Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Om op de hoogte gehouden te worden neem ik aan?

Offtopic: World of Warcraft fan? :)

Om op de hoogte te blijven denk ik ja...

Nee: 1.59m en heb op kick-boxen gezeten (en heb Magic The Gathering gespeeld ;) - DwarvenBeserker is mijn kaart...)

Stack wat groter gemaakt

Nieuwe bestelling:

XXL Nutrition, Whey Isolaat 2250 gr
Get Diesel, NOS Ether New!
Get Diesel, Test Hardcore NEW!

zou ik Xpand&Xtend samengooien als pre-training ? ^^

of Tijdens de training?

Ja ik heb per ongeluk dubble post gedaan en ja ik zocht een delete knop maar vond hem niet :p

René in hoeverre is de Methyl B12 5000mcg van NOW foods vergelijkbaar met injects?
Of is dit gewoon weer zon verkoperspraatje?

Trouwens iemand ervaring met deze tabletten?

Hallo,

Ik ben een tijdje aant fitnessen en men bedoeling is om een kilo of 5 bij te geraken. Drink 2 keer per dag ne shake (mega gainer van dymatize) ma kvind ni da deze echt helpt. Nu vertelde iemand me straks op de fitnesse dat hij een pakketje had besteld: 4Most Anabolic Arsenal van XXL nutrition.
Hij zei da hij heel tevreden hier van was en beweerde da er op een 2 tal weken 2-3 kg bij was gekomen.
Ik heb geen ervaring met deze produkten. Is dit mogelijk en zijn deze produkten te vertrouwen? Dan wil ik dit wel ens proberen, want is dan wel de moeite vind ik of weet iemand iets anders wat ik kan doen? Het is echt niet de bedoeling om 20 kg bij te komen maar meer om een sportiever lichaam te hebben.

Alvast bedankt!

Hallo,

Ik ben een tijdje aant fitnessen en men bedoeling is om een kilo of 5 bij te geraken. Drink 2 keer per dag ne shake (mega gainer van dymatize) ma kvind ni da deze echt helpt. Nu vertelde iemand me straks op de fitnesse dat hij een pakketje had besteld: 4Most Anabolic Arsenal van XXL nutrition.
Hij zei da hij heel tevreden hier van was en beweerde da er op een 2 tal weken 2-3 kg bij was gekomen.
Ik heb geen ervaring met deze produkten. Is dit mogelijk en zijn deze produkten te vertrouwen? Dan wil ik dit wel ens proberen, want is dan wel de moeite vind ik of weet iemand iets anders wat ik kan doen? Het is echt niet de bedoeling om 20 kg bij te komen maar meer om een sportiever lichaam te hebben.

Alvast bedankt!

Je voedinsschema verder is wel in orde? Anders kun je nog zoveel supps nemen, het helpt je niks...

Je voedinsschema verder is wel in orde? Anders kun je nog zoveel supps nemen, het helpt je niks...

Ja ik eet toch redelijk veel en zo gezond mogelijk maar het is nu wel niet dat ik maaltijden zit af te wegen.
Kvind het gewoon redelijk straf dat die man zo snel resultaat heeft door enkel het gebruiken van 4Most Anabolic Arsenal.

Ja ik eet toch redelijk veel en zo gezond mogelijk maar het is nu wel niet dat ik maaltijden zit af te wegen.
Kvind het gewoon redelijk straf dat die man zo snel resultaat heeft door enkel het gebruiken van 4Most Anabolic Arsenal.

auwsch . . . :p

mijn enige tip is inlezen in bb, bestuderen (voeding, sups, schema's, oefeningen, . . .)

waarschijnlijk is de zomer dan al voorbij, dus tot volgend jaar nog eens :wave:

Misschien doet die het per ongeluk goed, en eet jij te weinig...
Supps gebruiken en vooruitgang boeken hebben niet noodzakelijkerwijs een causaal verband!

zo heb eens EAS erbij besteld.

en weer nieuwe whey :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.834
René in hoeverre is de Methyl B12 5000mcg van NOW foods vergelijkbaar met injects?
Of is dit gewoon weer zon verkoperspraatje?

Trouwens iemand ervaring met deze tabletten?

De opname gaat onder de tong en dan rechtstreeks de bloedbaan in, werking is vergelijkbaar met injects. Normale tabletten die werken niet, maar dit zijn zuigtabletjes

jezus, woensdag avond besteld en vandaag geleverd in het verre zuiden van vlaanderen.
teleporteer jij die shit of wat ? ^^

puike service man :)

jezus, woensdag avond besteld en vandaag geleverd in het verre zuiden van vlaanderen.
teleporteer jij die shit of wat ? ^^

puike service man :)

Als renee je verteld hoe hij dat doet moet hij je omleggen:eek: Staatsgeheim.
geen vragen meer over de leveringen als je leven lief is:)

• #8.838
bij mij bijna hetzelfde verhaal dinsdag avond pas geld overgeschreven en vrijdag was de ragnarok en nox pump hier in vlaanderen! super xxl!
nog een vraagje over bcaa, is er eigenlijk een verschil in zuiverheid bij gewone bcaa met 2:1:1 dosering te verstaan zonder verdere toevoegingen, dus niet muscle guard etc...
dus per 5 gram bcaa werkelijk 5 gram bcaa? want de prijzen verschillen wel fel van merk tot merk?

• #8.840
bij mij bijna hetzelfde verhaal dinsdag avond pas geld overgeschreven en vrijdag was de ragnarok en nox pump hier in vlaanderen! super xxl!
nog een vraagje over bcaa, is er eigenlijk een verschil in zuiverheid bij gewone bcaa met 2:1:1 dosering te verstaan zonder verdere toevoegingen, dus niet muscle guard etc...
dus per 5 gram bcaa werkelijk 5 gram bcaa? want de prijzen verschillen wel fel van merk tot merk?

De prijzen varieren nogal inderdaad, over een week of 3 krijgen we een 500 grams verpakking voor ca 28euro, die en goed oplost en goed smaakt (PUNCH).

Terug
Naar boven