Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

rene ik ben een bestelling aan het voorbereiden maar heb nog een vraag over die ELITE LIQUID PROTEIN, heb je deze enkel in die vieze blue hawian smaak? Overigens wel het ideale om ff een slechte maaltijd mee op te waarderen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.564
Pech ik schrijf mijn geld over naar een belgische rekening op zijn naam , hij is belg genoeg :p

:D

rene ik ben een bestelling aan het voorbereiden maar heb nog een vraag over die ELITE LIQUID PROTEIN, heb je deze enkel in die vieze blue hawian smaak? Overigens wel het ideale om ff een slechte maaltijd mee op te waarderen.

ee ik heb mss ok wel een andere smaak staan maar weet zo niet wat.. tropical fruit is helemaal niet te zuipen.. ik vond die blue toen de beste smaak. ik heb hier ook nog zakjes (prive ;) ) liggen met 45gram proteine erin.. soort fruitbreaker knijpzakje.. uff dat is super goor denk door het hoge stikstofgehalte..

Rene,
Bestelling is gedaan, o.a. ragnarok,animal pump en mstak.
Nummer is 28571 ;) Shirtmaat is L :D

• #9.566
Rene,
Bestelling is gedaan, o.a. ragnarok,animal pump en mstak.
Nummer is 28571 ;) Shirtmaat is L :D

:thumbs: komt voor elkaar.. order gaat morgen weg.

zo nu even mijn haren van mijn hoofd laten scheren door mijn vriendin, de zomer komt eraan! :D

:D

ee ik heb mss ok wel een andere smaak staan maar weet zo niet wat.. tropical fruit is helemaal niet te zuipen.. ik vond die blue toen de beste smaak. ik heb hier ook nog zakjes (prive ;) ) liggen met 45gram proteine erin.. soort fruitbreaker knijpzakje.. uff dat is super goor denk door het hoge stikstofgehalte..

Fruit Punch is goed te doen, zelfs een beetje lekker ;)
Imo perfect om een maaltijd aan te vullen als je niet thuis bent.

Hier ook net weer een lekkere bestelling geplaatst. :D Dat wordt weer een geklaag van de bezorger als het pakketje naar de deur wordt gebracht :)

Réne, als je nog wat samples hebt ligge mag je er altijd wat bij doen ;)

Hey heb je wat informatie hierover

vrijdag besteld

Uw bestelnummer is: 28390
whey en NCP capsules.

Hopelijk komt het morgen binnen

Eerste bestelling zondag geplaatst, bestelnummer 28431, denk dat ik het morgen ook binnenkrijg, ben benieuwd, heb zoveel goede reacties over xxlnutrition gelezen dat ik deze als eerste keus gepakt heb :D

• #9.572
Fruit Punch is goed te doen, zelfs een beetje lekker ;)
Imo perfect om een maaltijd aan te vullen als je niet thuis bent.

fruitpunch is meestal goed te doen maar van die knijpzakjes echt megagoor hehe..

Hier ook net weer een lekkere bestelling geplaatst. :D Dat wordt weer een geklaag van de bezorger als het pakketje naar de deur wordt gebracht :)

Réne, als je nog wat samples hebt ligge mag je er altijd wat bij doen ;)

ik zit te wachten op de whey delicious samples maar dat duurt denk nog wel een week helaas. voor de rest is het opgedroogd hier kwa samples even.

Hey heb je wat informatie hierover

vrijdag besteld

Uw bestelnummer is: 28390
whey en NCP capsules.

Hopelijk komt het morgen binnen

vrijdag avond besteld, maandag verzonden dus moet normaal gezien vandaag geleverd worden.

Eerste bestelling zondag geplaatst, bestelnummer 28431, denk dat ik het morgen ook binnenkrijg, ben benieuwd, heb zoveel goede reacties over xxlnutrition gelezen dat ik deze als eerste keus gepakt heb :D

Die is gisteren verstuurd :thumbs:

• #9.573
TECQL01: Een technisch probleem bij de fortis bank maakt het onmogelijk verder te werken met deze toepassing.
Verontschuldig ons voor dit ongemak. Gelieve later opnieuw te proberen of contact op te nemen met de Helpdesk op het nummer (+32)(0)2 228 08 88 en probleemcode TECQL01 te signaleren. Wij danken u voor uw begrip.

:yell:

Pakketje binnen, thx!!! net m'n 1e carb shake vanille op, smaakte prima ;)

• #9.578
vandaag toegekregen
wel jammer dat er voor een bestelling van net geen 300€ geen enkel staaltje bij zit :(

Als we geen staaltjes hebben valt er niets te geven helaas... leveranciers zijn ook niet meer zo scheutig met samples de laatste tijd. We krijgen dan straks wel samples van de nieuwe whey.

• #9.579
Pakket binnen, wel 1 dingetje, ik had 2x dextro besteld, orange + lemon en ik heb 2 keer orange ontvangen, volgens factuur zou er wel orange+lemon gelevert worden.

Naja, hoop dat orange lekker smaakt :)

oo 2x orange? als je het niets vind laat even weten dan lossen we dat wel op.

Terug
Naar boven