XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.541
@Rene , bestelling al binnen gehad? bestelnummer: 28463 zou je even kunnen checken gister laat geplaatst,gooi er nog wat lekkers/samples bij dan maak je me erg blij!
thnx

ja die is net de deur uit.. krijg je morgen.. ;)

heb de carbs en dextro juice besteld vrijdag
nog geen pakketje
hoop morgen als de post werkt, anders woensdag

XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 1 kg (Vanille), aantal:1, prijs: 16.00
XXL Nutrition, DextroJuice 1500 gram (Orange), aantal:1, prijs: 12.95

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 28.95

Uw bestelnummer is: 28377

( mocht er iets mis mee zijn gegaan let me know, maar denk dat het pakketje wel onderweg is ;) )

je hebt ook vrijdag om 16.55 besteld ;) . dan gaat dat maandag weg en krijg je het dinsdag.

aardbei is ook lekkerder... we krijgen denk volgende week de nieuwe batches binnen en die lossen veel beter op. mee smaken wil ik wel en komen er ook, maar eerst gaan we verhuizen. we zitten hier tot de nok toe vol. ik ga van de week voor een andere ruimte kijken maar alles neemt nog wel 2-3 maanden in beslag.

Mooi dat ik dat weet, dan wacht ik even met de nieuwe bestelling van dat spul (al wil deze emmer maar niet op!) - misschien dat nieuwe aardbei met oude vanille al beter naar binnen te gooien is?

Nieuwe ruimte? In Helmond of daarbuiten? Helmond in nl nogal dicht bij m'n ouders in de buurt ;)

• #9.543
@Rene , bestelling al binnen gehad? bestelnummer: 28463 zou je even kunnen checken gister laat geplaatst,gooi er nog wat lekkers/samples bij dan maak je me erg blij!
thnx

Mooi dat ik dat weet, dan wacht ik even met de nieuwe bestelling van dat spul (al wil deze emmer maar niet op!) - misschien dat nieuwe aardbei met oude vanille al beter naar binnen te gooien is?

Nieuwe ruimte? In Helmond of daarbuiten? Helmond in nl nogal dicht bij m'n ouders in de buurt ;)

de huidige aardbei is ook goed te doen hoor..ja blijven wel hier in Helmond..
er komt ook van de week nog iemand van een magazijn inrichtingbedrijf kijken, die beweert dat ik nog 10 pallets meer kwijt kan als nu als ik wat schuif en extra rekken maak.. ik ben benieuwd.

Ik heb hier ook nog een oude batch aardbei liggen ??? smerig spul. Als je het mixt komen er ook harde stukjes in. Echt mijn nood pot als het echt niet anders kan.

• #9.545
Ik heb hier ook nog een oude batch aardbei liggen ??? smerig spul. Als je het mixt komen er ook harde stukjes in. Echt mijn nood pot als het echt niet anders kan.

ik heb die hier ook en totaal geen last.. heb je mss een pot van meer dan een maand terug?

Probleempje hier

Kheb nu ZMA , maart ikz ie dak die best niet met calcium neemm .. hoe ga ik dat nu combineren met mijn kwark?

Zo snel mogelijk reactie aub want ik zou het vandaag nog moeten innemen :)

Probleempje hier

Kheb nu ZMA , maart ikz ie dak die best niet met calcium neemm .. hoe ga ik dat nu combineren met mijn kwark?

ZMA wordt toch dikwijls genomen voor het slapengaan niet? en kwark is bijna een must dus ik denk dat veel mensen dit gewoon doen? weet ook niet zeker hoor, ik dacht kzal gwn ff mening geve :p

ZMA wordt toch dikwijls genomen voor het slapengaan niet? en kwark is bijna een must dus ik denk dat veel mensen dit gewoon doen? weet ook niet zeker hoor, ik dacht kzal gwn ff mening geve :p

Calcium bronnen zorgen ervoor dat zinc niet wordt opgenomen .. maw ik verlies een deel van mijn ZMA , er moet toch een manier zijn om dat te omzeilen?

vandaag whey delicious bosvruchten binnen gehad. Super smaak, lost goed op, kortom super product :-)

Calcium bronnen zorgen ervoor dat zinc niet wordt opgenomen .. maw ik verlies een deel van mijn ZMA , er moet toch een manier zijn om dat te omzeilen?

er is meer dan kwark, je wil geen kwark maar je wil "trage eiwitten" , tonijn voor je gaat slapen kan een alternatief zijn :)
is mss zelfs beter, ik heb nu ng 18gr carbs(wss suiker) binnen voor ik ga slapen >.<

• #9.557
Probleempje hier

neem de zma 15min voor de kwark.. gooi de inhoud van de caps evt in een glas sap en drink het op dan is de opname nog sneller.

• #9.558
Kwark nooit smorgens he, best ne whey shake dan voor snelle proteinen , door de dag is kwark wel zalig :p

Nja geld is op kwil al lang caseine shakes :rolleyes:
ik eet ook kwark mijn ouders betalen dat, echte supps moetk zelf betalen dsja >.< kheb er nu van vitalinea gegeten ( omg 4.7gr suiker per 100gr is wel k*t :s )

Terug
Naar boven