MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Belgie weet ik niet. Ligt eraan hoe snel je bank is en hoe snel de post is. Ik heb mijn bestelling altijd de volgende dag binnen..

Klopt.
Alles hangt af hoe snel de overdracht via bank loopt.
Woensdagavond mail ontvangen, dat overdracht was geregistreerd bij hen.
Donderdag ging het de deur uit bij XXL, vanmiddag 13.00 thuisgeleverd.

is mijn bestelling al verzonden?

bestelnummer: 5614

van mij is ook nog steeds niet binnen wacht al zowat een week
ik heb me whey en koolhydraten nodig gvd :P :D :P

Laatst bewerkt:
hoe gaat het als je onder rembours wil bestellen en je bent dan niet thuis. Ik werk van 7 uur smorgens tot 6 uur savonds.

Zit der tegenwoordig geen schepje meer bij de Mega Grow?

Ik krijg al een aantal dagen niemand te pakken bij XXL, hoe kan dit???

misschien omdat het weekend is geweest...

Stuur anders een mail. Die zal heus wel beantwoord worden dan.

ik heb spullen besteld en die zijn gewoon binnen gekomen, dus der is wel leven daarzo

BB'ers zijn niet ongeduldig hoor :p

'haha, ik was idd ongerust maar heb net een mailtje binnengekregen!

Je bestelling is gewoon doorgekomen bij ons. Vreemd dat je geen mailtje gehad hebt. Is het niet toevallig tussen je spam beland?

Je bestelling gaat vandaag de deur uit. Komt ie morgen bij je aan. Zal hieronder nog even je bestelling neerzetten zoals hij bij ons in binnengekomen.

Met vriendelijke groet,

XXL Nutrition

gewoon niet zo ongeduldig zijn inderdaad.

Ik heb netjes mijn spulletjes binnengekregen, echt supersnel :D

Laatst bewerkt:
ik ben ook nog aan het wachten ik heb vorige week donderdag overschrijveing gedaan en die zou dus nu maandag overgeschreven moeten geweest zijn. maar ik ben geduldig en hoop dat eht hier vrijdag zou zijn. heb ook nog geen mailtje gehad maar dat geeft niet ik heb vertrouwen in XXL :D

ik ben ook nog aan het wachten ik heb vorige week donderdag overschrijveing gedaan en die zou dus nu maandag overgeschreven moeten geweest zijn. maar ik ben geduldig en hoop dat eht hier vrijdag zou zijn. heb ook nog geen mailtje gehad maar dat geeft niet ik heb vertrouwen in XXL :D

Bij mij zat het mailtje tussen de spam, check dat even!!

heb ik al lang gechekt hoor spirosz.. ik kijk er alle dagen naar ;) ik blijf geduld hebben

• Topic Starter Topic Starter

Geld is vandaag pas bijgeschreven op onze rekening. Weet ook niet waarom dat voortaan zo lang moet duren vanuit Belgie..

Maar je bestelling is dus onderweg.. :D

haha oke bedankt voor je spontane reactie man ;) ben al aan het uitkijken :D als alles hier is kan ik rustig mijn cutschema uitwerken voor de zomer ;)

dit k*tbelgenlandje is voledig naar de kloten :D vroeger 2 a 3 dagen voor een overschrijving en nu van tegenwoordig 5 tot 6 dagen tssssssss ik ga nog een pintje drinken om de problemen te vergeten :roflol: slaapwel jonguzz

heb vandaag me bestelling binnen gehad. nu zit ik weer lekker goed voor de komende 3 of 4 maanden.
bedankt renee ;)

Terug
Naar boven