AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik neem m met magere melk, met water vind ik het vies.

Dus volle melk moet nog lekkerder zijn dan magere, heeeerlijk romig!

Smaakt goed jah:D

Waarom volle melk ?
Magere melk vind ik beter ... minder vet en als ik me vergis ook meer eiwitten :P
Ik ben er ook van overtuigd dat je het met melk mag inpakken , dat dat niet veel zal uitmaken .. maar die volle melk begrijp ik niet

Mwha dat "meer vet" valt wel mee.

Denk dat het aantal eiwitten hetzelfde is of zelfs minder in magere melk (door vocht toevoeging.

Waarom begrijp je dat niet "volle melk"? is lekkerder en ook (verzadigde) vetten heb je nodig (voor testosteron aanmaak)

ook allochtonen hebben daar last van. :eek:

Your kidding me:rolleyes:

Ff iets heel anders...

Rene,

Is het mogelijk om de hoge potten (zoals: L-Glutamine; Creatine, BCAA...XXL) te voorzien van een langere lepel? Is veel handiger dan die kortere lepeltjes. Ik krijg mijn handen niet in de pot en mijn vingers zijn te kort :D
Miss een goed idee als dit realiseerbaar is tenminste.

Hoi Rene,

Had op de 29e een bestelling geplaatst met nummer 21507.
Vroeg me af of die toevallig verstuurd was of dat er een vakantie planning is. Of dat het de TNT is die zit te kloten zoals wel vaker.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.484
Kan je NightProtein - Casein Pro 90 ook gewoon met volle melk nemen? > jazeker

Ik doe dit namelijk maar vroeg me af of het dan nog wel werkt?
Ook omdat erop de label staat lactosevrij etc etc. Ik heb geen lactose intolerantie (dus drink zoiezo 1,5 tot 2 liter volle melk per dag).

Zouden jullie ook niet gewoon een whey kunnen maken die gewoon normaal lactose bevat en geen anti-allergie producten? we hebben ook gewone whey en slecht 1 eiwit voor mensen met een allergie ;)

De meeste nederlanders hebben GEEN lactose intolerantie/allergie (ik ben wel licht allergisch voor pinda's en noten (vooral bij teveel inname).

Maar goed :D, ik neem me shakes het liefst met MELK:P:P maar hoop dat, dat geen probleem is met XXL proteine.
nope geen enkel probleem

als je eiwitshakes neemt met melk, wordt het minder goed opgenomen neem beter water

Dat is een beetje achterhaalde info.... melk kan zelf door aanwezige suikers de opname versnellen...

Ff iets heel anders...

Rene,

Is het mogelijk om de hoge potten (zoals: L-Glutamine; Creatine, BCAA...XXL) te voorzien van een langere lepel? Is veel handiger dan die kortere lepeltjes. Ik krijg mijn handen niet in de pot en mijn vingers zijn te kort :D
Miss een goed idee als dit realiseerbaar is tenminste.

ik ga een na vragen.. je hebt wel een punt. dat is zo i zo een reden voor emmers van de whey geweest toen ipv potten.

Hoi Rene,

Had op de 29e een bestelling geplaatst met nummer 21507.
Vroeg me af of die toevallig verstuurd was of dat er een vakantie planning is. Of dat het de TNT is die zit te kloten zoals wel vaker.

je hebt een PM

Hallo Rene,

Zou je ook de status van bestelling 21374 kunnen checken?
Had vorige week al gemaild, maar helaas geen reactie nog...

Rene,

Wat is de motivatie achter het toevoegen van het UNI-LIVER product? Het klinkt namelijk wel goed maar.....of het echt werkt

• #7.487
  • #7.488
We hebben de 1e supplementen van Nanox Nutriceuticals binnen.

Er komt nog een Creatine stikstof (NO booster) supplement aan deze maand, we krijgen daar ook samples van.

Dit bedrijf gaat zeer grondig te werk, er wordt zeer veel research gedaan. Vandaar dat het wat langer duurde voordat het echt marktrijp was.

Ik verwacht veel van Vapronol = anti cortisol, Lipixor de fatburner en de aankomende NO booster .

De proteines zijn zeer goed maar mss dat de prijs het product wat in de weg zit, ik zal wat studies posten later over deze proteine.

