MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Uw bestelling:

Nanox Nutriceuticals, Lipixor 90 tabs, aantal:1, prijs: 28.00
Scivation, Xtend 390 gr (Refreshing Apple), aantal:1, prijs: 19.90

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 47.90

Operation "Kurkdroog Summertime" has taken Lift Off.

Uw bestelling:

xD ge gaat serieus gainen met da :)

Gaan alle superfood producten blijvend uit het assortiment of komen er nog terug (zoals die van ultimate nutrition) ? Dat eerste zou wel jammer zijn!

wanneer komt die lipotrex booster caffeine terug binnen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.666
Gaan alle superfood producten blijvend uit het assortiment of komen er nog terug (zoals die van ultimate nutrition) ? Dat eerste zou wel jammer zijn!

ja die gaan er denk ik uit... er is vrijwel geen vraag naar. ik had dat wel verwacht. Maar ook ik vergis me daarin regelmatig, ik denk dat ik tevroeg ben ermee en dat het nog wat jaren nodig heeft voor er meer vraag naar komt. Zelfde in de USA.

Instant is zowiezo een goede keuze.
Wat je ook kan doen is een mix maken van isolaat en nightprotein/pro80. Bijvoorbeeld 60 isolaat / 40 nightprotein of pro 80....in verhouding dan he, de hoeveelheid eiwitten die je nodig hebt moet je zelf ff bekijken. Zo heb je ook een zeer compleet aminozuurprofiel en hoef je je geen zorgen te maken dat je maaltijd pas 3u erna is.

Bedankt voor je reactie.

Op het moment doe maak ik s'ochtends een soort combinatie. 27 gram isolaat en 17 gram protein 80. Samen goed voor zo'n 38 gram eiwit ;)

24,3 gram eiwit uit de isolaat.
13,6 gram eiwit uit de protein 80 (waarvan dus ook weer 25% uit Whey afkomstig is (3,4 gram)

Dus in totaal 27,7 gram whey en 10,2 uit de resterende eiwitbronnen van protein 80.

De verhoudingen zijn dan 61/39 :D

Edit: Het gaat hier wel om mijn eerste maaltijd van de dag, dus dan heb ik wel snelle eiwitten nodig. Misschien dat ik iets meer isolaat moet nemen. Richting de verhouding 80-20?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie.

Op het moment doe maak ik s'ochtends een soort combinatie. 27 gram isolaat en 17 gram protein 80. Samen goed voor zo'n 38 gram eiwit ;)

13,6 gram eiwit uit de protein 80 (waarvan dus ook weer 25% uit Whey afkomstig is (3,4 gram)

Dus in totaal 27,7 gram whey en 10,2 uit de resterende eiwitbronnen van protein 80.

Edit: Het gaat hier wel om mijn eerste maaltijd van de dag, dus dan heb ik wel snelle eiwitten nodig. Misschien dat ik iets meer isolaat moet nemen. Richting de verhouding 80-20?
tis geen rocket science mate;)

Kan perfect zo necros.

• #9.671
Bedankt voor je reactie.

:eek: je maakt er een hele wetenschap van :D .. ik pak gewoon brinta/havermout en 40gram whey en mengen maar ;) ..

Maar opzich is protein80 een heel evenwichte proteine met meerde eiwitbronnen, ik wissel het vaak af. dan een emmer whey dan protein80. Ik durf niet te zeggen of het nu echt uitmaakt.

Uw bestelling:

én betaald ^^

tis geen rocket science mate;)

Hehe dat krijg je met teveel vrije tijd naast je studie :D

Mooi ;)

:eek: je maakt er een hele wetenschap van :D .. ik pak gewoon brinta/havermout en 40gram whey en mengen maar ;) ..

Maar opzich is protein80 een heel evenwichte proteine met meerde eiwitbronnen, ik wissel het vaak af. dan een emmer whey dan protein80. Ik durf niet te zeggen of het nu echt uitmaakt.

Ja vroeger nam ik alleen isolaat door de Brinta bij het ontbijt en dan 3 uur later pas de volgende maaltijd. Maar na 2 uur a 2,5 uur begon mijn maag al om protein te schreeuwen :D Met die protein 80 zit je iets voller.
Bovendien smaakt de protein 80 ook iets lekkerder, dus kan perfect door de Brinta met water ;)

Hehe dat krijg je met teveel vrije tijd naast je studie :D

Mooi ;)

Ja vroeger nam ik alleen isolaat door de Brinta bij het ontbijt en dan 3 uur later pas de volgende maaltijd. Maar na 2 uur a 2,5 uur begon mijn maag al om protein te schreeuwen :D Met die protein 80 zit je iets voller.
Bovendien smaakt de protein 80 ook iets lekkerder, dus kan perfect door de Brinta met water ;)

zei die ik wil eiwitten?

• #9.675
Brute foto hoor René :D

Ik ga van de week maar eens wat Instant bestellen voor in de ochtend. Isolaat is me iets te snel, aangezien ik 3 uur later pas mijn 2e maaltijd neem.
Ik bestel van de week wel als je samples hebt, want ben erg benieuwd naar de nieuwe Delicious lijn ;)

ja ik hoop dat die van de week komen, ben weer afhankelijk van anderen. 2 smaken krijgen we samples van.

Ja, wat een beest op die foto! :D

Ik ga binnekort een aantal supplementen bestellen, khoop dat ze het goed zullen doen! :)

:thumbs:

wanneer komt die lipotrex booster caffeine terug binnen?

we krijgen ze met 2 weken van eigen merk.... 250caps dan van 250mg voor 12euro...

Nee protein, hij spreekt Engels :rolleyes:

Je kent dat gevoel wel dat je maag van die geluiden gaat maken en dat je echt honger begint te krijgen. Zijn natuurlijk niet alleen eiwitten waar je lichaam om vraagt, maar daar eet ik wel het meeste van. Aangezien ik nu aan het cutten ben.

Ik heb ook iets besteld

tnx weer voor de snelle levering Rene.
Er is zijn wel 2 kleine dingen fout gegaan met mijn bestelling, maar daar wil ik niet moeilijk over doen. (1 verkeerde smaak reep en 1 reep zat er niet bij)
Aangezien ik de overheerlijke pancakes erbij heb gekregen die niet meer te bestellen zijn ben ik nog blijer dan met me bestelde reep. :D
Mooie foto!

• #9.679
tnx weer voor de snelle levering Rene.
Er is zijn wel 2 kleine dingen fout gegaan met mijn bestelling, maar daar wil ik niet moeilijk over doen. (1 verkeerde smaak reep en 1 reep zat er niet bij)
Aangezien ik de overheerlijke pancakes erbij heb gekregen die niet meer te bestellen zijn ben ik nog blijer dan met me bestelde reep. :D
Mooie foto (y)

oeps :o ... maargoed dat we je wat pancake's hebben gegeven dan.. aan het einde van de dag vond ik een reepje op de tafel.. dacht al.. waar komt die nu vandaan haha.. heb ik die maar opgegeten ;)

zet het even in de opmerkingen volgende keer. gooien we het reepje er nog bij.

thx!

oeps :o ... maargoed dat we je wat pancake's hebben gegeven dan.. aan het einde van de dag vond ik een reepje op de tafel.. dacht al.. waar komt die nu vandaan haha.. heb ik die maar opgegeten ;)

zet het even in de opmerkingen volgende keer. gooien we het reepje er nog bij.

thx!

haha een beetje mijn reepje opeten :mad: ;)
Ik zal er proberen aan te denken bij me volgende bestelling,tnx!

Terug
Naar boven