MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.701
ik heb de whey protein instant, die kan ik in de ochtend toch gewoon met melk en brinta erdoorheen nemen?

oke bedankt!
nou ik meen iets gehoord te hebben van protein die je alleen met water mag nemen voor de opname ofzo..

Ja tuurlijk kan het met melk en brinta ik neem dan elke ochtend en shake het koud zelfs. Dat de opname langzamer zou zijn met melk is een fabeltje.. het zou zelf wel eens sneller kunnen zijn vanwege de aanwezige melksuikers.

Al kan je de extra kcals hebben dan lekker met melk maken :thumbs:

Laatst bewerkt:
probleempje, ik krijg men bevestigings-email niet binnen

Dag René
Als je JP8 in combinatie neemt met nos ether staat er dat je jp8 voor en nos na de training neemt en dit volgens de aangeduide hoeveelheid. Nu staat bij de aangeduide hoeveelheid van nos dat je dit voor en na de training moet nemen, neem ik dan enkel het deeltje van na de training? Of neem ik voor en na dosering in 1 keer na de training?
Bedankt!

kvind trouwens die nos ether totaal niet vies ofzo.. jp8 daarentegen :D
Van 1 schep jp8 wel totaal niets gemerkt, morgen eens 2 :)

Is er iets mis met de site soms waardoor er geen bevestigingsmails worden gestuurd?

Zo dan...ik hab vanavond voor het eerst EAS samen met Dextro Juice genomen zowel voor als na de training en ik sta nog te stuiteren :thumb:
Heb nét ff wat harder kunnen knallen met de training, pff, voel mijn schouders nu nog haha.
Ik had alleen de dosering niet helemaal goed zag ik, ik heb 2 schepjes EAS en 2 Dextro Juice genomen voor en hetzelfde na de training.
Na de training ook nog eiwitshake instand en crea, pff, nu maar lekker op de bank met de pootjes op tafel.

Nou, die EAS hakt er wel in hoor, voel me er prima bij!
Hoeveel mag ik daar op een dag van innemen zo'n beetje?;)
Zelfde vraag eigenlijk voor de Kre-Alkalyn 2500.
Vanmorgen vroeg begonnen met 100gr CCG, direct erna een shake met 2 scheppen Dextro Juice en 2 scheppen EAS.
Vanmiddag nogmaals 2 scheppen EAS en eigenlijk wil ik er zo nog wel weer twee scheppen van nemen of is dat onnodig?

@ Rene>
Wellicht een stomme vraag, maar ik stel em lekker toch :D:p:o!
ik realiseerde mij pas geleden dat ik nog een half aangebroken pot van creatine monohydraat heb staan die houdbaar was t/m sep 2007.

NIet meer gebruiken dus of kan dit toch geen kwaad?? En in hoeverre zou het nog werkzaam zijn?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.710
Dag René
Als je JP8 in combinatie neemt met nos ether staat er dat je jp8 voor en nos na de training neemt en dit volgens de aangeduide hoeveelheid. Nu staat bij de aangeduide hoeveelheid van nos dat je dit voor en na de training moet nemen, neem ik dan enkel het deeltje van na de training? Of neem ik voor en na dosering in 1 keer na de training?
Bedankt!

enkel dan de NOS hoeveelheid nemen die je anders ook zou nemen na de training.

ik gebruik nu momenteel performance schijnt ook iets van amerika in nederland te koop zijn goed natuurlijk spul

???

Is er iets mis met de site soms waardoor er geen bevestigingsmails worden gestuurd?

ja mensen met hotmail of live mail ontvangen geen emails... ik denk omdat er veel spam is verstuurd via chello dat ze alle mails via chello even bounchen..de orders komen wel gewoon binnen. even kijk of we het om kunnen zetten.

