Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.542
hm mss voor nieuwe producten, wat meer uit de optimum nutrition whey familie? ( alhoewel dit mss de verkoop van jouw whey merk wat tegen kan houden? :p )
producten zoals Nitro-core van optimum zien er mij wel leuk uit

ik zal eens kijken naar die optimum supps...

• #7.544
Ik ben over de producten ( voor zover ik daar een mening over kan hebben, heb weinig ervaring.) wel zeer tevreden en service is zeer goed. Ik ken maar 1 webshop die wat dat betreft aan xxl kan meten, en die is gelukkig in een compleet andere branche. Het enige dat ik vrij lastig vind is de website. Ik vind de linkerkant qua menustructuur zeer onoverzichtelijk.

Ik zou het zelf prettiger vinden om klikbare links naar de gangbare categorieen te zien, en eventueel een zoekfunctie voor specifieke producten. Dus een toegang naar het huidige zoeksysteem, wat zeker wel effectief is, maar imo niet gebruiksvriendelijk.

Misschien dat ik wat ik bedoel nog wel een beetje uitwerk, mocht je intresse hebben moet je dus maar even een gil geven!

Ik vind de opzet juist wel overzichtelijk.. je kan op meerdere manier zoeken.
Klinkklare links dan krijg je een heel blad vol. Ik denk dat onze site juist wat rustig oogt door die menu's die je moet openklikken...

Zijn er meer mensen hier die de site onoverzichtelijk vinden?

Zo heb maar ff geld van mijn CC gepint en op me rek gestort
Net een bestelling geplaatst van €119

nop

a ik heb eens gekeken naar dat nieuwe merk nanox nutriceuticals.
die "protilox" die reeds op de website mee bedoel je daarmee hun whey product? op de site noemt het "Varcil-R2" het ziet er wel leuk spul uit!

• #7.549
a ik heb eens gekeken naar dat nieuwe merk nanox nutriceuticals.
die "protilox" die reeds op de website mee bedoel je daarmee hun whey product? op de site noemt het "Varcil-R2" het ziet er wel leuk spul uit!

protilox en varcil is iets anders..

Ik vind de opzet juist wel overzichtelijk.. je kan op meerdere manier zoeken.
Klinkklare links dan krijg je een heel blad vol. Ik denk dat onze site juist wat rustig oogt door die menu's die je moet openklikken...

Zijn er meer mensen hier die de site onoverzichtelijk vinden?

nope ik vind het juist super makkelijk, je kan selecteren op merk, op doel of op product wat het zoeken veel sneller doet verlopen

Ik vind de site ook lekker makkelijk! :)

site is inderdaad een van de betere, enige wat ik soms jammer vind is dat er bij stacks geen linkjes naar de producten in die stack staan. Bijvoorbeeld bij het 2009 pakket is het search.. creapump, klik..

verder zeer overzichtelijke site

• #7.553
site is inderdaad een van de betere, enige wat ik soms jammer vind is dat er bij stacks geen linkjes naar de producten in die stack staan. Bijvoorbeeld bij het 2009 pakket is het search.. creapump, klik..

verder zeer overzichtelijke site

ja ben ik met je eens. maar dat ligt aan mij de mogelijkheid is wel maar ben er pas sinds kort achter hoe dat werkt :D

oke no hard feelings uiteraard, het is mijn ding niet maar de inhoud van de site maakt dat ook voor mij ruimschoots goed ;)

binnen 1 dag in huis, bedankt weer. Bestelling 21884 was voor mij.

geplaatste bestelling na 3 dagen thuis woon in België!
je krijgt absolute topproducten voor een lager als gemiddelde prijs!
goed bezig xxl;)

Hey René,

Weet je al iets meer over mijn bestelling ( nummer; 21805 ), Betaling op 6 januari gedaan.

Mvg

vandaag weer een bestelling geplaatst

Uw bestelling:

Juggernaut 800 gram, aantal:1, prijs: 44.85
CarnoCre 333 gram, aantal:1, prijs: 38.80
Protein 80 2,5 kg (Aardbei), aantal:1, prijs: 49.50
PHENYL CORE 100 caps, aantal:1, prijs: 31.00

zal die producten van infinite labs eens uittesten :)

bestelling is vandaag al afgeleverd, in belgië, weeral top dus :thumbs: thx ook voor die protilox sample, morgen eens proberen

• #7.560
Veel leveringen naar Belgie hebben wat vertraging ik denk door de slecht begaanbare wegen.

Terug
Naar boven