AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

iets van 5 gram per 100ml meen ik.

Ja klopt, die suikers wil je echt niet voor het slapen binnen hebben in de cut!

Night protein mix ik gewoon met water. Vroeger was het niet echt lekker, maar dat maakte mij geen reet uit. Als het maar goed spul is :D

Afgelopen week verbaasde het me dat de night protein ineens best te zuipen is ineens ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.865
rene welke dosering meot je nou pakken? 1 scoop? Want als ik de ervaringen zo lees van NP dan zijn de klonten nog steeds neit weg :( terwijl het zo'n handig product is :P

ik neem zelf 2 scoops en heb 0,0 klonten..
eerst melk in de shaker dan 2 scoops erop en shaken.. het wordt wel dik maar heb geen klonten. Vaak eet ik het gewoon als een papje met een lepel, dat vind ik best lekker en bevalt me beter als drinken.

Ja klopt, die suikers wil je echt niet voor het slapen binnen hebben in de cut!

Night protein mix ik gewoon met water. Vroeger was het niet echt lekker, maar dat maakte mij geen reet uit. Als het maar goed spul is :D

Afgelopen week verbaasde het me dat de night protein ineens best te zuipen is ineens ;)

Ik ga proberen met meer water, misschien als vloeibare handel dat het dan beter gaat. Toch maar weer water ipv magere melk... :(
Paar cashewnoten er achteraan voor de smaak :rolleyes:

Ik ga proberen met meer water, misschien als vloeibare handel dat het dan beter gaat. Toch maar weer water ipv magere melk... :(
Paar cashewnoten er achteraan voor de smaak :rolleyes:

Te veel water voor het slapen gaan is ook niet ideaal, moet je nog 3x je bed uit om te plassen:D

Ik eet het meestal met een lepel net zoals René al aangaf.

Ik ben dan op zoek naar het beste product om iets voor en na de training te nemen. De keuze ligt tussen Whey Isolaat of Whey Protein Instant
Ik snuffel wat op de xxl site en Isolaat spreekt me aan vanwege de neutrale smaak en de kwaliteit. Bij Instant staat specifiek aangegeven
Whey Protein Instant is vanwege de snelle opname ideaal om na de training en bij het ontbijt in te nemen.

Is Isolaat dan niet ideaal of is Instant gewoon extra goed ?

• #8.869
Ik ben dan op zoek naar het beste product om iets voor en na de training te nemen. De keuze ligt tussen Whey Isolaat of Whey Protein Instant
Ik snuffel wat op de xxl site en Isolaat spreekt me aan vanwege de neutrale smaak en de kwaliteit. Bij Instant staat specifiek aangegeven

Is Isolaat dan niet ideaal of is Instant gewoon extra goed ?

theoretisch is isolaat beter (lees snellere opname) na de traning..

• #8.870
Rene heb weer een bestellinkje gedaan :brew::zuip::lifter:

Uw bestelnummer is: 26442

Omdat daar ook fructose in zit, en dat is giftig! ;)

zo, ook weer wat creatine en whey isolaat gekocht :)
Uw bestelnummer is: 26456

Mijn bestelling:26405

XXL Nutrition, Whey Protein Instant 5,0 kg (Vanille, Chocolade), aantal:1, prijs: 81.50
SAN, V12 Magnum + Shirt 1170 gram, aantal:1, prijs: 59.90
MHP, Cyclin-GF 120 caps, aantal:1, prijs: 52.90

Zo kan ik ook weer even verder ;)
Greetz

My Order:

Uw bestelling: 26512

XXL Nutrition, Whey Protein Instant 1 kg (Vanille), aantal:1, prijs: 23.95
XXL Nutrition, DextroJuice 1500 gram (Lemon), aantal:1, prijs: 12.95

Heb Lemon genomen.. Die is NEW? Ben benieuwd hoe deze smaakt!

@ Rene van XXL-Team..

Ik bestel nu telkens de Instant..
Na mn training:
20 Gram Dextrojuice
20 Gram Instant
1 Gram Kaneel

Is het niet beter om Isolaat te nemen na training?

Mvg!

Terug
Naar boven