AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hee,

Ik heb vrijdag de 24e betaald voor mijn bestelling bij XXL nutrition, maar ik heb nog niets ontvangen of gehoord. Het geld heb ik ook niet teruggehad oid.
Mijn bestelnummer is: 27899.
Normaal gesproken krijg ik mijn bestelling veel sneller binnen.
Weet u misschien wat hier de reden van is?

Alvast bedankt,
Bart

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.462
Hee,

Ik heb vrijdag de 24e betaald voor mijn bestelling bij XXL nutrition, maar ik heb nog niets ontvangen of gehoord. Het geld heb ik ook niet teruggehad oid.
Mijn bestelnummer is: 27899.
Normaal gesproken krijg ik mijn bestelling veel sneller binnen.
Weet u misschien wat hier de reden van is?

Alvast bedankt,
Bart

Deze is de 29e verzonden maar ik zie dat alles op rood staat bij TNT van die dag nog... zending niet aangetroffen is dat.. maar alles is rood dus ik snap dat niet echt. Ik verwacht dat je het morgen gewoon ontvangt.

Weet niet of dit onlangs al ter sprake is gekomen. Maar zie dan de Nox Pump (Dorian Yates) uitverkocht is. Komt deze nog terug binnen? Wanneer ongeveer?

René, ik mis bij jou nog Green Tea van Now Foods, moet het nu apart bestellen bij een ander;-)
Van de Green Tea van Olimp die op de site staat mis ik nog de EGCg hoeveelheid per capsule.
Die van Now Foods is 50% dus 200mg, het liefst heb ik een nóg hogere waarde.

Laatst bewerkt:
  • #9.467
René, ik mis bij jou nog Green Tea van Now Foods, moet het nu apart bestellen bij een ander;-)
Van de Green Tea van Olimp die op de site staat mis ik nog de EGCg hoeveelheid per capsule.
Die van Now Foods is 50% dus 200mg, het liefst heb ik een nóg hogere waarde.

Per capsule:
450mg waarvan Polyphenols 78% staat er gewoon bij hoor. en dat is erg hoog.

Heb de eas en recov aangekregen en moet zeggen dat de geur en smaken goed meevallen heb de vorige eas ni geproefd maar deze gaat wel goed binnen:)

Heb de eas en recov aangekregen en moet zeggen dat de geur en smaken goed meevallen heb de vorige eas ni geproefd maar deze gaat wel goed binnen:)
Die oude EAS heb ik nog wel een paar porties liggen hoor, mocht je willen proberen ;)
Probleem is dat ik de nieuwe al geproefd heb, en mezelf heb beloofd eerst de oude op te maken voordat ik aan de nieuwe begin... :(

• #9.476
het gaat uiteindelijk om de hoeveelheid polyphenols volgens mij in groene thee.. waarin EGCG een aandeel levert. ik zal even zoeken naar alle info.

René jij bent wedstrijdbodybuilder toch? Ik heb van een andere bodybuilder gehoord dat hij rondom de wedstrijd een huid van karton kreeg, ofwel dat de elasticiteit er uitging. Kan jij zoiets verklaren?

René jij bent wedstrijdbodybuilder toch? Ik heb van een andere bodybuilder gehoord dat hij rondom de wedstrijd een huid van karton kreeg, ofwel dat de elasticiteit er uitging. Kan jij zoiets verklaren?
Laag vetpercentage?
...kan ik me wel wat bij voorstellen (ook dat het mij nooit zal gebeuren).

• #9.479

nee dat lijkt maar zo met de huid omdat al het vocht eruit trekt de laatste dag en je huid lijkt dan net van papier.. maar trekt zo weer bij.

Hey René

Op de oude pot van de EAS (lemon) staat bij energie 30,2 kcal en op de site staat bij de nieuwe (punch) bij energie 400kcal. Watskeburt :D?

Terug
Naar boven