peter202
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kben zeeer zeer ontevreden van de labrada supercharge, ik snap er echt niks van .. iedereen vindt het goed en bij mij werkt die precies ni
Vergeten te zeggenNog eens super service van Réne, mijn (in mijn ogen groot
) pakket is weer perfect geleverd. De kast staat weer vol met whey
![]()
René even ee snel vraagje
wat is nu het beste om te nemen op nuchtere maag voor ochtencardio
whey isolaat of de recovery formula?
alvast bedankt.
Hoe is je inname? 't Werkt het beste op nuchtere maag, (2tal uurtjes niets eten bv.)
En dan nog is het zo dat niet alles even goed werkt voor iedereen..

Ik zit erover te denken om mega grow te kopen na 18 mei, wat zal de prijs zijn met de nieuwe formule?
ben ng ff aant twijfelen tussen NCP of Lipixor , bestelling is voor een dezer dagen![]()
zelfde prijs.. ik hoop dat het er dan weer is maar vrees het ergste... onze prodcent heeft geen leucine meen ik.. en ze kopen maar van 1 fabriek in |Europa. die loopt achter met de prodcutie.. chinese zooi wil ik er niet in.
zijn er fatburners die écht goed zijn ? die echt meerwaarde geven ? en ik bedoel serieus meerwaarde .. waardoor de vetten stukken sneller verdwijnen
wss niet maar ik ken weinig van cut supps
Lipo-6 en lipo 6X voor zolang die er nog zijn,... laatste potten.

Lipo-6 en lipo 6X voor zolang die er nog zijn,... laatste potten.

Binnenkort (waarschijnlijk zaterdag wanneer me salaris binnen is) ben ik van plan flink wat potten whey te kopen zowel voor mij als voor me maat. Ik zelf ga maar eens tekeer op jullie nieuwe lijn Rene, ze klinken werkelijk lekker.![]()
Ik denk dat ik rond de 4 emmers/potten ga bestellen.![]()
Wat is dan een goede mix samen met de unleash?? Voor na de training en op rustdagen.
echt serieus goed ? wij hebben hier eens lipo 6 gehad voor men ma
misschien staat die hier nog ergens een szoeken![]()

Ja, wat een beest op die foto!
Ik ga binnekort een aantal supplementen bestellen, khoop dat ze het goed zullen doen!![]()
Ik ga van de week maar eens wat Instant bestellen voor in de ochtend. Isolaat is me iets te snel, aangezien ik 3 uur later pas mijn 2e maaltijd neem.