MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bestelling was gister al mooi aan gekomen! Complimenten voor de snelle leveringen!
Nu heb ik een vraagje over die creapump. Wat is beter op trainingsdagen?
Die crea pump voor en na de training of bij het opstaan en voor of juist na de training?
Aangezien er op rustdagen staat dat er minimaal 8 uur tussen moet lijkt me op trainingsdagen voor en na toch wel erg kort op elkaar of kan dit geen kwaad?

Rory

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.782
Bestelling was gister al mooi aan gekomen! Complimenten voor de snelle leveringen!
Nu heb ik een vraagje over die creapump. Wat is beter op trainingsdagen?
Die crea pump voor en na de training of bij het opstaan en voor of juist na de training?
Aangezien er op rustdagen staat dat er minimaal 8 uur tussen moet lijkt me op trainingsdagen voor en na toch wel erg kort op elkaar of kan dit geen kwaad?

Rory

gewoon nemen zoals op de pot staat ;) .. succes! :wl:

Gisteren besteld nu net binnen :D
super service ;)

Waarom eigenlijk niet de mogelijkheid om te betalen via Visa? Zou het voor de Belgen een stuk makkelijker maken, minder wachten.

Welke ingrediënten? Staan alleen voedingswaarden vermeld :o

De meeste herken ik wel, waren een paar namen bij waarvan ik nog niet eerder gehoord had, vandaar. :)

Ik ben echt geen kenner op dit gebied, ben nog maar pas begonnen met trainen en ken dus ook niets van al die producten en veel van die benamingen. Vandaar dat ik het hier vroeg.

Even serieus: hoeveel heeft die gozer gebruikt van dat spul? Langdurig overdosis eiwit nemen is inderdaad niet goed voor je lever. Hij heeft niet voor niks de rechtzaak verloren - nam hij meer massgainer dan eten wellicht? Dat vermeldt hij niet... zegt wat mij betreft genoeg :rolleyes:
Zo lang jij je netjes aan een goed voedingsschema houdt en dit spul ter ondersteuning neemt is er niks aan de hand. Lees je eerst in voordat je 'zomaar' supps neemt. Bij goed gebruik geen enkel probleem. René kan je nog meer vertellen over massgainer.

Geen idee hoe die gast dat gelapt heeft. Maar hij deed blijkbaar iets behoorlijk fout.

Maar bedankt voor je reactie. Ik zal me binnenkort zo'n zak Serious Mass bestellen tenzij er nog iets is wat ik moet weten over massgainers?

Misschien dat René wat extra informatie kan geven? Wat het verschil is tussen de massgainers zou ik bijvoorbeeld wel graag willen weten, en welke het beste is voor een beginneling.

Laatst bewerkt:
  • #8.789
Waarom eigenlijk niet de mogelijkheid om te betalen via Visa? Zou het voor de Belgen een stuk makkelijker maken, minder wachten.

Omdat we nu ons hele betalingverkeer zelf geregeld hebben, wil ik VISA gaan toevoegen dan moet ik ons totale betalingsverkeer via een betaalprovider laten lopen. Waarbij ik dus voor alle transacties kosten heb. Terwijl het aantal CC bestellingen relatief heel laag is. Voor de belgen hebben we een Belgische bank rekening wat behoorlijk snel werkt.

• #8.790
Onze eerste supplementen in de nieuwe look zijn er!

Detox-One
CLA Force
Krea-alkalyn

De komende week krijgen veel huidige supplementen ook de nieuwe look en bovendien komen er ook behoorlijk wat nieuwe dingen aan.

Omdat we nu ons hele betalingverkeer zelf geregeld hebben, wil ik VISA gaan toevoegen dan moet ik ons totale betalingsverkeer via een betaalprovider laten lopen. Waarbij ik dus voor alle transacties kosten heb. Terwijl het aantal CC bestellingen relatief heel laag is. Voor de belgen hebben we een Belgische bank rekening wat behoorlijk snel werkt.

Klopt, gaat super snel trouwens, hangt van bank tot bank af ook.Steeds super snelle levering! Ik bestel soms in belgie met visa en heb het nog zo rap niet als bij XXL met overschrijving.

Een antwoord kan ik blijkbaar niet verwachten van René... ik zal me dan gewoon die SERIOUS MASS aanschaffen maar dan wel bij bodyenfitshop, krijg je tenminste een gratis shakebeker bij en is momenteel een promotie aan de gang, gratis 400 gram whey bij een bestelling boven de 45 euro. :thumb:

Een antwoord kan ik blijkbaar niet verwachten van René... ik zal me dan gewoon die SERIOUS MASS aanschaffen maar dan wel bij bodyenfitshop, krijg je tenminste een gratis shakebeker bij en is momenteel een promotie aan de gang, gratis 400 gram whey bij een bestelling boven de 45 euro. :thumb:

Een beetje geduld loont misschien ook..:rolleyes:

Dymatize, Xpand New 925 gram, aantal:1, prijs: 45.00
M Double You, Multi Max TR 60 caps, aantal:1, prijs: 19.90
Scivation, Xtend 390 gr (Refreshing Lemonade), aantal:1, prijs: 19.90

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 84.80

Uw bestelnummer is: 26086

nu ff op de fiets springe en overschrijving gaan doen aan de automaat in de bank ( internet banking naar de t*ring )

update : BETAALD :)

Laatst bewerkt:

Wat wil je nog meer weten van gainers, behalve dat CCG als een van de weinige weinig suiker bevat?
Welke kwaliteit is die whey? Of maakt je dat dan weer geen barst uit?
Wordt trouwens een flinke bestelling gainer: 45 euro...

meen je niet? hahaha.. we hebben hulp hier die heeft er denk overheen gekeken.. had je die wel betaald die pot?

Pot is inderdaad betaald, kan wel zijn dat het dan nog niet aangekomen was.

Ik heb al eerder een probleem gehad via de bankautomaat. Vandaag ben ik men tickets gaan halen en de datum staat op 25/03 :wtf:

• #8.800
Terug
Naar boven