calcification
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 216
heb vandaag me bestelling binnen gehad. nu zit ik weer lekker goed voor de komende 3 of 4 maanden.
Ja de whey instant zit al goed verdeeld over België é

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb vandaag me bestelling binnen gehad. nu zit ik weer lekker goed voor de komende 3 of 4 maanden.

Mijne pot Optimum is bijna op, ga nu ook de Whey van XXL eens proberen ze. Ga wel wachten tot de dextro juice terug verkrijgbaar is.

Als ik tip mag geven, probeer paar man te vinden en koop 10kgwhey
Het wordt geleverd in 4 emmers van 2,5kg (je mag trouwens 4 verschillende smaken opgeven dan) zo kom je goedkoper uit dan pak bv dat je maar 1x 2,5kg whey besteld.
Vereiste is natuurlijk dat je mensen moet weten te vinden die ook wat nodig hebben, anders zit je erzelf mee![]()
als ik een 3 maanddosering nitrocrea bestel, telt dit dan als 1 product of als 3 producten, i.v.m. de verzendingskosten
Staat René op de lange latten deze weel ofzo?
De levering is laat deze keer (3 dagen en nog niets gehad)![]()
Heb de zending diezelfde dag nog binnen gekregen.Staat René op de lange latten deze weel ofzo?
De levering is laat deze keer (3 dagen en nog niets gehad)![]()
Ik heb Protein 80 besteld, nog steeds niet binnen overigens?
Waar kan ik dit nou het beste mee combineren? Deze shake is meer voor over de hele dag toch?
Alvast bedankt
Dit is 100% zeker creatine Monohydraat.
Je hebt alleen verschillende soorten qua grofte. Wij hebben voortaan 200
mesh. Voorheen was dit 100 mesh. De 100 mesh is inderdaad iets grover qua
structuur. Het doet verder niks aan de kwaliteit af. Het wordt zelfs nog
iets beter opgenomen dan de grovere variant.
Niets om je zorgen over te maken dus!!
Met vriendelijke groet,
XXL Nutrition
Als je hem gelijk na het trainen omspoeld is er niets aan de hand...bacterien groeien snel op zo `n goede voedingsbodem.Ik gebruik de whey, goed spul! Snelle levering was het trouwens ook!
Enig minpuntje is dat mijn shakebeker altijd zo vies is na mijn shakes![]()