MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

probleempje met overschrijving vanuit belgie

heb dus dit gegeven aan m'n bank:
Voor België: IBAN: NL21PSTB0004298691 BIC/SWIFT:PSTBNL21 Postbank Amsterdam

Vermeldt bij de betaling het bestelnummer: 5xxx

maar er ontbrak blijkbaar iets ???

Damn, is de smaak van de nitrocrea veranderd ofzo?

De zurige smaak die het normaal was was wel te doen, maar mijn nieuwe pot smaakt meer richting een verf-achtig-iets in poedervorm... :barf:

Svp de oude smaak weer terug als dat kan. :thumbup:

Damn, is de smaak van de nitrocrea veranderd ofzo?

De zurige smaak die het normaal was was wel te doen, maar mijn nieuwe pot smaakt meer richting een verf-achtig-iets in poedervorm... :barf:

Svp de oude smaak weer terug als dat kan. :thumbup:

niet zeuren Jtje wie wil groeien moet ook iets lusten wat eigenlijk niet te pruimen is of heb je misschien die goedkope jus van de lidl geprobeerd:rolleyes:

oja wie heeft ook problemen met het bestellen bij mij accepteert de site de code niet die je in moet geven heb het probleem al bij verschillende bestellingen gehad ;hij doet het na een poging of twintig wel zou het aan firefox kunnen liggen??

niet zeuren Jtje wie wil groeien moet ook iets lusten wat eigenlijk niet te pruimen is of heb je misschien die goedkope jus van de lidl geprobeerd:rolleyes:

Als de smaak dusdanig veranderd is dat ik bijna zit te kotsen bij inname ben ik benieuwd waarom men nu opeens afgeweken is van de normale gangbare smaak.

ben er zelf nu ook mee bezig en heb daar geen last van of mijn smaakpapillen zijn kapot kan ook natuurlijk .

Jij hebt maybe die 'oude' zurige smaak neem ik aan?

die was nl. wel goed te doen.

Jij hebt maybe die 'oude' zurige smaak neem ik aan?

die was nl. wel goed te doen.

weet ik niet heb het geloof ik een maand of anderhalf a twee binnen en ben er nu een drie weken mee bezig meng het gewoon met jus dan proef je het nog wel maar valt mee gewoon even door de spreekwoordelijke zure appel heen bijten.:D

weet ik niet heb het geloof ik een maand of anderhalf a twee binnen en ben er nu een drie weken mee bezig meng het gewoon met jus dan proef je het nog wel maar valt mee gewoon even door de spreekwoordelijke zure appel heen bijten.:D

OK, dan heb jij een oudere, 'lekkere' batch. :)

oja wie heeft ook problemen met het bestellen bij mij accepteert de site de code niet die je in moet geven heb het probleem al bij verschillende bestellingen gehad ;hij doet het na een poging of twintig wel zou het aan firefox kunnen liggen??

edit: nvm, is gelukt ^^

hopen dat ik de bestelling snel binnen heb

edit2: oops, kom er net achter dat ik een klein foutje heb gemaakt, kan de aardbei smaak vervangen worden voor banaan plz? :)

OK, dan heb jij een oudere, 'lekkere' batch. :)

ik weet nog wel dat vroeger er gewoon helemaal geen smaak zat aan de proteine moest je siroop bij doen ;dronk die toen met water en geen smaakje was net behangselplak neus dicht en maar drinken whahaha de goede oude hardcoretijd;)

Kheb mn bestelling net binnen. Snelle service :D

helaas de verkeerde smaak though...
Kheb een mail gestuurd en in dit topic gepost meteen na het bestellen voor wijziging maar helaas, aarbei ipv banaan smaak. Verkeerd gedrukt bij bestellen :(

Zou ik em svp nog in kunnen ruilen voor banaan?

Kheb mn bestelling net binnen. Snelle service :D

helaas de verkeerde smaak though...
Kheb een mail gestuurd en in dit topic gepost meteen na het bestellen voor wijziging maar helaas, aarbei ipv banaan smaak. Verkeerd gedrukt bij bestellen :(

Zou ik em svp nog in kunnen ruilen voor banaan?

niet zeuren, gewoon opdrinken

Bezorgen ze eigenlijk op maandag?
Me moeder dacht namelijk van niet dus dan zou me bestelling vandaag moeten binnen komen? :D

geduld

Gisteren een bestelling gedaan bij XXL Nutrition en vandaag reeds ontvangen, super service !!

:thumb:

Terug
Naar boven