rene welke dosering meot je nou pakken? 1 scoop? Want als ik de ervaringen zo lees van NP dan zijn de klonten nog steeds neit weg
terwijl het zo'n handig product is 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
terwijl het zo'n handig product is 
tevreden van die serious mass? of is het je eerste keer?![]()

suiker? In de magere melk? Kan nooit veel zijn - toch?

rene welke dosering meot je nou pakken? 1 scoop? Want als ik de ervaringen zo lees van NP dan zijn de klonten nog steeds neit wegterwijl het zo'n handig product is
![]()
Ja klopt, die suikers wil je echt niet voor het slapen binnen hebben in de cut!
Night protein mix ik gewoon met water. Vroeger was het niet echt lekker, maar dat maakte mij geen reet uit. Als het maar goed spul is
Afgelopen week verbaasde het me dat de night protein ineens best te zuipen is ineens![]()

Ik ga proberen met meer water, misschien als vloeibare handel dat het dan beter gaat. Toch maar weer water ipv magere melk...
Paar cashewnoten er achteraan voor de smaak![]()

Whey Protein Instant is vanwege de snelle opname ideaal om na de training en bij het ontbijt in te nemen.
Ik ben dan op zoek naar het beste product om iets voor en na de training te nemen. De keuze ligt tussen Whey Isolaat of Whey Protein Instant
Ik snuffel wat op de xxl site en Isolaat spreekt me aan vanwege de neutrale smaak en de kwaliteit. Bij Instant staat specifiek aangegeven
Is Isolaat dan niet ideaal of is Instant gewoon extra goed ?

Klopt het trouwens dat de NOS Ether echt als een dikke klont aan elkaar zit in de pot? Moet met het schepje echt de boel losschrapen om er losse poeder van te maken.
Rene zou jij hier eens naar willen kijken?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/tips-om-nos-ether-drinkbaar-maken-205009/#post3693506
Vraag is ook of dit wel klopt?