MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.801
Een antwoord kan ik blijkbaar niet verwachten van René... ik zal me dan gewoon die SERIOUS MASS aanschaffen maar dan wel bij bodyenfitshop, krijg je tenminste een gratis shakebeker bij en is momenteel een promotie aan de gang, gratis 400 gram whey bij een bestelling boven de 45 euro. :thumb:

ik had je post niet zien staan. Maar bestel je lekker die seriouss mass. een dikke suikerbom. niet te vergelijken in geen enkel opzicht met CCG.

wel een leuke actie overigens.

Rene, wat vind jij van dit product? http://www.xxlnutrition.nl/product/353/M Double You/Amino X-Plode

Ik ben het een beetje zat om telkens een cocos whey shake te bestellen bij de gym en daar voor te dokken. op jaar basis zou die Amino Xplode goedkoper zijn en natuurlijk sneller omdat ik niet op die muts hoef te wachten tot ze eindelijk mijn shake gemaakt heeft.

Wat zeg jij...gewoon mijn eigen whey (xxl ofc) meenemen en shaken met water of vind jij die ampullen echt super goed werken?

• #8.803
Rene, wat vind jij van dit product? http://www.xxlnutrition.nl/product/353/M Double You/Amino X-Plode

Ik ben het een beetje zat om telkens een cocos whey shake te bestellen bij de gym en daar voor te dokken. op jaar basis zou die Amino Xplode goedkoper zijn en natuurlijk sneller omdat ik niet op die muts hoef te wachten tot ze eindelijk mijn shake gemaakt heeft.

Wat zeg jij...gewoon mijn eigen whey (xxl ofc) meenemen en shaken met water of vind jij die ampullen echt super goed werken?

Ik vind de ampullen zeer goed werken, bij mij dan. Maar ik ben over gestapt op de Essential Amino Stack rondom mijn training en daar ben ik meer dan tevreden over. Supplementie van vrije aminozuren vind ik echt super! Dat is de reden dat we met die aminostack zijn gekomen ook.

Wat wil je nog meer weten van gainers, behalve dat CCG als een van de weinige weinig suiker bevat?
Welke kwaliteit is die whey? Of maakt je dat dan weer geen barst uit?
Wordt trouwens een flinke bestelling gainer: 45 euro...

Natuurlijk maakt me dat wel uit, en omdat ik er niet veel (of beter gezegd zo goed als niks) van ken vroeg ik het hier. :)

Wat is CCG?

Edit: Complex Carb Gainer dus. :)

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
  • #8.806
ik zie dat je betaling binnen is gekomen op maandag maar het lijkt erop of je order niet is verstuurd. Ik ga het morgen even navragen en anders gaat het uiterlijk dus woensdag de deur uit. Misschien is het hier tussen wal en schip gevallen

Rene,

Zijn de samples gister de deur uit gegaan?

Alvast bedankt!

Mvg,

Marvin Burger.

De ProteinBlock Choco is goddelijk! (het was weer eens zo ver gisteren: niks te eten toe ik het nodig had...)
Toen ik 'm op had voelde ik me net zo schuldig als na het eten van een Mars - zal wel door de smaak komen... :D

• #8.809
Rene,

Zijn de samples gister de deur uit gegaan?

Alvast bedankt!

Mvg,

Marvin Burger.

ja die is weg...

De ProteinBlock Choco is goddelijk! (het was weer eens zo ver gisteren: niks te eten toe ik het nodig had...)
Toen ik 'm op had voelde ik me net zo schuldig als na het eten van een Mars - zal wel door de smaak komen... :D

ja ik vind die ook echt lekker en zeker geen slechte voedingswaarden ook voor een proteinebar.

Omdat we nu ons hele betalingverkeer zelf geregeld hebben, wil ik VISA gaan toevoegen dan moet ik ons totale betalingsverkeer via een betaalprovider laten lopen. Waarbij ik dus voor alle transacties kosten heb. Terwijl het aantal CC bestellingen relatief heel laag is. Voor de belgen hebben we een Belgische bank rekening wat behoorlijk snel werkt.

Behoorde paypal ook niet tot de mogelijkheid?Dacht dat ik dat ergens gelezen had op het reclameblaadje van jullie dat bij men laatste bestelling stak,of ben ik dan zo hard aan het dromen?

• #8.811
Behoorde paypal ook niet tot de mogelijkheid?Dacht dat ik dat ergens gelezen had op een reclameblaadje van jullie of ben ik dan zo hard aan het dromen?

Dat was wel... maar PayPal heeft ons geblokkeerd.

De reden, we verkopen M-stak, Stak van universal, en een aantal van die stim producten van revolutions.. larie koek dus.

Dat was wel... maar PayPal heeft ons geblokkeerd.

De reden, we verkopen M-stak, Stak van universal, en een aantal van die stim producten van revolutions.. larie koek dus.

Dat is inderdaad minder, was anders wel ideaal voor ons belgen.Bij paypal zijn ze wel erg overdreven streng heb ik zo de indruk, al meer over gehoord :splat:

• #8.813
Dat is inderdaad minder, was anders wel ideaal voor ons belgen.Bij paypal zijn ze wel erg overdreven streng heb ik zo de indruk, al meer over gehoord :splat:

ja echt onzin.. alle supplementen shops verkopen die supplementen.

Dus ik wil nu geen eens meer paypal al liggen ze hier voor me op hun knieeen. We betaalde daar nog een behoorlijke provisie voor per bestelling echt arrogant daar. Ze hadden toen zelfs beslag gelegd op ons paypal tegoed van 8.000euro.

ja echt onzin.. alle supplementen shops verkopen die supplementen.

Dus ik wil nu geen eens meer paypal al liggen ze hier voor me op hun knieeen. We betaalde daar nog een behoorlijke provisie voor per bestelling echt arrogant daar. Ze hadden toen zelfs beslag gelegd op ons paypal tegoed van 8.000euro.
Serieus, dat is echt ongehoord!
Is er niks tegen te doen?

ik vind de serieous mass zelf niets, ik kreeg er ook nog eens klonten in.

Er is redelijk wat vraag naar dat is de reden dat we het aanbieden, niet omdat ik het zo goed vind.

Maar goed dat ik het dan toch even ben komen navragen hier... zo'n suikerbom moet ik niet hebben.

Ik heb zojuist een emmer vanille en choco 2,5kg CCG besteld (+ shakebeker). Maar dan gewoon via de site... ik zie dat er sommige via dit forum bestellen? Heeft dit extra voordelen misschien? :)

Ik had nog één vraagje, hoeveel van die (maaltijdvervangende) shakes mag je per dag drinken?

Vanmiddag alles gekregen wat ik heb besteld, bedankt!

Is het niet handiger voor de klanten om te weten dat hun bestelling is betaald en het pakketje is verzonden? Nu had ik totaal geen idee of m'n geld al was toegekomen en/of het pakketje al verzonden was of niet. Gelukkig was ik thuis.

Maar goed dat ik het dan toch even ben komen navragen hier... zo'n suikerbom moet ik niet hebben.

Ik heb zojuist een emmer vanille en choco 2,5kg CCG besteld (+ shakebeker). Maar dan gewoon via de site... ik zie dat er sommige via dit forum bestellen? Heeft dit extra voordelen misschien? :)

Ik had nog één vraagje, hoeveel van die (maaltijdvervangende) shakes mag je per dag drinken?

Mensen posten hier alleen hun bestelling die ze op de site hebben gedaan ;)

Terug
Naar boven