Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Zeg Rene tijdens de cut moet ik die eas dan ook nemen als ik ga lopen? Of kan ik het tot voor en na de kt houden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.682
Zeg Rene tijdens de cut moet ik die eas dan ook nemen als ik ga lopen? Of kan ik het tot voor en na de kt houden?

goede vraag..... tjaaa moet nemen is een groot woord.. als je echt laag in je carbs zit dan beschermt het je wel tegen spierafbraak. je zou dan alleen een dosis voor het lopen kunnen nemen.

binnenkort nieuwe bestelling, zet alvast maar wat nightprotein langs de kant.. ;)

Rene, welke supplementen gebruik je zelf eigenlijk actief?

Zo dan...ik hab vanavond voor het eerst EAS samen met Dextro Juice genomen zowel voor als na de training en ik sta nog te stuiteren :thumb:
Heb nét ff wat harder kunnen knallen met de training, pff, voel mijn schouders nu nog haha.
Ik had alleen de dosering niet helemaal goed zag ik, ik heb 2 schepjes EAS en 2 Dextro Juice genomen voor en hetzelfde na de training.
Na de training ook nog eiwitshake instand en crea, pff, nu maar lekker op de bank met de pootjes op tafel.

• #9.686
Rene, welke supplementen gebruik je zelf eigenlijk actief?

ik neem:
1 zakje animal Pak
3 omega 3 capsules

whey delicious perzik mango samen met brinta in de morgen.

voor de training een wisselende pre workout booster met EAS en Vitargo (dat maar eens proberen) na de training EAS met vitargo ook.

Nightprotein aardbei voor ik ga slapen

that's it ;)

Zo dan...ik hab vanavond voor het eerst EAS samen met Dextro Juice genomen zowel voor als na de training en ik sta nog te stuiteren :thumb:
Heb nét ff wat harder kunnen knallen met de training, pff, voel mijn schouders nu nog haha.
Ik had alleen de dosering niet helemaal goed zag ik, ik heb 2 schepjes EAS en 2 Dextro Juice genomen voor en hetzelfde na de training.
Na de training ook nog eiwitshake instand en crea, pff, nu maar lekker op de bank met de pootjes op tafel.

:D

Jajaja, ik zag dat de dosis niet zo hoog is als ik dacht, er staat dat je één dosis moet nemen maar bovenaan de pot staat dat 1 dosis= 2 scheppen, valt mee dus;-)
Ik heb het een half uurtje voor en direct na de training genomen...goed toch?

wat is eigenlijk het verschil tussen vitargo carbloader en vitargo electrolyte?
Zijn beide hetzelfde maar electrolyte heeft dan nog de mineralen, natrium, calcium, magnesium en kalium er bij inzitten?

Klopt Gallius, zijn net hetzelfde behalve de extra toevoegingen van ' electrolyten '(verzameling van minerale zouten).

• #9.690
Jajaja, ik zag dat de dosis niet zo hoog is als ik dacht, er staat dat je één dosis moet nemen maar bovenaan de pot staat dat 1 dosis= 2 scheppen, valt mee dus;-)
Ik heb het een half uurtje voor en direct na de training genomen...goed toch?

ja zelf 5 min voor de training kan.. is prima zo verder. succes!

Oh ja die nieuwe whey is echt super super heerlijk.

Mhmmmmmmm van XXL

Ik ga morgen of overmorgen mijn bestelling gaan overschrijven bij de bank! Ik hoop dat de kwaliteit goed is!

Heb nl. Whey protein Instant, DextroJuice en Multivit op het lijstje staan :D

• #9.693
Ik ga morgen of overmorgen mijn bestelling gaan overschrijven bij de bank! Ik hoop dat de kwaliteit goed is!

Heb nl. Whey protein Instant, DextroJuice en Multivit op het lijstje staan :D

voor al onze supplementen kiezen voor hoogstaande ingredienten van EU producenten... Dus met de kwaliteit zit het wel snor ;)

ik heb de whey protein instant, die kan ik in de ochtend toch gewoon met melk en brinta erdoorheen nemen?

ik heb de whey protein instant, die kan ik in de ochtend toch gewoon met melk en brinta erdoorheen nemen?

Absoluut - zou niet weten waarom niet...

Blijft trouwens een genot - die nieuwe EAS! Alleen de kleur... valt nu wel erg op wanneer ik sta te knoeien... :rolleyes:
Zou trouwens prima smaken met wodka gok ik zo, maar ga het niet uitproberen.

oke bedankt!
nou ik meen iets gehoord te hebben van protein die je alleen met water mag nemen voor de opname ofzo..

oke bedankt!
nou ik meen iets gehoord te hebben van protein die je alleen met water mag nemen voor de opname ofzo..

Voor de snelheid van de opname is het natuurlijk het beste op nuchtere maag whey met water te nemen. Al het andere vertraagt. Als de snelheid niet gruwelijk belangrijk is dan kun je het gewoon mengen.

Correct me if I'm wrong please!

ja in de ochtend zal het inderdaad niet zoveel uitmaken dan, maar na de training is het dan waarschijnlijk wel beter het met water te mengen.

Snelheid is MINIEM volgens mij..
Enige verschil is: water gebruik je in de cut zo heb je de minste kcals..
anders zou ik het gwn lekker met melk opdrinken..
Vind het persoonlijker lekkerder met melk en het geef nog wat extra eiwitten en calcium en die shit wat er nog in melk zit..

Snelheid is MINIEM volgens mij..
Enige verschil is: water gebruik je in de cut zo heb je de minste kcals..
anders zou ik het gwn lekker met melk opdrinken..
Vind het persoonlijker lekkerder met melk en het geef nog wat extra eiwitten en calcium en die shit wat er nog in melk zit..

Extra suiker dus....

Terug
Naar boven