MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

heb net 10kg instant whey besteld, om meteen alle smaken te testen en ook een pot isolaat om voor mijn ochtend cardio te drinken.
ik twijfelde tussen eas en de nieuwe recovery formula maar omdat ik op de site gelezen had dat de smaak van eas tegenviel heb ik maar voor het nieuwe gekozen.

maar wat is nu juist het verschil tussen de 2?
ik heb wel gezien dat de verhouding in eas minder is maar dat er meer amino's inzitten.
welke is nu de beste om spiermassa te houden tijdens het cutten?
wel jammer dat vrijdag een feestdag is en ik waarschijnlijk pas dinsdag mijn besteliing zal ontvangen( woon in belgië)

hey René

ik heb net een bestelling geplaatst met lipo6, trainingshandschoenen en xxl tank top

1. Ik heb me naam verkeert gespeld, het is Redmar (er staat geen "d" :P)
2. zou je wat flyers erbij kunnen gooien? =)

ordernummer: 28295

thx

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.445
heb net 10kg instant whey besteld, om meteen alle smaken te testen en ook een pot isolaat om voor mijn ochtend cardio te drinken.
ik twijfelde tussen eas en de nieuwe recovery formula maar omdat ik op de site gelezen had dat de smaak van eas tegenviel heb ik maar voor het nieuwe gekozen.

maar wat is nu juist het verschil tussen de 2?
ik heb wel gezien dat de verhouding in eas minder is maar dat er meer amino's inzitten.
welke is nu de beste om spiermassa te houden tijdens het cutten?
wel jammer dat vrijdag een feestdag is en ik waarschijnlijk pas dinsdag mijn besteliing zal ontvangen( woon in belgië)

de smaak van de oude eas viel tegen die nieuwe is super.. in de cut zo ik recovery formula aanraden.. die is meer gericht op spierbehoud.

hey René

ik heb net een bestelling geplaatst met lipo6, trainingshandschoenen en xxl tank top

1. Ik heb me naam verkeert gespeld, het is Redmar (er staat geen "d" :P)
2. zou je wat flyers erbij kunnen gooien? =)

ordernummer: 28295

thx

komt goed!

ik heb nog geen idee. dat is zo geregeld hoor een stack maken ;).. ik weet wel wat goed bij elkaar past.

Kheb een mail gestuurd naar info@xxlnutrition.nl maar nog geen antwoord gehad. Mijn pakje van bodyenfitshop wel al ontvangen :D Op dezelfde dag besteld en geld overgeschreven! :eek:

Je woont in Belgie, de post bij jullie is niet zo geweldig toch? Neem aan dat Rene het netjes heeft laten versturen on time eigenlijk....

Pakjes worden geleverd door een pakjesdienst, niet door De Post (overheidsdienst).

De reden waarom ik het hier vraag is omdat het soms gebeurd dat ze de pakjes bij de buren (apotheek) leveren zonder mij iets te laten weten, nochtans was er vandaag heel de dag iemand thuis :)

• #9.449
Wordt er vandaag gewerkt bij XXL? Heb gisteravond nog even een bestelling geplaatst, maar dat zal wel zaterdag worden denk ik? (betaald via Ideal)

• #9.453
Wordt er vandaag gewerkt bij XXL? Heb gisteravond nog even een bestelling geplaatst, maar dat zal wel zaterdag worden denk ik? (betaald via Ideal)

werken is een groot woord.. ik zit nog thuis nu en beantwoord wat mails en vragen. Er wordt iig niets ingepakt en verzonden vandaag, immers tnt werkt ook niet. Morgen is meer dan half nederland vrij maar werken we wel ;)

Morgen is meer dan half nederland vrij maar werken we wel ;)
Hier iemand die morgen ook aan het werk is hoor, en de complete volgende week ook...
Ofwel: veel uren achter DBB!

Dat pillendoosje is trouwens wel een briljant idee René - ik zou er zelf niet zo snel aan gedacht hebben, maar het is wel ontzettend handig voor in m'n handtas! (echte vrouw he?)

Hier iemand die morgen ook aan het werk is hoor, en de complete volgende week ook...
Ofwel: veel uren achter DBB!

Dat pillendoosje is trouwens wel een briljant idee René - ik zou er zelf niet zo snel aan gedacht hebben, maar het is wel ontzettend handig voor in m'n hutkoffer! (echte vrouw he?)

Hier nog een die volgende week gewoon moet werken en morgen ook :)

Rene wat kwam er nog allemaal aan qua sups?

ik zie weer een nieuw productje op de site :)
ziet er een lekkere pre-workout uit. jammer genoeg geen reviews te vinden op internet of bodybuilding.com

heb jij em al getest rene?
is het vergelijkbaar met supercharge of die nox pump formula van dorian yates? of heb je der ook nog geen ervaring mee?

Volgende week komt namelijk mijn bestelling en ik twijfel tussen een goede pre-workout. normaal zou ik supercharge pakken voor de 3e keer, vandaar dat ik eens iets anders wil. en die van yates is niet meer verkrijgbaar dus moet ik een goede vervanger vinden :)

• #9.457
ik zie weer een nieuw productje op de site :)
ziet er een lekkere pre-workout uit. jammer genoeg geen reviews te vinden op internet of bodybuilding.com

heb jij em al getest rene?
is het vergelijkbaar met supercharge of die nox pump formula van dorian yates? of heb je der ook nog geen ervaring mee?

Volgende week komt namelijk mijn bestelling en ik twijfel tussen een goede pre-workout. normaal zou ik supercharge pakken voor de 3e keer, vandaar dat ik eens iets anders wil. en die van yates is niet meer verkrijgbaar dus moet ik een goede vervanger vinden :)

geen ervaring mee... we krijgen aan nog nanoproxil vrijdag of begin volgende week daar heb ik samples van getest toen en was erg goed.

TNT is precies een dagje te laat deze keer :)

Vorige keer hebben ze een bestelling van 150 € doodleuk in de garrage gezet toen er niemand thuis was .. heb dus maar een mail gestuurd naar XXL om te zien of alles wel ok is .. :)

@ Rene : met die whey delicious heb ik me even miskeken , choco =/= coco's :p

• #9.459
TNT is precies een dagje te laat deze keer :)

Vorige keer hebben ze een bestelling van 150 € doodleuk in de garrage gezet toen er niemand thuis was .. heb dus maar een mail gestuurd naar XXL om te zien of alles wel ok is .. :)

@ Rene : met die whey delicious heb ik me even miskeken , choco =/= coco's :p

ik heb je net gemaild.. je betaling kwam de 29e na 15.00 binnen.. vandaag vrij hier en morgen wordt het dan verzonden. geen idee waarom het deze keer wat langer duurde verder.

aha cocos ;-)..

Foutje op de post .. ik kan er niet mee lachen

Maarja hier kan XXL niets aan doen , zou mijn gedacht eens moeten gaan zeggen op de post :)

Dankje voor het snelle antwoord

Terug
Naar boven