Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weer wat proteïne potten besteld, beetje jammer van de verzend kosten met 4,5KG whey, is dat hetzelfde als je 2x 2.2KG neemt?
. Nu merken we dat 90% van de klanten ook 2 of meer dingen besteld en geen verzendkosten heeft.Super.
Vrijdag doe ik een bestelling voor oa mijn vakantie.
Ik wil die amino mee nemen om voldoende aan eiwiten te komen.
Zou je een vetburner mogen mee nemen naar turkije? Heb je nog een aanrader?
Ik wil er alles aan doen om een goed resultaat met de contest te behalen ondanks ik 14 dagen in een all inclusive hotel zit.
Heb je nog iets anders wat verstandig is om mee te nemen?
WAT EEN !@%!@%!@% PAUPERS!!!!! mong*len van TNT.
normaal geven ze het altijd af bij de buren...maar nu nee hoor. Morgen pas![]()

Rene, weer bedankt voor de snelle service he! LipoTrex, Multivitamine en 2x Visolie Caps weer binnen 2 dagen binnen! Superr!! ( Multivitamine verpakking is trouwens goed opgeknapt! )
bestelling binnen van XXL meteen de whey isolate banaan geprobeerd !! TOP !!
vanille was ik alweer klaar mee..
snelle levering en nog extra reepje erbij
Thnx Rene
vandaag die nieuwe whey geprobeerd capucino en ik moet zeggen hij is lekkelllll ...alleen een ding ik persoonlijk vind die emmers makkelijker (ja ik weet het ik ben een ouwe semelaar)maar voor de rest is het weer goed en ik zal morgen eens gaan uitdelen hahahaha

Heb nog 2,5 van de 4 emmers whey staan, maar ben erg benieuwd naar de Perzik/Mango, misschien bij m'n volgende bestelling een emmertje proberen!
Of iemand nog interesse in 2 emmers whey protein instant![]()

)(Ik zag dat je binnenkort wat samples krijgt voor bij de bestellingen, misschien dat ik binnenkort wat anders nodig heb en er toevallig een mango/perzik-sample bij zie zitten![]()
)

wij werken met 2 of meer producten boven de 10euro dan gratis verzenden, bulkverpakking of meerstuksvoordeel wordt gezien als 1 product in het kader van de verzendkosten. 1 van de redenen waarom we dit doen is omdat ik uit ervaring weet dat mensen dan ook beter nadenken als ze wat bestellen.
Anders heb je vandaag een pot omega 3, morgen oo shit nog een pot multivit en 2 dagen daarna een emmer whey. Nu merken we dat 90% van de klanten ook 2 of meer dingen besteld en geen verzendkosten heeft.
wat is dat toch met die nox pump?!! lijkt alsof iedereen zonder zit... elke site afgegaan .nl .be .uk niets meer![]()
net een bordje bambix rijstvlokken gegeten.
3min in de microgolf, 50gr whey chocolade erbij en smullen maar.
mmmm was net pudding geworden, zaaaaalig.
nadeel is dat je dan weer zin hebt in meer![]()

rene, kunnen we in de toekomst ook nog pure protein 80 zonder toevoegingen verwachten ? Net zoals de whey isolaat ? Ik kijk er i.i.g. Naar uit!