We hebben allerlei studies gekregen die gedaan zijn naar de werking en samenstelling van de supplementen.

wanneer verwacht je de NO? en beetje schappelijke prijs dus niet zoals NOX en Supercharge ;)

Vraagje : Als we bij jullie een aankoop doen van bv direct 10KG eiwitten gaat er dan nog iets van de prijs af of niet ?

:D haha, sorry mna, maar 10 kilo is echt niet zo extreem.... probeer 50, miss dat je dan wat korting krijgt.

Daarbij, de korting is al in de prijs verwerkt, 10 kilo voor 150 eurie is maar 15 eurie de kilo he...

:D haha, sorry mna, maar 10 kilo is echt niet zo extreem.... probeer 50, miss dat je dan wat korting krijgt.

Daarbij, de korting is al in de prijs verwerkt, 10 kilo voor 150 eurie is maar 15 eurie de kilo he...

heb het wel over de caseine pro 90 , die kost 27,5€ de kg

heb het wel over de caseine pro 90 , die kost 25€ de kg

Dan nog, 10 kilo is gewoon niet echt heel veel.
Je kan het altijd proberen. Maar als ik jou was zou ik lekker doorsparen tot je 20 kilo kan kopen, dan kan je wholesale prijzen gaan betalen, dat scheelt pas echt veel.

En btw, waarom in godsnaam 10 kilo nachtproteine, je weet dat dat spul niet voor overdag is aan te raden he?

Ik ga beginnen met creatine kuur zodra ik mijn creatine binnen heb.

Wat ik mij afvraag is het volgende.

IS het nou echt heel erg belanrijk om creatine op de juiste tijdstippen in te nemen? Wat als ik gewoon in de eerste 5 dagen 4 momenten a 5 gram zelf over de dag verdeel en daarna 2 x per dag in de ochtend en avond neem of het nou voor of na het eten is of voor of na de training.

Moet ik daar echt rekening mee houden of gewoon binnenwerken als ik dat maar doe? Als ik na de oplaadfase van 5 dagen nog 6 weken lang 10 gram neem, dan hoelang stoppen met creatine?

website down

hey renee

is uw website down
geraak er niet op voor te bestellen

sika

Dan nog, 10 kilo is gewoon niet echt heel veel.
Je kan het altijd proberen. Maar als ik jou was zou ik lekker doorsparen tot je 20 kilo kan kopen, dan kan je wholesale prijzen gaan betalen, dat scheelt pas echt veel.

En btw, waarom in godsnaam 10 kilo nachtproteine, je weet dat dat spul niet voor overdag is aan te raden he?
Dikke zever!
Het wordt gewoon wat langzamer opgenomen, maar dit is wel de hoogste kwaliteit in eiwit verkrijgbaar..
Waarom zou je dit dan niet overdag kunnen innemen? Perfect mogelijk..
Enkel whey 's ochtends en rondom de training.. Ernaast is casein perfect mogelijk!

• #7.499
Ik ga beginnen met creatine kuur zodra ik mijn creatine binnen heb.

Wat ik mij afvraag is het volgende.

IS het nou echt heel erg belanrijk om creatine op de juiste tijdstippen in te nemen? Wat als ik gewoon in de eerste 5 dagen 4 momenten a 5 gram zelf over de dag verdeel en daarna 2 x per dag in de ochtend en avond neem of het nou voor of na het eten is of voor of na de training.

Moet ik daar echt rekening mee houden of gewoon binnenwerken als ik dat maar doe? Als ik na de oplaadfase van 5 dagen nog 6 weken lang 10 gram neem, dan hoelang stoppen met creatine?

IK weet niet of het zoveel uitmaakt, maar bij het opstaan en na de training zijn opzich wel belangrijke momenten.

vandaag weer een bestelling geplaatst

Uw bestelling:

Juggernaut 800 gram, aantal:1, prijs: 44.85
CarnoCre 333 gram, aantal:1, prijs: 38.80
Protein 80 2,5 kg (Aardbei), aantal:1, prijs: 49.50
PHENYL CORE 100 caps, aantal:1, prijs: 31.00

zal die producten van infinite labs eens uittesten :)

Terug
Naar boven