Nou, die EAS hakt er wel in hoor, voel me er prima bij!
Hoeveel mag ik daar op een dag van innemen zo'n beetje?;)
Zelfde vraag eigenlijk voor de Kre-Alkalyn 2500.
Vanmorgen vroeg begonnen met 100gr CCG, direct erna een shake met 2 scheppen Dextro Juice en 2 scheppen EAS.
Vanmiddag nogmaals 2 scheppen EAS en eigenlijk wil ik er zo nog wel weer twee scheppen van nemen of is dat onnodig?

tjaa onnodig.. ik durf het niet te zeggen. Het is gewoon goed voor je spieren. ik denk niet dat er direct een limiet voor is. ik zou me zelf beperken tot rondom je training en evt een dosis bij het opstaan. EAS is wel topspul je merkt het echt.

@ Rene>
ik realiseerde mij pas geleden dat ik nog een half aangebroken pot van creatine monohydraat heb staan die houdbaar was t/m sep 2007.

NIet meer gebruiken dus of kan dit toch geen kwaad?? En in hoeverre zou het nog werkzaam zijn?

poeh! ik vind het wel flink over de datum, een aangezien creatine monohydraat goedkoop is zou ik het weg gooien.

@ Rene>

Als het in de pot een beetje bijeen gekoekt is, zou ik het direct weggooien want dan is het creatinine en daar kunt ge goed diarree van krijgen.

Als het in de pot een beetje bijeen gekoekt is, zou ik het direct weggooien want dan is het creatinine en daar kunt ge goed diarree van krijgen.

Volgens mij is creatinine een afvalstof van het lichaam. Lijkt me dan sterk dat je er diarree van krijgt

vraag

Beste Rene,

ik sta soms om vijf uur op om te gaan werken en mijn vraag is daarom is het beter om de shake gelijk te nemen met een stuk fruit en een uur later eitjes met brinta of is het beter om te wachten tot een uur of zeven in de ochtend ( zoals ook een aantal magazines soms adviseren).

Beste Rene,

ik sta soms om vijf uur op om te gaan werken en mijn vraag is daarom is het beter om de shake gelijk te nemen met een stuk fruit en een uur later eitjes met brinta of is het beter om te wachten tot een uur of zeven in de ochtend ( zoals ook een aantal magazines soms adviseren).

Wachten tot 7 uur is belachelijk, dan gaat je lichaam katabolisme in, dat is het laatste wat je wilt volgens mij.

Ik heb vandaag ook m'n pakket binnen gekregen !! :D Gisteren vesruurd en vanochtend aangekomen...en van Nl naar BE dan nog!

Eerste indruk : Nieuwe labels zoals op de EAS en recovery formula zijn SUPER mooi en professioneel.
De Whey delicious coco's heb ik opengedaan....man wat een geur mmmm :) Zou heel de pot willen uitlepelen haha :)

Binnekort reviews en meer!

Ik heb vandaag ook m'n pakket binnen gekregen !! :D Gisteren vesruurd en vanochtend aangekomen...en van Nl naar BE dan nog!

Eerste indruk : Nieuwe labels zoals op de EAS en recovery formula zijn SUPER mooi en professioneel.
De Whey delicious coco's heb ik opengedaan....man wat een geur mmmm :) Zou heel de pot willen uitlepelen haha :)

Objectief is jouw review wel niet meer :)

Waarom zeg je dat nog vòòr ik er nog maar 1 geschreven heb? Ik geef mijn eerlijke mening over supps, ik zie niet aan waarom niet?.. dat zal je nog wel duidelijk worden. Over de nieuwe labels valt niet te discussiëren, die zien er gewoon keigoed uit ;)

Ik heb vrijdag besteld en ik heb nog niets :(

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Creatine Monohydraat 500 gr,
XXL Nutrition, Protein 80 1 kg (Vanille),

Uw bestelnummer is: 29063

:D

Beste Rene,

Beetje vreemd, dus je zou volgens dat magazine dan om 5 uur niet mogen eten ofzo?

Terug
Naar boven