Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

sturen jullie ook proefzakjes mee?? of geven jullie korting :p
ik bestel 2x ZMA, 1x glucosamine en 1x l-glutamine

grtz

dan zul je toch wel wat meer moeten bestellen denk ik hoor acerZZ.
heb eigenlijk nog nooit proefzakjes gehad en heb toch al meerdere malen bij xxl besteld maar mss dathet mogelijk is ;)

@ calcification: idd belgië zit er vol van :D

Mijne pot Optimum is bijna op, ga nu ook de Whey van XXL eens proberen ze. Ga wel wachten tot de dextro juice terug verkrijgbaar is.

Laatst bewerkt:
Mijne pot Optimum is bijna op, ga nu ook de Whey van XXL eens proberen ze. Ga wel wachten tot de dextro juice terug verkrijgbaar is.

Als ik tip mag geven, probeer paar man te vinden en koop 10kgwhey
Het wordt geleverd in 4 emmers van 2,5kg (je mag trouwens 4 verschillende smaken opgeven dan) zo kom je goedkoper uit dan pak bv dat je maar 1x 2,5kg whey besteld.

Vereiste is natuurlijk dat je mensen moet weten te vinden die ook wat nodig hebben, anders zit je erzelf mee ;)

Als ik tip mag geven, probeer paar man te vinden en koop 10kgwhey
Het wordt geleverd in 4 emmers van 2,5kg (je mag trouwens 4 verschillende smaken opgeven dan) zo kom je goedkoper uit dan pak bv dat je maar 1x 2,5kg whey besteld.

Vereiste is natuurlijk dat je mensen moet weten te vinden die ook wat nodig hebben, anders zit je erzelf mee ;)

Thanks, zal eens rondsnuffelen.

als ik een 3 maanddosering nitrocrea bestel, telt dit dan als 1 product of als 3 producten, i.v.m. de verzendingskosten

Staat René op de lange latten deze weel ofzo?

De levering is laat deze keer (3 dagen en nog niets gehad) :(

ik heb een bestelling geplaatsten ik wilde via mastercard betalen maar nu zie ik ineens dat het via paypal is

wat kan ik nu best doen, kan ik de bestelling nog annuleren ?

kan iemand mij helpen, kan ik de bestelling annuleren, ik veronderstelde dat ik met visa kon betalen, wat dus blijkbaar niet zo is

is al in orde

Ik heb Protein 80 besteld, nog steeds niet binnen overigens?

Waar kan ik dit nou het beste mee combineren? Deze shake is meer voor over de hele dag toch?

Alvast bedankt

Ik heb Protein 80 besteld, nog steeds niet binnen overigens?

Waar kan ik dit nou het beste mee combineren? Deze shake is meer voor over de hele dag toch?

Alvast bedankt

Protein 80 is wei, ei, melk -eiwit.
Dus kan je gerust nemen als tussenmaaltijd of voor het slapen gaan of bij ontbijt.
Rondom je workout ben je dan beter met een whey supplement.

Ok relax

Ik ben namelijk een beetje aan het kijken wat het beste bij me past. Ik heb een combi van mega grow+whey gedaan, beviel opzich wel goed alleen de groei bleef wel uit.

Ik heb nu dus Protein 80 en wil groter worden. De Whey erbij nemen of misschien iets anders?

De ultieme groeicombi dus ( wetende dat ie bij iedereen anders kan zijn )

Ben sinds een week Nitrocrea aan het gebruiken en ik moet zeggen TOP! beste crea die ik ooit binnen heb gekregen, niet lekker maar wel goed dus niet zeuren. :)

Bestelling (2x 500gr XXLnutrition creatine monohydrate) dinsdag avond om 21 uur gedaan, donderdag om 11 uur lag 't pakketje klaar op m'n bureau op 't werk. Echt snel, top!

Alleen is er iets 'aparts' met de creatine volgens mij.

De creatine monohydrate die ik gewend ben van XXL (1x eerder besteld), en ook van andere merken, is een witte korrelige substantie zoals kristalsuiker, maar dan iets fijner.

De creatine die ik nu kreeg is heel anders van samenstelling, wel gewoon wit, maar veel fijner en voelt aan als bloem of kalk. Verder ook smaakloos.

Hebben ze de creatine gewoon fijner gemaald/geplet of is er iets anders aan de hand?

Heeft iemand dit ook gemerkt/meegemaakt?

--EDIT--
Ik had XXLnutrition ook nog een mailtje gestuurd en daar kreeg ik vrij snel antwoord op:
Dit is 100% zeker creatine Monohydraat.
Je hebt alleen verschillende soorten qua grofte. Wij hebben voortaan 200
mesh. Voorheen was dit 100 mesh. De 100 mesh is inderdaad iets grover qua
structuur. Het doet verder niks aan de kwaliteit af. Het wordt zelfs nog
iets beter opgenomen dan de grovere variant.

Niets om je zorgen over te maken dus!!

Met vriendelijke groet,

XXL Nutrition

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven