MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.881
My Order:

Uw bestelling: 26512

XXL Nutrition, Whey Protein Instant 1 kg (Vanille), aantal:1, prijs: 23.95
XXL Nutrition, DextroJuice 1500 gram (Lemon), aantal:1, prijs: 12.95

Heb Lemon genomen.. Die is NEW? Ben benieuwd hoe deze smaakt!

@ Rene van XXL-Team..

Ik bestel nu telkens de Instant..
Na mn training:
20 Gram Dextrojuice
20 Gram Instant
1 Gram Kaneel

Is het niet beter om Isolaat te nemen na training?

Mvg!

Isolaat is theoretisch inderdaad sneller kwa opname.

yoo,

Heb nu voor het eerst de weightgainer van serious mass voor me. smaak banaan. http://www.xxlnutrition.nl/product/402/Optimum Nutrition/Serious Mass

nu zitten er na het shaken allemaal rode punten in, mijn vraag is wat dit kan zijn? De kleurstof ofzo? kusjes :D

geen idee.. voor mij alleen Complex Carb Gainer ;)

Mijn bestelling:26405

XXL Nutrition, Whey Protein Instant 5,0 kg (Vanille, Chocolade), aantal:1, prijs: 81.50
SAN, V12 Magnum + Shirt 1170 gram, aantal:1, prijs: 59.90
MHP, Cyclin-GF 120 caps, aantal:1, prijs: 52.90

Zo kan ik ook weer even verder ;)
Greetz

geld te veel

Zojuist besteld, ess. amino stack, pro 80 vanille 2,5 alsmede de xxl kre alkaline caps,......

best. nr. 26546

Beste XXLNutrition,

Het is weer tijd voor een nieuwe bestelling. Mijn Whey Proteine Instant is op, ben nog bezig met de MegaGrow.

Nu zou ik graag ook een whey willen hebben die gebruikt kan worden voor het slapen gaan of voordat ik op stap ga (en dus weinig tot geen eiwitten gedurende enkele uren eet) Heb jij een whey product die daar geschikt voor is?

Overigens ben ik bezig met afvallen, kan ik dan nog wel nog een MegaGrow schepje nemen ná de training of raadt je me dat af vanwege de koolhydraten? Probleem is dat ik die creatine wel nodig heb. Ik neem het in ieder geval niet wanneer ik een cardiotraining erop heb zitten.

Groeten.

• #8.886
Beste XXLNutrition,

Het is weer tijd voor een nieuwe bestelling. Mijn Whey Proteine Instant is op, ben nog bezig met de MegaGrow.

Nu zou ik graag ook een whey willen hebben die gebruikt kan worden voor het slapen gaan of voordat ik op stap ga (en dus weinig tot geen eiwitten gedurende enkele uren eet) Heb jij een whey product die daar geschikt voor is?

Overigens ben ik bezig met afvallen, kan ik dan nog wel nog een MegaGrow schepje nemen ná de training of raadt je me dat af vanwege de koolhydraten? Probleem is dat ik die creatine wel nodig heb. Ik neem het in ieder geval niet wanneer ik een cardiotraining erop heb zitten.

Groeten.

Daar is het beste voor Nightprotein dat geeft gedurende 7 uur aminozuren af.

Die 30 gram koolhydraten moet wel kunnen hoor. ik zou dan wel de pot opmaken en evt overstappen naar nitrocrea.

ik ben nu ook bezig met dit product.
het werkt echt als een gek ik ben nuin 2 weken tijd van 83.7 naar 87.2 gegaan dus dat gaat lekker.

ik neem het de 1e week 'sochtend op nuchtere maag en na de training en nu (de 2e week dus) na de training. ik drink in het weekend wel onwijs veel en ik blow ook nog wel pittig maar daar ben ik nu ook mee gestopt. misschien dat het daar iets mee te maken heeft. maar dat boeit me niet echt want ik vind het wel lekker gaan haha;)

Hallo,

Ik wil beginnen met Creatini mono/Glutamine/water kan ik daar de DextroJuice bij doen ? Is dat een aanrader?

(Whey drink ik zonder dextro een half uur na me training)

• #8.889
Hallo,

Ik wil beginnen met Creatini mono/Glutamine/water kan ik daar de DextroJuice bij doen ? Is dat een aanrader?

(Whey drink ik zonder dextro een half uur na me training)

ja dat is zeker aan te raden je glutamine/creatine samen te nemen met wat dextro rond je training.

Ik bestel maandelijks rond de 200 euro bij rene :p

rara wie ben ik rene

dit is mijn recentste bestelling :p

Get Diesel, Test Hardcore NEW! 2x 120 tabs, aantal:1, prijs: 89.99
NOW Foods, Omega 3 100 Caps, aantal:1, prijs: 9.00
NOW Foods, C-1000 with rose Hips 100 tabs, aantal:1, prijs: 9.90
Revolutions, GH Tropine 100 Caps, aantal:1, prijs: 29.90
Olimp, Kre Alkalyn 2500 Mega Caps 120 Caps, aantal:1, prijs: 36.00
Anabolic Xtreme, Advanced PCT 90 caps, aantal:1, prijs: 49.90

Ik bestel maandelijks rond de 200 euro bij rene :p

rara wie ben ik rene

dit is mijn recentste bestelling :p

Get Diesel, Test Hardcore NEW! 2x 120 tabs, aantal:1, prijs: 89.99
NOW Foods, Omega 3 100 Caps, aantal:1, prijs: 9.00
NOW Foods, C-1000 with rose Hips 100 tabs, aantal:1, prijs: 9.90
Revolutions, GH Tropine 100 Caps, aantal:1, prijs: 29.90
Olimp, Kre Alkalyn 2500 Mega Caps 120 Caps, aantal:1, prijs: 36.00
Anabolic Xtreme, Advanced PCT 90 caps, aantal:1, prijs: 49.90

Ja en ? :D

Jij en 100 anderen....

ik dacht dat ik een van de mindere was die 200 eur aan supss uitgeeft per maand :p

2400 euro per jaar is niet ZO veel

Moest ik veel minder verdienen zou ik minder uitgeven , maar als je je het kan veroorloven , waarom niet ?

Beter aan supps dan drank drugs en sigaretten

ik ben ongeveer zo'n 30kg aan spiermassa bijgekomen sinds 4 jaar , dusja , het heeft idd wel goed geholpen :p

Ok, en hoeveel weeg je nu dan? want van 50kg naar 80kg is ook 30kg, maar niet echt spectaculair. vooral niet als je ongeveer 4x2400 euro hebt uitgegeven + kosten voor eten. Maar misschien weeg je wel veel meer, dan is het wss wel allemaal zn geld waard geweest.

De eerste 3jaar gaf ik mss zo'n 100 euro per maand uit

Sinds mijn nieuwe job kan ik mu nog meer veroorloven en zijn de meeste bestellingen rond de 200 euro of soms meer .

Nu weeg ik tussen de 97-98kg 1m87 vetpercentage werd onlangs geschat op 12 .

Ik koop nu vooral die complex carb gainer ideaal om je vetpercentage stabiel te houden en toch je calorien binnen te hebben

Terug
Naar boven