MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

thanks :) heeft geen haast hoor. heb net 2 potjes besteld bij een vage apotheker website... maar voor de volgende keer bestel ik het liever bij XXL

Euhja pure beta-alanine, die kleine zwarte pot van primaforce is het denk'k

Euhja pure beta-alanine, die kleine zwarte pot van primaforce is het denk'k
Beta-alanine veroorzaakt een tintelende huid bij effectieve doseringen (speldenprik gevoel). Door de beta-alanine time release te maken wordt de opname verspreid over een aantal uur waardoor er geen speldenprik gevoel optreedt en dus ook niet voor ongemak zorgt.
De tintelingen ook wel ‘paresthesie’ genoemd wordt ook in een aantal wetenschappelijke studies vastgelegd. Bij een inname van 20mg beta-alanine poeder per kilo lichaamsgewicht veroorzaakt beta-alanine onaangename tintelingen bij 50% van de testpersonen. Bij 40mg per kilo lichaamsgewicht veroorzaakt beta-alanine onaangename tintelingen bij alle testpersonen. De tintelingen beginnen ongeveer 10-20 minuten na inname en kunnen tot een uur daarna aanhouden (Harris et al, 2006).

ow bedankt, de tintelingen beginnen heel snel en blijven ongeveer een een goed uur duren ja :) en ze zijn heel onaangenaam :D ik gebruik 2 gram zoals op de verpakking staat. Beter dan alleen op trainingsdagen inpakken denk'k

Onze producten zijn aan verbeteringen onderhevig, EAS komt straks met een verbeterde lemonsmaak of met een punchsmaak, ik krijg vandaag de samples. Dan snel het label afronden en naar de drukker.

Proteinblock vanille vind ik ook de minst lekkere, die choco en cocos zijn zeer goed te eten.

...daarom ben ik begonnen met proberen van de vanille (heb ze alledrie besteld). Morgen wordt weer een 'twijfelachtige dag', ofwel: CCG klaarleggen in de auto en een proteinblock in m'n handtas. Hongerlijden is zó irritant!

Ik zoek een goede weightgainer maar ben momenteel een beetje krap bij kas. Kan iemand mij deze aanraden?

http://www.xxlnutrition.nl/product_aanbiedingen/402/Optimum Nutrition/Serious Mass

Ik had gisteren namelijk dit gelezen:

I am so sorry to hear this. This is what happened to me concerning bodybuilding.com and supplements. When I first started lifting weights around age 15, right off the bat I reliezed my problem. I have always been very thin. My dad, mom, grandparents, great grandparents, all of us are thin. We cant help it. And I was, and still in many ways am sick and tired of hearing the word skinny, which I basically consider profanity. So I took a weight gainer, suggested to me by bodybuilding.com. You know the supplement Cell Tech right? This was a product of it called Mass Tech. It was loaded with calories. But it also had something else in there that I wasnt told of. And so I began religiously taking it, immediantly after my workouts. I felt good. I got stronger every week. Then when high school came around I signed up for a team. And was required to take a physical exam. When I got my results back from my blood test. I was told I had developed a severe illness know as "Gilberts Syndrome". My liver was ****ED. I couldnt process food, which resulted in troblems taking craps. Which resulted in serious problems. Mom went and filed a lawsuit and the bastards. But we didnt win. I HATE supplements. Good clean food over that shit anyday.

Gaat wel niet over XXL Nutrition, maar dit doet me toch behoorlijk schrikken. Lijkt me toch eerder een uiterst zeldzaam geval of niet?

Omdat de weightgainer in de bovenstaande link zo goedkoop is vraag ik me af of het wel van goede kwaliteit is. Ik ken er namelijk niks van van al die ingrediënten.

Artikel Aantal Merk Type Smaken Stukprijs Prijs
Xpand New 1 Dymatize 925 gram 45.00 45.00 delete
Multivit 1 XXL Nutrition 120 Tabs 16.50 16.50 delete
Xtend 1 Scivation 390 gr Refreshing Lemonade 19.90 19.90

tzal dit worden denkik ^^
kga dit wel via een andere naam&adres bestellen(van vriend) omdat mijn ouders me zouden vermoorden :)

Kan ik dit gewoon nu bestellen , morgen zelf betalen , maar mededelen op welk adres het moet ?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.769
Vanmiddag alles goed aangekomen, ben benieuwd naar de nox

op de bon staat er idd + dextro, maar de pot zit er niet in :p

meen je niet? hahaha.. we hebben hulp hier die heeft er denk overheen gekeken.. had je die wel betaald die pot?

