altbus1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg Rene tijdens de cut moet ik die eas dan ook nemen als ik ga lopen? Of kan ik het tot voor en na de kt houden?
Rene, welke supplementen gebruik je zelf eigenlijk actief?

Zo dan...ik hab vanavond voor het eerst EAS samen met Dextro Juice genomen zowel voor als na de training en ik sta nog te stuiteren
Heb nét ff wat harder kunnen knallen met de training, pff, voel mijn schouders nu nog haha.
Ik had alleen de dosering niet helemaal goed zag ik, ik heb 2 schepjes EAS en 2 Dextro Juice genomen voor en hetzelfde na de training.
Na de training ook nog eiwitshake instand en crea, pff, nu maar lekker op de bank met de pootjes op tafel.

Jajaja, ik zag dat de dosis niet zo hoog is als ik dacht, er staat dat je één dosis moet nemen maar bovenaan de pot staat dat 1 dosis= 2 scheppen, valt mee dus;-)
Ik heb het een half uurtje voor en direct na de training genomen...goed toch?
Ik ga morgen of overmorgen mijn bestelling gaan overschrijven bij de bank! Ik hoop dat de kwaliteit goed is!
Heb nl. Whey protein Instant, DextroJuice en Multivit op het lijstje staan![]()

ik heb de whey protein instant, die kan ik in de ochtend toch gewoon met melk en brinta erdoorheen nemen?

oke bedankt!
nou ik meen iets gehoord te hebben van protein die je alleen met water mag nemen voor de opname ofzo..
Snelheid is MINIEM volgens mij..
Enige verschil is: water gebruik je in de cut zo heb je de minste kcals..
anders zou ik het gwn lekker met melk opdrinken..
Vind het persoonlijker lekkerder met melk en het geef nog wat extra eiwitten en calcium en die shit wat er nog in melk zit..