AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vergeten te zeggen :D Nog eens super service van Réne, mijn (in mijn ogen groot :) ) pakket is weer perfect geleverd. De kast staat weer vol met whey ;)

René even ee snel vraagje
wat is nu het beste om te nemen op nuchtere maag voor ochtencardio
whey isolaat of de recovery formula?
alvast bedankt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.643
kben zeeer zeer ontevreden van de labrada supercharge, ik snap er echt niks van .. iedereen vindt het goed en bij mij werkt die precies ni

dat klote.. iedereen reageert weer anders op een supplement.. verhoog de dosis eens.

Vergeten te zeggen :D Nog eens super service van Réne, mijn (in mijn ogen groot :) ) pakket is weer perfect geleverd. De kast staat weer vol met whey ;)

:thumbs: en jij bedankt voor je vertrouwen in ons!

René even ee snel vraagje
wat is nu het beste om te nemen op nuchtere maag voor ochtencardio
whey isolaat of de recovery formula?
alvast bedankt.

recovery zijn vrije aminozuren en is super voor dat doel wat je noemt.

ok bedankt

Nog bedankt voor je reactie Rene.
Ik kon het toch niet laten ook een nieuw vetburner te bestelllen.;)

Hoe is je inname? 't Werkt het beste op nuchtere maag, (2tal uurtjes niets eten bv.)

En dan nog is het zo dat niet alles even goed werkt voor iedereen..

Nuchtere maag ja , 2 uur der voor een WMS shake met whey genomen , dus heeeel zeker dat ik nuchter was :)

Ik heb keihard getrainned ja , ik had pomp maar ik hadn nieuw schema en veel zin, ik zie daar nog geen aandee in van de supercharge, kga maar eens 2 schepjes nemen denk ik

Ik zit erover te denken om mega grow te kopen na 18 mei, wat zal de prijs zijn met de nieuwe formule?

ben ng ff aant twijfelen tussen NCP of Lipixor , bestelling is voor een dezer dagen :)

• #9.649
Ik zit erover te denken om mega grow te kopen na 18 mei, wat zal de prijs zijn met de nieuwe formule?

zelfde prijs.. ik hoop dat het er dan weer is maar vrees het ergste... onze prodcent heeft geen leucine meen ik.. en ze kopen maar van 1 fabriek in |Europa. die loopt achter met de prodcutie.. chinese zooi wil ik er niet in.

ben ng ff aant twijfelen tussen NCP of Lipixor , bestelling is voor een dezer dagen :)

kan je niet echt advisren

Binnenkort (waarschijnlijk zaterdag wanneer me salaris binnen is) ben ik van plan flink wat potten whey te kopen zowel voor mij als voor me maat. Ik zelf ga maar eens tekeer op jullie nieuwe lijn Rene, ze klinken werkelijk lekker. :D
Ik denk dat ik rond de 4 emmers/potten ga bestellen. :thumbs:

zelfde prijs.. ik hoop dat het er dan weer is maar vrees het ergste... onze prodcent heeft geen leucine meen ik.. en ze kopen maar van 1 fabriek in |Europa. die loopt achter met de prodcutie.. chinese zooi wil ik er niet in.

Wat is dan een goede mix samen met de unleash?? Voor na de training en op rustdagen.

zijn er fatburners die écht goed zijn ? die echt meerwaarde geven ? en ik bedoel serieus meerwaarde .. waardoor de vetten stukken sneller verdwijnen

wss niet maar ik ken weinig van cut supps

• #9.653
zijn er fatburners die écht goed zijn ? die echt meerwaarde geven ? en ik bedoel serieus meerwaarde .. waardoor de vetten stukken sneller verdwijnen

wss niet maar ik ken weinig van cut supps

Lipo-6 en lipo 6X voor zolang die er nog zijn,... laatste potten.

• #9.656
Binnenkort (waarschijnlijk zaterdag wanneer me salaris binnen is) ben ik van plan flink wat potten whey te kopen zowel voor mij als voor me maat. Ik zelf ga maar eens tekeer op jullie nieuwe lijn Rene, ze klinken werkelijk lekker. :D
Ik denk dat ik rond de 4 emmers/potten ga bestellen. :thumbs:

Als je die smaken wat lijkt dan zal je zeker positief verrast zijn met de smaak, lost daarbij instant op en bevat ondanks alles toch ca 80% eiwit.

Wat is dan een goede mix samen met de unleash?? Voor na de training en op rustdagen.

Unleash! voor de training en na de training dextro met creapump, de creapump pak je dan ook op rustdagen.

echt serieus goed ? wij hebben hier eens lipo 6 gehad voor men ma :)

misschien staat die hier nog ergens een szoeken:p

zoeken dan ;)

Brute foto hoor René :D

Ik ga van de week maar eens wat Instant bestellen voor in de ochtend. Isolaat is me iets te snel, aangezien ik 3 uur later pas mijn 2e maaltijd neem.
Ik bestel van de week wel als je samples hebt, want ben erg benieuwd naar de nieuwe Delicious lijn ;)

Ja, wat een beest op die foto! :D

Ik ga binnekort een aantal supplementen bestellen, khoop dat ze het goed zullen doen! :)

Ik ga van de week maar eens wat Instant bestellen voor in de ochtend. Isolaat is me iets te snel, aangezien ik 3 uur later pas mijn 2e maaltijd neem.

Instant is zowiezo een goede keuze.
Wat je ook kan doen is een mix maken van isolaat en nightprotein/pro80. Bijvoorbeeld 60 isolaat / 40 nightprotein of pro 80....in verhouding dan he, de hoeveelheid eiwitten die je nodig hebt moet je zelf ff bekijken. Zo heb je ook een zeer compleet aminozuurprofiel en hoef je je geen zorgen te maken dat je maaltijd pas 3u erna is.

Terug
Naar boven