MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

CHECK bij je huisarts of jou medicijn een MAO-remmer is, zo ja, dan geen NO-Shotgun gebruiken. MAO remmers reageren heel slecht (soms fataal) met vaak al willekeurige combinaties van andere stoffen (voorbeeld; Heath Ledger)

Het is geen MAO remmer, sterker nog je mag Remeron (mirtazapine) niet ICM MAO rememrs gerbuiken! Remeron word vaak ook gebruikt bij ADHD en is eeen hEEEEEEEEEl stuk milder dan ritalin wat gewoon een harddrug is.

Remeron is een:

B. Noradrenerg Specifiek Serotonerg Antidepressivum (NaSSA)
Werking: blokkade presynaptische receptoren (a2-autoreceptor; a2-adrenoreceptor) van noradrenaline. Stimulatie van deze receptoren remt het vrijkomen van noradrenaline (negatieve feedback, thermostaat principe); blokkade stimuleert het vrijkomen van noradrenaline. Toename van noradrenaline leidt tot stimulatie van postsynaptische receptoren (a1-adrenoreceptor) van serotonine, hetgeen een als gevolg heeft dat er meer serotonine vrijkomt. Mirtazapine blokkeert ook de 5HT2 en 5HT3 postsynaptische receptoren, hetgeen leidt tot het vrijkomen van meer serotonine.
Mirtazapine (Remeron)

http://www.hulpgids.nl/medicijnen/antidepressiva-indeling.htm

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.402
Bedankt XXL vandaag m'n bestelling ontvangen..

Echter nog 1 vraagje heb creapump, dextrojuice en Stacker C besteld..

Hoe moet ik deze innemen?

Dextrojuice+creapump 30/60minutenvoor m'n training en dextrojuice+creapump+stacker C direct na m'n training en dan ergens anders op de dag nog stacker C met vruchtensap/dextrojuice

Of zou ik het toch anders doen, bijvoorbeeld de creapump niet alleen voor de training ook ergens anders op de dag innemen (net als bijvoorbeeld 'Cellmass')

Alvast bedankt, en een prettige jaarwisseling!

ik zou alleen creapump en dextro nemen en de stacker c skippen

vind XXl niet 'stinken', alleen dat je overal XXL tegenkomt..

op een forum zijn er altijd sponors, snap ik, maar ik vind dat als iemand voor het eerst rond gaat kijken op dit forum, dan wordt hij/zij hier al één kant op gedirigeerd.

Neem nou de top 100, hoe zou dat nou komen dat er daar een paar boven aan staan?!? Ik zit wel op meer fora, maar dit is het meest bevlekte fora wat ik tot nu toe heb meegemaakt. Vind ik jammer want voor de rest is het hier best toeven.

rrrrrrrrrrrrr-r-r-roid rage!

OT: Rene, word er morge ochtend/middag nog geleverd, of rijen die jaapies dan al niet meer?

Het is geen MAO remmer, sterker nog je mag Remeron (mirtazapine) niet ICM MAO rememrs gerbuiken! Remeron word vaak ook gebruikt bij ADHD en is eeen hEEEEEEEEEl stuk milder dan ritalin wat gewoon een harddrug is.

Ritalin is de beste hongerremmer die er is. :D

rene ik heb 2 verpakkingen Scivation Whey besteld en gekregen, maar de zakken zijn allebei kapot hoe kan ik ze terug sturen ect?

Ritalin is de beste hongerremmer die er is. :D

Remeron is het tegenovergestelde!!!

Ik ben door remeron een veelvraat (onhoudbare schrans partijen :D gezond soms ongezond maar ram alles naar binnen) geworden, nu al 6 kg aangekomen (weeg nu bijna 100KG bij 1.83) maar zie er vrij droog uit :P:P en kracht is super herstel ook en slaap als een roos met vivid dreams :D

Ik bestel die No-shotgun niet, zit b6 en b12 in ik neem wel super charge + NightProtein - Casein Pro 90 van XXL :P

Remeron is het tegenovergestelde!!!

