XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik meen te herinneren dat die aardbei best wel lekker was, wou hem mss nog eens gaan bestellen, mss is je pot slecht geworden ofzo?
Heb mijn emmer vorige week binnengekregen, nog goed tot 2010, daaraan ligt het niet. Het zal wel aan mij liggen spijtig genoeg :( Achja ik meng er wel wat nesquick door dan valt het nog mee :)

Rene, bedankt weer, alles is weer binnen gekomen, en wat een leuke cover op het XXL Magazine! ;) Handig dat je er meerdere meestuurd, er hangt nu een van die covers bij mij op de muur ;)

Jammer, ik heb m'n bestelling van vorige week maandag nog steeds niet binnen. Mss dat die DPD mannen vandaag al niet meer leverden? Een Belg hier die toch z'n bestelling vandaag via DPD ontvangen heeft?
Ordernr: 21307

Laatst bewerkt:
Ik begrijp die gozer niet; positieve gebruikerservaringen van consumenten en daar dan over mekkeren :scratch: Of denk jij dat we allemaal korting krijgen??

hmm krijgen jullie geen korting dan ???

Die XXL shirtjes zitten echt fijn binnenkort nog maar wat bij bestellen :)

Ten eerste de beste wensen voor iedereen!

Ben nu 3 dagen bezig met JP8 en NOS ETHER.Als je de NOS drinkt met sinaasappelsap,proef je niks van de zurigheid,dus daar geen last van.
Mijn vraag is,hoe moet ik na die 3 dagen de JP8 en NOS innemen?
Volgens het etiket moet de NOS op trainingsdagen 1 uur voor je training ingenomen worden en de JP8 20 minuten voor de training.
Betekent dat,dat ik eerst de NOS moet innemen en 40 minuten later de JP8?

Ben nu 3 dagen bezig met JP8 en NOS ETHER.Als je de NOS drinkt met sinaasappelsap,proef je niks van de zurigheid,dus daar geen last van.
Volgens het etiket moet de NOS op trainingsdagen 1 uur voor je training ingenomen worden en de JP8 20 minuten voor de training.

ja zo is het:)

Jammer, ik heb m'n bestelling van vorige week maandag nog steeds niet binnen. Mss dat die DPD mannen vandaag al niet meer leverden? Een Belg hier die toch z'n bestelling vandaag via DPD ontvangen heeft?

Hier dus, van het weekend besteld en woensdag binnen. Maar 'k denk echt dat je met deze dagen wat geluk moet hebben, welke regio je zit,...

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.431

ja is verzonden .. ik kan het helaas niet tracen meer vanaf hier

• #7.432

Hier staat het antwoord op je vraag.
Succes!

• #7.433
Ik wil hierbij iedereen een sportief en vooral gezond 2009 toewensen.

Iedereen bedankt voor het vertrouwen in ons! :thumbs:

In 2009 gaan komen er weer een aantal nieuwe supplementen uit onder eigen label..

^^ Happy New Year Rene! ik wens jou en je supp company een gelukkig jaar met veel winst :)

Wat voor supps kunnen we van eigen merk verwachten?

• #7.437
^^ Happy New Year Rene! ik wens jou en je supp company een gelukkig jaar met veel winst :)

Wat voor supps kunnen we van eigen merk verwachten?

Pre workout
BCAA 500gram met lemon smaak
Ongiftiger voor lever en nieren.
en ik ben bezig dus met smaakloze pro80 en whey instant en een appart flavour systeem.

krijg de laatste 2 bestellingen ook alleen maar folder zooi of ik niet genoeg bestel :eek:

Je bedoelt geen samples? als we die niet hebben is er ook niets te geven. We hebben regelmatig samples en die geven we dan ook.

wordt no nonsense verwacht ? of komt daar een alternatief voor.

Wat bedoel je daarmee?

Mn beste wensen voor 2009 :hedbang: :wl:

Beste wensen . Net weer een leuk bestellingkje geplaatst . Maandag heb ik het waarschijnlijk al . Zo rap gaat dat !

Je bedoelt geen samples? als we die niet hebben is er ook niets te geven. We hebben regelmatig samples en die geven we dan ook.

over staaltjes gesproken, bij mij zat er die carnocre bij, dam die was lekker. Bij de effecten staat er bij:

"Increase calorie-/fat-burning capacity of muscle".

Zou ik die CarnoCre kunnen combineren met lipo6 denk je?

Terug
Naar boven