- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Hey René
Op de oude pot van de EAS (lemon) staat bij energie 30,2 kcal en op de site staat bij de nieuwe (punch) bij energie 400kcal. Watskeburt?
wss per 100g = 400kcal
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey René
Op de oude pot van de EAS (lemon) staat bij energie 30,2 kcal en op de site staat bij de nieuwe (punch) bij energie 400kcal. Watskeburt?
Hey René
. we declareren zoals wij vinden dat het deugt.Er is niet echt een richtlijn voor hoe je declareert met aminozuren, glutamine, creatine noem maar op. Je kan het niet declareren als eiwiten en zodoende komt het in principe niet terug in de voedingswaarde tabel. Maar als je even nuchter en technisch alles bekijkt geeft het 4kcals per gram, ook voor creatine, glutamine , BCAA's noem maar op.
Dus hebben wij besloten beetje tegen de stroom van andere producenten in om 400kcals op de potten te zetten, zo is het immers in de praktijk.
mss verkooptechnisch niet zo slim .. maar goed dat is een ander verhaal. we declareren zoals wij vinden dat het deugt.

het gaat uiteindelijk om de hoeveelheid polyphenols volgens mij in groene thee.. waarin EGCG een aandeel levert. ik zal even zoeken naar alle info.
Dit wil ik ook heel hard weten, ik volg met je meeOk thanks René, ik wacht je info af.
Heb nog wat gevonden, op de website staat bij Whey Protein Instant "Elke maatschep bevat 20 gram whey instant", op de labels op de emmers staat dat elke maatschep 15 gram whey zou zijn, welke is correct?
Wat is precies het verschil tussen de Whey Protein Instant en de Whey Protein isolaat?
Mag ik de isolaat zien als een nog hoogwaardigere variant van de instant?
Dan nog een vraagje over de vermelding die bij Dextro Juice staat: "Wil je optimaal groeien?
Neem dan direct na de training DextroJuice samen met Whey Proten Instant in".
Ik neem aan dat dit ook geldt voor Whey Protein isolaat of moet het persé instant zijn?

Oke duidelijk. Mooi dat jullie gewoon eerlijke informatie geven over de producten
Ik ben vandaag voor het eerst wezen trainen met de Recovery Formula en ging best lekker. 20 min voor het trainen genomen en direct na de KT, voor de cardio.
Ik denk dat ik in de toekomst gewoon de EAS ga gebruiken en dan doe ik er gewoon nog 5 gram ''BCAA's Powder'' bij. Dan heb ik 9 gram BCAA's en 4 gram essentiële aminozuren. Dan heb ik mijn Recovery Amino Stack![]()
27-28euro per pot wordt die.Ok thanks René, ik wacht je info af.
Heb nog wat gevonden, op de website staat bij Whey Protein Instant "Elke maatschep bevat 20 gram whey instant", op de labels op de emmers staat dat elke maatschep 15 gram whey zou zijn, welke is correct?
Wat is precies het verschil tussen de Whey Protein Instant en de Whey Protein isolaat?
Mag ik de isolaat zien als een nog hoogwaardigere variant van de instant?
Dan nog een vraagje over de vermelding die bij Dextro Juice staat: "Wil je optimaal groeien?
Neem dan direct na de training DextroJuice samen met Whey Proten Instant in".
Ik neem aan dat dit ook geldt voor Whey Protein isolaat of moet het persé instant zijn?
als er 15gram op het label staat dan heb je een redelijk oude pot staan daar, maar ga maar uit van 20gram per scoop (50ml scoops).
Dextro is uiteraard ook net zo goed met isolaat ik zal de site even aanpassen
Ja dat kan he, had toen 4 emmers besteld en dit was de laatste;-)
Kan je nog even mijn vraag beantwoorden wat het verschil is tussen de instant en isolaat?
Ben weer een bestelling aan het voorbereiden namelijk en gaat voornamelijk over de keuze instant of toch isolaat.

René, weet jij hoe het zit als je er geen maatschep bij geleverd heb gekregen?
Voor de rest prima service!
Ik weeg altijd alles af. Die maatschepjes zijn nooit accuraat. Als je vanachter op de pot leest moet je maar eens zien hoeveel gr 1 maatschep zou moeten zijn, en dan eens een maatschep nemen en die afwegen. Maja, mss ben ik de enige die op 5 of 10 gram ziet.![]()
lean gainer + lipixor is dat "burn the fat feed the muscle" of is dat gewoon je reinste zever en passen die twee producten niet samen?![]()
hey Rene mijn bestellinkje is geplaatst ...doe wat folders erbij en shirtjes hahahaha je weet wel waarom ik dit zeg....oja geen maat S deze keer jij grappenmakertje![]()
regel ik!als ik whey wil nemen VOOR de training, pak ik dan best de protein 80 of de instant?

whey instant is theoretisch beter vanwege de snellere opname.