Ik ben door remeron een veelvraat (onhoudbare schrans partijen :D gezond soms ongezond maar ram alles naar binnen) geworden, nu al 6 kg aangekomen (weeg nu bijna 100KG bij 1.83) maar zie er vrij droog uit :P:P en kracht is super herstel ook en slaap als een roos met vivid dreams :D

We agree then, pharmaceuticals rule :D

• #7.409
rene ik heb 2 verpakkingen Scivation Whey besteld en gekregen, maar de zakken zijn allebei kapot hoe kan ik ze terug sturen ect?

die zakken zijn niet kapot.. maar open bij de klemsluiting vermoed ik.. zo levert scivation die zakken af, met een zak met druksluiting die bij het minste open springt. de whey zit dan in de doos.. zo is het nu eenmaal.

ik vind het ook maar raar.

XXl nog een klein vraagje he, waarom kan ik van "super charge" geen smaak kiezen? Of moet ik dat bij opmerkingen zetten?

Die NightProtein - Casein Pro 90 kan ik wel uit 2 smaken kiezen.

En ben ik ervan verzekerd dat als ik voorruitbetaal TNT mijn pakketje niet openmaakt of jat:D? ben ik altijd bang voor.

Vind het trouwens super dat je alles beantwoord en zo dicht bij de klant staat, en heb alleen maar goede verhalen over XXL gehoord, ga dus zo door!

• #7.411
XXl nog een klein vraagje he, waarom kan ik van "super charge" geen smaak kiezen? Of moet ik dat bij opmerkingen zetten?

Die NightProtein - Casein Pro 90 kan ik wel uit 2 smaken kiezen.

En ben ik ervan verzekerd dat als ik voorruitbetaal TNT mijn pakketje niet openmaakt of jat:D? ben ik altijd bang voor.

Vind het trouwens super dat je alles beantwoord en zo dicht bij de klant staat, en heb alleen maar goede verhalen over XXL gehoord, ga dus zo door!

we hebben alleen fruitpunch als smaak.. de meest populaire.

tnt maakt niets open :D

OK, bestelt!!

@ René, vandaag voor het eerst de whey met ananas-smaak ingenomen, heerlijke smaak!!! complimentje aan de chef

oh ja heb zo'n flyer van jullie bij ons in de gym achtergelaten, de reacties waren alvast positief!

• #7.415
@ René, vandaag voor het eerst de whey met ananas-smaak ingenomen, heerlijke smaak!!! complimentje aan de chef

oh ja heb zo'n flyer van jullie bij ons in de gym achtergelaten, de reacties waren alvast positief!

ok thx!... ik moet maar eens een topic openen of die smaak moet blijven ananas. Is niet echt heel populair maar als er een aantal die toch echt lekker vinden hou ik die er mss toch maar in.

nog even terug te komen op xxl stinkt, ik train al mijn halve leven met ups and downs,ben al bij veel shops klant geweest, en hier op het forum kwam ik ook de naam xxl veel tegen, heb nu al een aantal keer besteld, de prijzen zijn heel erg netjes, de service en levering is top, en vaak zie ik dat rene producten eerlijk beschrijft,netjes.Kortom xxl niets mis mee.

gister mijn bestelling gedaan bij xxl en vandaag al binnen top service !!!! en dat met deze dagen.

En alweer een snelle levering van René, Max Deadlift is trouwens echt wel groter en zwaarder dan verwacht en prachtig afgewerkt. Super beeldjes.:D

Over Whey isolaat, ik heb er goede verhalen over gehoord, spijtig genoeg gelden ze niet voor mij :(
Ik heb de Whey isolaat aardbei, en echt, het stinkt naar kots en het is niet te zuipen. Als ik er wat chocomelkpoeder doorsmijt is het wel te drinken maarja het zijn snelle suikers... Iemand nog dit probleempje?

Over Whey isolaat, ik heb er goede verhalen over gehoord, spijtig genoeg gelden ze niet voor mij :(
Ik heb de Whey isolaat aardbei, en echt, het stinkt naar kots en het is niet te zuipen. Als ik er wat chocomelkpoeder doorsmijt is het wel te drinken maarja het zijn snelle suikers... Iemand nog dit probleempje?
Ik meen te herinneren dat die aardbei best wel lekker was, wou hem mss nog eens gaan bestellen, mss is je pot slecht geworden ofzo?

Terug
Naar boven