- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De eerste 3jaar gaf ik mss zo'n 100 euro per maand uit
Sinds mijn nieuwe job kan ik mu nog meer veroorloven en zijn de meeste bestellingen rond de 200 euro of soms meer .
Nu weeg ik tussen de 97-98kg 1m87 vetpercentage werd onlangs geschat op 12 .
Ik koop nu vooral die complex carb gainer ideaal om je vetpercentage stabiel te houden en toch je calorien binnen te hebben

Mijn pakketje is ook binnen vandaaggoede service
.
Bedankt![]()
ragnarok wat een spul seg, low carbs en nog zo knallen!
ik heb dit jaar een pot superpump er door gegaan en een pot no shotgun, dus ik weet over wat ik spreek.
wissel nu elke training af tss nox pump en ragnarok.
xxl is het mss beter om 1 week nox te gebruiken en dan een week ragnarok?
dat klonter wil wel eens gebeuren met dit soort producten. NOX pump heeft daar ook last van.
ik kan niet uit eigen ervaring spreken want neem die nooit,, maar hoor goed dingen over:
hydroxycut
lipo 6
animal cuts.
ook over NCP van getdiesel krijgen we veel goede reacties.
Mijn bestelling:26405
XXL Nutrition, Whey Protein Instant 5,0 kg (Vanille, Chocolade), aantal:1, prijs: 81.50
SAN, V12 Magnum + Shirt 1170 gram, aantal:1, prijs: 59.90
MHP, Cyclin-GF 120 caps, aantal:1, prijs: 52.90
Zo kan ik ook weer even verder
Greetz
- neem dextro niet na de KT maar na de Cardio anders verbrand je vrijwel geen vet tijdens je cardio
- 1,5 Scoop NOS na je KT zou ik doen.
- rustdagen is goed zo

Vandaag alles netjes ontvangen, alleen jammer dat het rode XXL t-shirt niet in de doos zat.
Rene, mag ik het tegoed houden en bij mijn volgende bestelling in de opmerkingen zetten?
Alvast bedankt voor de goeie en snelle service
Greetz
Sven

Ik ga eens kijken naar die 4 - weet niet of er iets specifiek aan te bevelen is wanneer er 5% tot 10% mee af moet?
ik ga die lipixor eens testen denkik, voor de prijs moet je het niet echt laten
Dat is zeker ook een aanrader.. we hebben die nog maar net.. maar wel al goede reacties over.
ze hebben ook iets nieuw, koffie met termogenetische eigenschappen.
smullen&afvallen? ^^ !

![]()
ziet er wel origineel uit. als het niet teveel kost dit gewoon het jaar door zuipen ipv gewone koffie
(voor mensen met slechte oogjes)
-fatburning stimulation
-energy level booster
-drains toxins
-eliminates water
-italian flavoured instant coffe with natural thermogenic ingredients
Ook te koop bij XXL? Ben er wel benieuwd naar...
Niet aan vriendlief te drinken geven - dat is al zo'n ecto... (6% BF zonder íets te doen!)