• #8.770
Artikel Aantal Merk Type Smaken Stukprijs Prijs
Xpand New 1 Dymatize 925 gram 45.00 45.00 delete
Multivit 1 XXL Nutrition 120 Tabs 16.50 16.50 delete
Xtend 1 Scivation 390 gr Refreshing Lemonade 19.90 19.90

tzal dit worden denkik ^^
kga dit wel via een andere naam&adres bestellen(van vriend) omdat mijn ouders me zouden vermoorden :)

Kan ik dit gewoon nu bestellen , morgen zelf betalen , maar mededelen op welk adres het moet ?

geef tijdens de order het adres op waar het heen moet, dat adres is van ons van belang ;)

Rene,

Ik heb vrijdag een bestelling geplaatst en betaald met overmaken.
En heb deze nog niet mogen ontvangen:(

Het bestelnummer is: 25704
Labrada, Super Charge New 800 gram, aantal:1, prijs: 45.90
Dorian Yates, NOX PUMP Formula 30 sachets, aantal:1, prijs: 56.90

Ik zoek een goede weightgainer maar ben momenteel een beetje krap bij kas. Kan iemand mij deze aanraden?

http://www.xxlnutrition.nl/product_aanbiedingen/402/Optimum Nutrition/Serious Mass

Ik had gisteren namelijk dit gelezen:

Gaat wel niet over XXL Nutrition, maar dit doet me toch behoorlijk schrikken. Lijkt me toch eerder een uiterst zeldzaam geval of niet?

Omdat de weightgainer in de bovenstaande link zo goedkoop is vraag ik me af of het wel van goede kwaliteit is. Ik ken er namelijk niks van van al die ingrediënten.

Welke ingrediënten? Staan alleen voedingswaarden vermeld :o

Even serieus: hoeveel heeft die gozer gebruikt van dat spul? Langdurig overdosis eiwit nemen is inderdaad niet goed voor je lever. Hij heeft niet voor niks de rechtzaak verloren - nam hij meer massgainer dan eten wellicht? Dat vermeldt hij niet... zegt wat mij betreft genoeg :rolleyes:
Zo lang jij je netjes aan een goed voedingsschema houdt en dit spul ter ondersteuning neemt is er niks aan de hand. Lees je eerst in voordat je 'zomaar' supps neemt. Bij goed gebruik geen enkel probleem. René kan je nog meer vertellen over massgainer.

Wat is nu het beste om spiermassa bij te komen? Whey of weightgainer?

Hallo

Ik heb net mn bestelling binnen! Bedankt voor de proteinblock. Ik zal er int vervolg zeker bestellen want ze zijn super!

Nu had ik nog een vraagje. Ik zal in het foldertje de verzendkosten voor Belgie:
*1 product: 8€
*vanaf 2 producten: 4€

maar ik heb toch 8€ betaald?

• #8.776
Rene,

Ik heb vrijdag een bestelling geplaatst en betaald met overmaken.
En heb deze nog niet mogen ontvangen:(

Het bestelnummer is: 25704
Labrada, Super Charge New 800 gram, aantal:1, prijs: 45.90
Dorian Yates, NOX PUMP Formula 30 sachets, aantal:1, prijs: 56.90

ik zie dat je betaling binnen is gekomen op maandag maar het lijkt erop of je order niet is verstuurd. Ik ga het morgen even navragen en anders gaat het uiterlijk dus woensdag de deur uit. Misschien is het hier tussen wal en schip gevallen.

Hallo

Ik heb net mn bestelling binnen! Bedankt voor de proteinblock. Ik zal er int vervolg zeker bestellen want ze zijn super!

Nu had ik nog een vraagje. Ik zal in het foldertje de verzendkosten voor Belgie:
*1 product: 8€
*vanaf 2 producten: 4€

maar ik heb toch 8€ betaald?

wat heb je besteld dan? alleen producten boven 10euro tellen mee .. anders zou je door het bij bestellen van een reepje van 2 euro, 4 euro verzendkosten laten vervallen. Maar dat hebben we voorzien ;)

ik zie dat je betaling binnen is gekomen op maandag maar het lijkt erop of je order niet is verstuurd. Ik ga het morgen even navragen en anders gaat het uiterlijk dus woensdag de deur uit. Misschien is het hier tussen wal en schip gevallen.

Ok, balen! Maar het is niet anders! Hoop dat beide producten nog wel op voorraad zijn! Ga op de mat liggen om de doos op te vangen;)!

Wat is nu het beste om spiermassa bij te komen? Whey of weightgainer?

Whey is een geconcentreerde eiwit-vorm, en eiwit is de voedingsstof voor je spieren. Spiermassa aankomen doe je door een goed trainingsschema, voldoende rust en een goed voedingsschema waarbij je boven onderhoud eet. Weightgainers zijn vloeibare maaltijden en handig om extra kcal te eten.
Je zou ze ook gecombineerd kunnen gebruiken dus, want het een is absoluut geen vervanger voor het ander.

Vraagje over de multivit. Meeste vitamines wordt aangeraden om bij de maaltijd te nemen, is dat hierbij ook het geval, of kan ik ze gewoon s ochtend bij mn eerste shake (half uurtje tot een uurtje voor het ontbijt) nemen?

• #8.780
Vraagje over de multivit. Meeste vitamines wordt aangeraden om bij de maaltijd te nemen, is dat hierbij ook het geval, of kan ik ze gewoon s ochtend bij mn eerste shake (half uurtje tot een uurtje voor het ontbijt) nemen?

Gewoon met je shake nemen, ik doe nooit anders.

Terug
Naar boven