veys
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je een typisch pre-NO en post-CREA stack koopt ( bsn noxplode&celmass bv. )
kan je daar nog een fatburner bij pakken? of is het niet aangeraden om vet af te vallen en spieren op te bouwen?
(binnenkort grote bestelling plaatse)

no xplode
Zou eerder beetje decent NO pakken...zoals Supercharge, NOX pump
het werkt allemaal even slecht bij mij: superpump, no-xplode, supercharge, wtf pump'd. en nox pump was ietsjes beter dan deze.
Smaak of effect wat tegenviel? Ik ben niet echt opzoek naar meer energie, haal dat wel uit mijn 'alternatieve' pre-workout pilletje
Ik wil zieke pomps, goede vasculariteit en lekker droog komen te staan. Zou ik dan toch voor Spump moeten gaan? of denk je dat SC daarin wel voorziet?
Sorry voor de offtopic btw....

no xplode
Zou eerder beetje decent NO pakken...zoals Supercharge, NOX pump

als je een typisch pre-NO en post-CREA stack koopt ( bsn noxplode&celmass bv. )
kan je daar nog een fatburner bij pakken? of is het niet aangeraden om vet af te vallen en spieren op te bouwen?
(binnenkort grote bestelling plaatse)
hoi
is mijn bestelling al onderweg ?
bestelling nr 21541
betaald op 30 12 2008
kvind het nogal lang durenzit bijna zonder eiwit poeder
vriendelijke groet
ALS het toch bij mij werkt, dan na hoeveel tijd merk ik de effecten van creatine?
Ik neem 2 x 5 gram per dag of niet en wel trainingsdagen.
In de ochtend op nuchtere maag en in de avond.
Had een vraagje als je nu 3 potten besteld, moet je dan nog verzendingskosten betalen voor Belgie?
Of geld deze actie enkel in Nl.
grtz![]()

wou 3 potten bestellen van syntha-6
dacht dat je bij een bestelling van 3 geen verzendings kosten hoeft te betalen, maar mischien geld dit enkel in Nl, grtz.