dat kan wel kloppen dat je dit net een sponsor topic vind...

En ON whey verkopen we ook .. dus zelfs jij kan bij ons uit de voeten :D

Bedankt voor de mededeling. Ik ben nu wel bang dat XXL failliet gaat zonder jou

koop bij renee want shoppen bij renee is oké. Whey of weightgainer voor een goedkoop appel en een ei, bij renee moet je zijn!

Vraagje:

Als ik nu bestel bij XXL waarneer krijg ik het dan binnen? ivm oud en nieuw.

Is dat volgende week? of aanstaande vrijdag.

Ok bedankt, nog een vraag:

Ik wil No Shotgun (die van 39 euro) bestellen, maar er staat dat als je medicijnen gebruikt je het niet mag nemen, ik neem Remeron (een antidepressieva [Link niet meer beschikbaar] ) en Minocycline (voor acne) dus neem aan dat ik dat niet mag gebruiken :(, maar er staat niks over in de bijsluiter van deze medicijnen dat het niet mag.

En zitten er trouwens vitamine b12 in no-shotgun wat vaak in deze soort prudukten zit (ik kan niet tegen grote hoeveelheden vit b12, krijg er acne achtige verschijnselen van)

Is no-shotgun nog op voorraad?

haaha zever e maat

Er zijn zuveel members/mods die alsmaar 1 merk promoten. Zie maar Controlled Labs

en XXL vindt je stinken..rare opmerkingen maak jij bro

vind XXl niet 'stinken', alleen dat je overal XXL tegenkomt..

op een forum zijn er altijd sponors, snap ik, maar ik vind dat als iemand voor het eerst rond gaat kijken op dit forum, dan wordt hij/zij hier al één kant op gedirigeerd.

Neem nou de top 100, hoe zou dat nou komen dat er daar een paar boven aan staan?!? Ik zit wel op meer fora, maar dit is het meest bevlekte fora wat ik tot nu toe heb meegemaakt. Vind ik jammer want voor de rest is het hier best toeven.

op een forum zijn er altijd sponors, snap ik, maar ik vind dat als iemand voor het eerst rond gaat kijken op dit forum, dan wordt hij/zij hier al één kant op gedirigeerd.

Neem nou de top 100, hoe zou dat nou komen dat er daar een paar boven aan staan?!? Ik zit wel op meer fora, maar dit is het meest bevlekte fora wat ik tot nu toe heb meegemaakt. Vind ik jammer want voor de rest is het hier best toeven.

Ja dit forum is bevlekt met zulke mensen als JIJ.

Ga lekker een ander forum onder spuiten:D.

• #7.395
Ok bedankt, nog een vraag:

Ik wil No Shotgun (die van 39 euro) bestellen, maar er staat dat als je medicijnen gebruikt je het niet mag nemen, ik neem Remeron (een antidepressieva [Link niet meer beschikbaar] ) en Minocycline (voor acne) dus neem aan dat ik dat niet mag gebruiken :(, maar er staat niks over in de bijsluiter van deze medicijnen dat het niet mag.

En zitten er trouwens vitamine b12 in no-shotgun wat vaak in deze soort prudukten zit (ik kan niet tegen grote hoeveelheden vit b12, krijg er acne achtige verschijnselen van)

Is no-shotgun nog op voorraad?

de shotgun is op vooraad. volgens mij raden ze altijd supps waar je actiever van wordt af icm anti depresiva. wat voor effect het geeft durf in niet te zeggen.

CHECK bij je huisarts of jou medicijn een MAO-remmer is, zo ja, dan geen NO-Shotgun gebruiken. MAO remmers reageren heel slecht (soms fataal) met vaak al willekeurige combinaties van andere stoffen (voorbeeld; Heath Ledger)

• #7.397

bevlekt :lol: ..... nou vertel.. wat is er bevlekt dan? verklaar je nader graag.

Wij zijn al jaren sponsor van het forum, ik sta in rechtstreeks met de klanten hier. We luisteren goed naar onze klanten over nieuwe supplementen. Daar zijn vele voorbeelden van. Daarbij hebben we alles op vooraad, leveren we snel en horen we bij de goedkopere shops.

We doen dit blijkbaar dus al jaren goed en de klanten zijn over het algemeen tevreden over producten en service. Dus is het ook niet gek dat er veel mensen xxl supplementen aanprijzen. Wij hebben er jaren over moeten doen om een status van vertrouwde en goede leverancier te krijgen.

Je doet net of een paar mensen xxl roepen en ander dan maar gaan bestellen. Zo werkt dat natuurlijk niet. En al zou het al wel zo zijn dan is het zeker geen slechte keuze om bij ons te bestellen we leveren snel en zijn zeker niet duur. :spam:

de shotgun is op vooraad. volgens mij raden ze altijd supps waar je actiever van wordt af icm anti depresiva. wat voor effect het geeft durf in niet te zeggen.

Ja klopt, heb het gekregen omdat ik niet kon slapen doordat ik gestopt ben met cannabis (nu 3 maanden gestopt) echter ik neem de laagste dosering 15mg uitsluitent voor slapeloosheid en niet voor depressie (het heeft zelfs een positief effect op me training hoe dat komt weet ik niet)

Ik neem/nam al soortgelijke supplementen zoals Xpand, no-xplode etc echter stond dat over medicijnen hier niet in.

Maar zit er vitamine b12 en b6 in die no-shotgun? want dat staat er niet, maar normaal staat het etiket als beschrijving, hier niet dus vandaar die vraag.

Bedankt XXL vandaag m'n bestelling ontvangen..

Echter nog 1 vraagje heb creapump, dextrojuice en Stacker C besteld..

Hoe moet ik deze innemen?

Dextrojuice+creapump 30/60minutenvoor m'n training en dextrojuice+creapump+stacker C direct na m'n training en dan ergens anders op de dag nog stacker C met vruchtensap/dextrojuice

Of zou ik het toch anders doen, bijvoorbeeld de creapump niet alleen voor de training ook ergens anders op de dag innemen (net als bijvoorbeeld 'Cellmass')

Alvast bedankt, en een prettige jaarwisseling!

Als het hier dan toch zo slecht is he wat doe je hier dan nog ???????

En dat de mensen naar XXL gaan is iets zeer positief .
De reden dan is hun eerste aankoop direct bij een goede winkel die correct werkt en inderdaad snel levert. En zullen ze niet gekloot worden of teveel betalen voor iets en uit eigen ervaring helpt XXl goed als je wat nodig hebt.

Dus ga ergens anders melken inplaats van hier te klagen over iets wat geen steek houdt.

:hello:Halbe T:wave:

Terug
Naar boven