Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

de nieuwe EAS is zallig rené :thumbs:

rene is mn bestelling er vandaag uit gegaan ?:D

Gaan jullie de night protein ooit in chocolade smaak verkopen?
Dat zou ik wel top vinden als dat in de planning staat.:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.587
Mhh dab hev ik nog een van de oude versie denk ik, klontert echt heel erg fel als je het niet in de blender gooit met minstens 700ml water(anders wordt het beton) en het smaakt ook niet erg lekker.

ik heb nog nooit klonters gehad met geen enkele batch.. ja het wordt wel dik.

er is 1 batch geweest die wat moeilijker oploste dan de vorige, maar is al weer van even terug. de komend batch (1-2 weken) lost veel beter op.

rene is mn bestelling er vandaag uit gegaan ?:D

jazeker!

Gaan jullie de night protein ooit in chocolade smaak verkopen?
Dat zou ik wel top vinden als dat in de planning staat.:o

ja komt.. maar weet nog niet precies wanneer.

er is 1 batch geweest die wat moeilijker oploste dan de vorige, maar is al weer van even terug. de komend batch (1-2 weken) lost veel beter op.

jazeker!

Ik wacht wel een tijdje op de NightProtein zo te horen: deze vanille (niet echt lekker en klontert als een idioot) is alleen goed te eten met een schep Lean Dessert er doorheen (2 matige smaken die samen best aardig gaan).
Kwam er trouwens proefondervindelijk achter dat CCG als pre-workout hetgene is waar ik over m'n nek van ga: niet meer doen dus... :)
Post-workout is het wel weer ideaal (en vult wel aardig).

weer wat proteïne potten besteld:D, beetje jammer van de verzend kosten met 4,5KG whey, is dat hetzelfde als je 2x 2.2KG neemt?

jazeker!

Super.:D
Vrijdag doe ik een bestelling voor oa mijn vakantie.
Ik wil die amino mee nemen om voldoende aan eiwiten te komen.
Zou je een vetburner mogen mee nemen naar turkije? Heb je nog een aanrader?
Ik wil er alles aan doen om een goed resultaat met de contest te behalen ondanks ik 14 dagen in een all inclusive hotel zit.
Heb je nog iets anders wat verstandig is om mee te nemen?

Super.:D
Vrijdag doe ik een bestelling voor oa mijn vakantie.
Ik wil die amino mee nemen om voldoende aan eiwiten te komen.
Zou je een vetburner mogen mee nemen naar turkije? Heb je nog een aanrader?
Ik wil er alles aan doen om een goed resultaat met de contest te behalen ondanks ik 14 dagen in een all inclusive hotel zit.
Heb je nog iets anders wat verstandig is om mee te nemen?

Ik zou gewoon van je vakantie genieten.... en je zit all in ik neem aan dat je heel de dag door goed kan eten? ei, vlees, kip, vis etc... dus denk wel dat je goed zit :)

ja ik probeer nog wat geld los te weken bij mijn oudjes ^^

ik ga complex carb gainer nemen bij het ontbijt
dextrojuice na de training
en als burner lipixor.

ik vond het eerst wat onlogisch om ook een burner te nemen bij dit zwaar bulkvoer. maar voor de rest ga ik alleen tonijn&kip eten , no fastfood and no alcohol dus dat zal wel goed zijn zkr?

en als burner lipixor.

ik vond het eerst wat onlogisch om ook een burner te nemen bij dit zwaar bulkvoer. maar voor de rest ga ik alleen tonijn&kip eten , no fastfood and no alcohol dus dat zal wel goed zijn zkr?

Ik vind het nog steeds onlogisch:)

Rene,

Weet jij toevallig hoe het komt dat mijn Stacker C (CEE) heel anders smaakt deze keer en beter oplost?

Alvast bedankt:D

en als burner lipixor.

Ik vind het nog steeds onlogisch:)

CCG is een best aardige maaltijdvervanger, maar plain havermout met whey zou ook al voldoende moeten zijn (en voor de Kcal vult het beter)...

doe je dan havermout & whey in een shakebeker met melk en ff schudde maar of maak je die zooi apart ? :)

Wat jij wilt...

Havermout met water koken & schep whey er doorheen = vult als een baksteen met weinig Kcal.
Koken met melk kan ook.

Shaken met melk of water en whey kan ook.

Mijn favoriet: havermout, water en appel in stukjes in magnetron, na 2 minuten eruit halen en schep whey er doorheen (vanille).
Wil je je whey sneller opgenomen hebben: eerst whey shake (helft van de totale whey 's ochtends), rest door havermout.

Wat jij wilt...

Havermout met water koken & schep whey er doorheen = vult als een baksteen met weinig Kcal.
Koken met melk kan ook.

Shaken met melk of water en whey kan ook.

Mijn favoriet: havermout, water en appel in stukjes in magnetron, na 2 minuten eruit halen en schep whey er doorheen (vanille).
Wil je je whey sneller opgenomen hebben: eerst whey shake (helft van de totale whey 's ochtends), rest door havermout.

uhu dank je. ik heb s'ochtends weinig tijd dus ik zoek achter een goeie oplossing, ik dronk soms gewoon rap rap whey en hop het huis uit, nja zo ga je NIET groeien hé! ik denk dat een shake maken met melk&havermout&whey ook wel een goede home-maide-gainer is. ga dit eens testen binnenkort.

uhu dank je. ik heb s'ochtends weinig tijd dus ik zoek achter een goeie oplossing, ik dronk soms gewoon rap rap whey en hop het huis uit, nja zo ga je NIET groeien hé! ik denk dat een shake maken met melk&havermout&whey ook wel een goede home-maide-gainer is. ga dit eens testen binnenkort.

:thumbup:

Doe anders maar meer vragen in m'n log of per PM, denk niet dat de mensen die advies willen van René over supps die hij verkoopt zitten te wachten op meer recepten ;)

Terug
Naar boven