Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

als je een typisch pre-NO en post-CREA stack koopt ( bsn noxplode&celmass bv. )
kan je daar nog een fatburner bij pakken? of is het niet aangeraden om vet af te vallen en spieren op te bouwen?
(binnenkort grote bestelling plaatse)

@g3rr3 and Renee :D

kan je daar nog een fatburner bij pakken? of is het niet aangeraden om vet af te vallen en spieren op te bouwen?

no xplode :roflol:

Zou eerder beetje decent NO pakken...zoals Supercharge, NOX pump

het werkt allemaal even slecht bij mij: superpump, no-xplode, supercharge, wtf pump'd. en nox pump was ietsjes beter dan deze.

hoi

is mijn bestelling al onderweg ?

bestelling nr 21541

betaald op 30 12 2008

kvind het nogal lang duren:p zit bijna zonder eiwit poeder

vriendelijke groet

Smaak of effect wat tegenviel? Ik ben niet echt opzoek naar meer energie, haal dat wel uit mijn 'alternatieve' pre-workout pilletje ;)

Ik wil zieke pomps, goede vasculariteit en lekker droog komen te staan. Zou ik dan toch voor Spump moeten gaan? of denk je dat SC daarin wel voorziet?

Sorry voor de offtopic btw....

Zul je aan een BB'er moeten vragen ;)

ALS het toch bij mij werkt, dan na hoeveel tijd merk ik de effecten van creatine?

Ik neem 2 x 5 gram per dag of niet en wel trainingsdagen.

In de ochtend op nuchtere maag en in de avond.

no xplode :roflol:

Zou eerder beetje decent NO pakken...zoals Supercharge, NOX pump

ik vind No-xplode ook wel heel goed werken, zwaarder hoeft niet voor me,
4 a 5 uurs later geraak ik nog moeilijk in slaap :)
en gebruik maar 1 scoop

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.531

Ja dat kan zeker wel.. maar neem die dan in de ochtend iig.. later op de dag moet je even aanvoelen hoe dat samen gaat met de pre workout.

hoi

is mijn bestelling al onderweg ?

bestelling nr 21541

betaald op 30 12 2008

kvind het nogal lang duren:p zit bijna zonder eiwit poeder

vriendelijke groet

31e al verstuurd zit al 2 dagen in de aflverroute.. Belgie leveringen is een drama de laatste dagen, iedereen daar nog rot van de oudjaar viering denk ik.

ALS het toch bij mij werkt, dan na hoeveel tijd merk ik de effecten van creatine?

Ik neem 2 x 5 gram per dag of niet en wel trainingsdagen.

In de ochtend op nuchtere maag en in de avond.

met een dag of 10 moet je toch wel wat merken.

Had een vraagje als je nu 3 potten besteld, moet je dan nog verzendingskosten betalen voor Belgie?
Of geld deze actie enkel in Nl.
grtz :)

wou 3 potten bestellen van syntha-6
dacht dat je bij een bestelling van 3 geen verzendings kosten hoeft te betalen, maar mischien geld dit enkel in Nl, grtz.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.535
wou 3 potten bestellen van syntha-6
dacht dat je bij een bestelling van 3 geen verzendings kosten hoeft te betalen, maar mischien geld dit enkel in Nl, grtz.

nee.. belgie zelfde verhaal.. maar meerstuksvoordeel/bulkvoordeel ziet de site als 1 product. We moeten daar nog eens naar kijken of we dat willen veranderen. je besteld 1x 3potten dat is voor de site 1 product.

voorwaarden
Voor verzendingen naar België worden de volgende verzendkosten in rekening gebracht; bij bestelling van:

1 product € 8,00.
2 producten* € 5,00.
3 of meer producten* € 0,00 (gratis).

* Producten onder de €10,- tellen niet mee als product in het kader van de verzendkosten.
Korting op meerdere verpakkingen (bulkvoordeel, stacks, etc.) telt als 1 product in het kader van de verzendkosten.

ooh zie het al betsel er wel wat bij

aah ok mischien is een pot van een andere whey bij proberen,
wou nog handschoentjes ook bestellen dus :D grts, thx

Ik ben over de producten ( voor zover ik daar een mening over kan hebben, heb weinig ervaring.) wel zeer tevreden en service is zeer goed. Ik ken maar 1 webshop die wat dat betreft aan xxl kan meten, en die is gelukkig in een compleet andere branche. Het enige dat ik vrij lastig vind is de website. Ik vind de linkerkant qua menustructuur zeer onoverzichtelijk.

Ik zou het zelf prettiger vinden om klikbare links naar de gangbare categorieen te zien, en eventueel een zoekfunctie voor specifieke producten. Dus een toegang naar het huidige zoeksysteem, wat zeker wel effectief is, maar imo niet gebruiksvriendelijk.

Misschien dat ik wat ik bedoel nog wel een beetje uitwerk, mocht je intresse hebben moet je dus maar even een gil geven!

hm mss voor nieuwe producten, wat meer uit de optimum nutrition whey familie? ( alhoewel dit mss de verkoop van jouw whey merk wat tegen kan houden? :p )
producten zoals Nitro-core van optimum zien er mij wel leuk uit

Rene,

moet je naast EAS ook L-Glutamine blijven nemen?

Terug
Naar boven