- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, is de smaak van de nitrocrea veranderd ofzo?
De zurige smaak die het normaal was was wel te doen, maar mijn nieuwe pot smaakt meer richting een verf-achtig-iets in poedervorm...
Svp de oude smaak weer terug als dat kan.![]()

niet zeuren Jtje wie wil groeien moet ook iets lusten wat eigenlijk niet te pruimen is of heb je misschien die goedkope jus van de lidl geprobeerd![]()
Jij hebt maybe die 'oude' zurige smaak neem ik aan?
die was nl. wel goed te doen.

weet ik niet heb het geloof ik een maand of anderhalf a twee binnen en ben er nu een drie weken mee bezig meng het gewoon met jus dan proef je het nog wel maar valt mee gewoon even door de spreekwoordelijke zure appel heen bijten.![]()

oja wie heeft ook problemen met het bestellen bij mij accepteert de site de code niet die je in moet geven heb het probleem al bij verschillende bestellingen gehad ;hij doet het na een poging of twintig wel zou het aan firefox kunnen liggen??

Kheb mn bestelling net binnen. Snelle service
helaas de verkeerde smaak though...
Kheb een mail gestuurd en in dit topic gepost meteen na het bestellen voor wijziging maar helaas, aarbei ipv banaan smaak. Verkeerd gedrukt bij bestellen
Zou ik em svp nog in kunnen ruilen voor banaan?
Gisteren een bestelling gedaan bij XXL Nutrition en vandaag reeds ontvangen, super service !!
![]()
hoe heb jij dan besteld? overschrijving duurt toch een paar dagen?
Gisteren een bestelling gedaan bij XXL Nutrition en vandaag reeds ontvangen, super service !!
![]()
Binnekort ook nog eens een bestelling plaatsen, nog wat whey instant inslaan.