veys
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 6
René to the rescue(weer een belg natuurlijk)
Haha niks tegen nederlanders hie rhoor ff flauw aan het doen ..
renee is to Die-Hard-Oranje?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
René to the rescue(weer een belg natuurlijk)
Haha niks tegen nederlanders hie rhoor ff flauw aan het doen ..

Pech ik schrijf mijn geld over naar een belgische rekening op zijn naam , hij is belg genoeg![]()

rene ik ben een bestelling aan het voorbereiden maar heb nog een vraag over die ELITE LIQUID PROTEIN, heb je deze enkel in die vieze blue hawian smaak? Overigens wel het ideale om ff een slechte maaltijd mee op te waarderen.
) liggen met 45gram proteine erin.. soort fruitbreaker knijpzakje.. uff dat is super goor denk door het hoge stikstofgehalte..Rene,
Bestelling is gedaan, o.a. ragnarok,animal pump en mstak.
Nummer is 28571Shirtmaat is L
![]()

ee ik heb mss ok wel een andere smaak staan maar weet zo niet wat.. tropical fruit is helemaal niet te zuipen.. ik vond die blue toen de beste smaak. ik heb hier ook nog zakjes (prive) liggen met 45gram proteine erin.. soort fruitbreaker knijpzakje.. uff dat is super goor denk door het hoge stikstofgehalte..

Pech ik schrijf mijn geld over naar een belgische rekening op zijn naam , hij is belg genoeg![]()
Fruit Punch is goed te doen, zelfs een beetje lekker
Imo perfect om een maaltijd aan te vullen als je niet thuis bent.
Hier ook net weer een lekkere bestelling geplaatst.Dat wordt weer een geklaag van de bezorger als het pakketje naar de deur wordt gebracht
Réne, als je nog wat samples hebt ligge mag je er altijd wat bij doen![]()
Hey heb je wat informatie hierover
vrijdag besteld
Uw bestelnummer is: 28390
whey en NCP capsules.
Hopelijk komt het morgen binnen
Eerste bestelling zondag geplaatst, bestelnummer 28431, denk dat ik het morgen ook binnenkrijg, ben benieuwd, heb zoveel goede reacties over xxlnutrition gelezen dat ik deze als eerste keus gepakt heb![]()
TECQL01: Een technisch probleem bij de fortis bank maakt het onmogelijk verder te werken met deze toepassing.
Verontschuldig ons voor dit ongemak. Gelieve later opnieuw te proberen of contact op te nemen met de Helpdesk op het nummer (+32)(0)2 228 08 88 en probleemcode TECQL01 te signaleren. Wij danken u voor uw begrip.

Pakketje binnen, thx!!! net m'n 1e carb shake vanille op, smaakte prima![]()

vandaag toegekregen
wel jammer dat er voor een bestelling van net geen 300€ geen enkel staaltje bij zit![]()
Pakket binnen, wel 1 dingetje, ik had 2x dextro besteld, orange + lemon en ik heb 2 keer orange ontvangen, volgens factuur zou er wel orange+lemon gelevert worden.
Naja, hoop dat orange lekker smaakt![]()
oo 2x orange? als je het niets vind laat even weten dan lossen we dat wel op.