Leannboy
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik probeer Cellmass+Noxplode te bestellen maar krijg geen bestelling confirmatie op mijn email heb al 3x geprobeert ook email gestuurd krijg geen antw is er iemand hier van xxl die me kan helpen?

Beetje vreemd, dus je zou volgens dat magazine dan om 5 uur niet mogen eten ofzo?
Ik probeer Cellmass+Noxplode te bestellen maar krijg geen bestelling confirmatie op mijn email heb al 3x geprobeert ook email gestuurd krijg geen antw is er iemand hier van xxl die me kan helpen?
René ben ik nog op tijd?
Heb net EAS en Elite liquid protein besteld.
Edit: Ook geen bevestigingsmail ontvangen.
Heb helaas nog niks binnen van mn bestelling die ik gister om 12 u 's middags heb gedaan. Duurt bijna altijd 2 dagen voordat ik mn bestelling heb van XXL, bij andere is het altijd de dag erna al gearriveerd hoe kan dit?
alweer bedankt rene !!
superservice!!!
de tshirt is wel lekker en oogt ook zeer mooi vind ik, maar de bovenkant begint toch al wat strakjes te zitten terwijl de onderkant gewoon loshangt.
niet dat ik wil klagen hoorjullie zijn gewoon top !
zijn problemen met uitgaande mails naar .msn .hotmail .live geen idee hoe en wat... ze zijn ermee bezig.
Aha dat verklaard een hoop, had hetzelfde ''probleem'. Is er met het ontvangen ook een probleem? Ik had vanavond namelijk een email gestuurd m.b.t. het niet ontvangen van een bevestigingsmail en het wel afgeschreven bedrag van mijn rekening.
Alvast bedankt voor de reactie!
zijn problemen met uitgaande mails naar .msn .hotmail .live geen idee hoe en wat... ze zijn ermee bezig.
ee geen idee was er zelf vandaag niet.
geen idee. wat was je ordernummer dan kan ik het even checken.. je order zal gewoon verzonden zijn.. mss dat het vanuit Helmond een andere tracject verloopt via tnt dan via een andere locatie en dat het daarom wat langer duurt. heb er geen andere verklaring voor.

hmm raar...zie nu dat ik niet eens een bevestingsmailtje heb gehad terwijl ik er 200% zeker van ben dat ik alles juist heb ingevult
kan je eens kijken...heb iig een pot dextrojuice en een pot whey van revolutions bestelt. misschien is er op de een of andere manier iets fout gegaan, maar ga niet nog een keer hetzelfde bestellen want dan zit ik straks misschien met het dubbele van wat ik nodig heb.
Moet je die AAKG mega caps nog 20-30 min. voor de training innemen, of gewoon gelijk voor de workout?
Ben zelf erg tevreden met de protein instant en dextro juice, allebei erg lekker van smaak en werken goed.. vond het alleen wel jammer dat je de instant protein niet goed kan oplossen met alleen een lepel.. dus daar moet ik dan wel weer de mixer voor gebruiken, maar dan is het ook wel eeergg lekker..

mss dat het vanuit Helmond een andere tracject verloopt via tnt dan via een andere locatie en dat het daarom wat langer duurt.

HELMOND 

Ben zelf erg tevreden met de protein instant en dextro juice, allebei erg lekker van smaak en werken goed.. vond het alleen wel jammer dat je de instant protein niet goed kan oplossen met alleen een lepel.. dus daar moet ik dan wel weer de mixer voor gebruiken, maar dan is het ook wel eeergg lekker..

Mijn bestelling is binnen, Whey bosvruchten. Smaakt goed! Jammer dat er geen samples van andere producten bijzaten...