Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel leveringen naar Belgie hebben wat vertraging ik denk door de slecht begaanbare wegen.
rené zou je nekeer de samenstelling kunnen geven van julie pré workout die in januari komt, en met welk product dit te vergelijken valt?
Ik loop achter! Komt er een pre-workout van XXL? Concurrentie voor Supercharge en consoorten dan?

OK thnx, bij ons is verkeer vlot op gang sinds gisteren.Veel leveringen naar Belgie hebben wat vertraging ik denk door de slecht begaanbare wegen.

Ik loop achter! Komt er een pre-workout van XXL? Concurrentie voor Supercharge en consoorten dan?

René,
Die testosteron boosters (Test Hardcore Diesel) zit daar nu ook een max gebruik tijd aan vast zoals met creatine? Of ken je dat gewoon nemen zovaak je wilt?
Moet zeggen was er verleden week mee begonnen, 2 in de ochtend (ik train 2 uur na opstaan) en 1 na avondeten en 1 voor het slapen.. merkte eigelijk weinig moet ik zeggen, vandaag 3 voor de training genomen en ging als een speer![]()
@somebody
zo'n test booster helpt datis dat dan zoiets als zma al heb ik gehoord dat dat ook ni zo gezond is
ja met een week of 3...
we hebben nog niet zoiets wat creatine stikstof en wat boostende stoffen bevat.

Bedankt voor je snelle reply, ik kan het ook nergens anders terug vinden hoelang het gebruikt mag worden.. zou je dus aannemen dat het ongelimiteerd gebruikt kan worden (denk ik). Je legt toch niet je eigen aanmaak plat of wel?
Ik heb het genomen omdat ik me creatine dipje even wou opvangen, kreeg dit door als tip van een ex-pro bber.. zal het eens aan hem vragen wat hij ervan zegt om dit langer als bijv. 1 maand te gebruiken. Aan zijn gesprek te horen liet hij eigelijk al weten om zulke middelen te gebruiken in de rustfase van creatine en na 4 weken weer met creatine te beginnen.. maar goed ik zal dat nog is even vragen aan hem.
edit:
Ik lees op meerdere site's over testosteronboosters dat het gebruikelijk is om het 4 weken te gebruiken en maximaal 8 weken, en daarna minimaal 4 weken rust te nemen. Zal aannemen dat dit ook voor dit product telt.
@somebody
zo'n test booster helpt datis dat dan zoiets als zma al heb ik gehoord dat dat ook ni zo gezond is
hey rene,
missch dat al s voorbij gekomen s hoor, vast wel, maar komen de bronzen down deadlift beeldjes nog terug?
nee denk het niet...
thnx
hey renee
ik zie dat je geen tomaten soep van activlab mastermeal niet meer hebt
komt dat nog binnen vond dat zeer voedzaam en lekker voor tussendoortje
grt sika
![]()
aah ok mischien is een pot van een andere whey bij proberen,
wou nog handschoentjes ook bestellen dusgrts, thx