MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

rené zou je nekeer de samenstelling kunnen geven van julie pré workout die in januari komt, en met welk product dit te vergelijken valt?

Laatst bewerkt:
Veel leveringen naar Belgie hebben wat vertraging ik denk door de slecht begaanbare wegen.

Hoofdwegen zijn hier ondertussen geen probleem meer, maar op gemeentelijk niveau (woonwijken e.d.) zijn de problemen nog aanzienlijk. De stadsdiensten zijn gewoon niet voorzien op deze omstandigheden.

Dus best aannemelijk dat er vertraging zit op leveringen...

rené zou je nekeer de samenstelling kunnen geven van julie pré workout die in januari komt, en met welk product dit te vergelijken valt?

Ik loop achter! Komt er een pre-workout van XXL? Concurrentie voor Supercharge en consoorten dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.566
hm interessant! als het kan concurreren qua prijs/prestatie met de grote jongens zou ik het zeker wel eens proberen ^^

René,

Die testosteron boosters (Test Hardcore Diesel) zit daar nu ook een max gebruik tijd aan vast zoals met creatine? Of ken je dat gewoon nemen zovaak je wilt?

Moet zeggen was er verleden week mee begonnen, 2 in de ochtend (ik train 2 uur na opstaan) en 1 na avondeten en 1 voor het slapen.. merkte eigelijk weinig moet ik zeggen, vandaag 3 voor de training genomen en ging als een speer :D

• #7.569
René,

Die testosteron boosters (Test Hardcore Diesel) zit daar nu ook een max gebruik tijd aan vast zoals met creatine? Of ken je dat gewoon nemen zovaak je wilt?

Moet zeggen was er verleden week mee begonnen, 2 in de ochtend (ik train 2 uur na opstaan) en 1 na avondeten en 1 voor het slapen.. merkte eigelijk weinig moet ik zeggen, vandaag 3 voor de training genomen en ging als een speer :D

ik zou het dan zo doen als je dat wel goed merkt.. hoelang je dat kan nemen is niet echt te zeggen.. zelf hou ik altijd aan 2 verpakkingen.

Bedankt voor je snelle reply, ik kan het ook nergens anders terug vinden hoelang het gebruikt mag worden.. zou je dus aannemen dat het ongelimiteerd gebruikt kan worden (denk ik). Je legt toch niet je eigen aanmaak plat of wel?

Ik heb het genomen omdat ik me creatine dipje even wou opvangen, kreeg dit door als tip van een ex-pro bber.. zal het eens aan hem vragen wat hij ervan zegt om dit langer als bijv. 1 maand te gebruiken. Aan zijn gesprek te horen liet hij eigelijk al weten om zulke middelen te gebruiken in de rustfase van creatine en na 4 weken weer met creatine te beginnen.. maar goed ik zal dat nog is even vragen aan hem.

edit:
Ik lees op meerdere site's over testosteronboosters dat het gebruikelijk is om het 4 weken te gebruiken en maximaal 8 weken, en daarna minimaal 4 weken rust te nemen. Zal aannemen dat dit ook voor dit product telt.

Laatst bewerkt:
@somebody
zo'n test booster helpt dat ??? is dat dan zoiets als zma al heb ik gehoord dat dat ook ni zo gezond is

hey rene,

missch dat al s voorbij gekomen s hoor, vast wel, maar komen de bronzen down deadlift beeldjes nog terug?

thnx

Even weer een dikke plus voor XXL Service. Laat zien waarom ik dus kies om vaste klant bij Rene te zijn ;)

Rond kerst een bestelling geplaatst. TNT had deze niet geleverd. Normaal zou je een briefje krijgen dat het bij de buren geleverd was of iets, maar dit keer helemaal niks. Toch stond er bij het tracen van de verzending dat het wel degelijk afgeleverd was.

Gelukkig was XXL bereid het opnieuw te verzenden. Dit keer aangetekend zodat ik dus voor levering moest tekenen. Geen postbode gezien en wederom geen briefje in de brievenbus. 15mins geleden kwam een buurman naar me toe die zei dat er een pakketje geleverd was en waarschijnlijk voor mij zou zijn. Er stond XXL op de verpakking dus was voor mij. Buurman heeft niet getekend voor ontvangst en dus hebben we de postbode niet kunnen ondervragen wat er met de vorige verzending gebeurd was :mad:

TNT maakt er een pokkezooi van op het moment.

Vraag me nu alleen af of het wel slim is Supercharge te nemen aangezien ik in de cut zit met Efedrine/Anavar.

ik zat beetje op de site te kijken en kwam toen CLA tegen...
in het stukje info wat op de site staat, staat:

CLA is een essentieel meervoudig onverzadigd vetzuur dat vet kan omzetten in spiermassa

zover ik weet kon dit niet dus in hoeverre is dat waar?

• #7.577
Bedankt voor je snelle reply, ik kan het ook nergens anders terug vinden hoelang het gebruikt mag worden.. zou je dus aannemen dat het ongelimiteerd gebruikt kan worden (denk ik). Je legt toch niet je eigen aanmaak plat of wel?

Ik heb het genomen omdat ik me creatine dipje even wou opvangen, kreeg dit door als tip van een ex-pro bber.. zal het eens aan hem vragen wat hij ervan zegt om dit langer als bijv. 1 maand te gebruiken. Aan zijn gesprek te horen liet hij eigelijk al weten om zulke middelen te gebruiken in de rustfase van creatine en na 4 weken weer met creatine te beginnen.. maar goed ik zal dat nog is even vragen aan hem.

edit:
Ik lees op meerdere site's over testosteronboosters dat het gebruikelijk is om het 4 weken te gebruiken en maximaal 8 weken, en daarna minimaal 4 weken rust te nemen. Zal aannemen dat dit ook voor dit product telt.

Een testbooster boost juist je eigen aanmaak en onderdrukt die niet. die rustperiodes zijn allemaal niet echt onderbouwd. zoals ik al zei ik houdt vaak aan max 2 verpakkingen en dan even 4 weken off.

@somebody
zo'n test booster helpt dat ??? is dat dan zoiets als zma al heb ik gehoord dat dat ook ni zo gezond is

testbooster merk je als je eigenaanmaak wat onder de maat is of zeker naar het gebruik van medicijnen. ook na een dikke griep helpt het je snel.

hey rene,

missch dat al s voorbij gekomen s hoor, vast wel, maar komen de bronzen down deadlift beeldjes nog terug?

nee denk het niet...

thnx

Enig idee wanneer het bestelbaar zal zijn?

ik verwacht over 3 weken

betreft soep mastermeal

hey renee

ik zie dat je geen tomaten soep van activlab mastermeal niet meer hebt

komt dat nog binnen vond dat zeer voedzaam en lekker voor tussendoortje

grt sika
:cool:

• #7.579
hey renee

ik zie dat je geen tomaten soep van activlab mastermeal niet meer hebt

komt dat nog binnen vond dat zeer voedzaam en lekker voor tussendoortje

grt sika
:cool:

nee dat komt niet meer terug.. was weinig vraag naar. Alles hebben we in de uitverkoop gedaan en is op nu.

Terug
Naar boven