MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik probeer Cellmass+Noxplode te bestellen maar krijg geen bestelling confirmatie op mijn email heb al 3x geprobeert ook email gestuurd krijg geen antw is er iemand hier van xxl die me kan helpen?

Ik probeer Cellmass+Noxplode te bestellen maar krijg geen bestelling confirmatie op mijn email heb al 3x geprobeert ook email gestuurd krijg geen antw is er iemand hier van xxl die me kan helpen?

Lees even terug, die vraag is al gesteld ;)

René ben ik nog op tijd :D ?
Heb net EAS en Elite liquid protein besteld.

Edit: Ook geen bevestigingsmail ontvangen.

Laatst bewerkt:
Heb helaas nog niks binnen van mn bestelling die ik gister om 12 u 's middags heb gedaan. Duurt bijna altijd 2 dagen voordat ik mn bestelling heb van XXL, bij andere is het altijd de dag erna al gearriveerd hoe kan dit?

Beetje vreemd, dus je zou volgens dat magazine dan om 5 uur niet mogen eten ofzo?

ik heb het probleem denk ik opgelost:

ik zal nu voortaan nemen:

05:00 uur
2 scheppen whey XXL instant
1 banaan

06:00 uur
250 gram magere yoghurt
80 gram muesli

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Kre-Alkalyn XXL 120 caps, aantal:1, prijs: 23.75
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 1 kg (Banaan), aantal:1, prijs: 16.00
Universal, Animal Pump 30 packs, aantal:1, prijs: 39.90
XXL Nutrition, Creatine Monohydraat 2x 500 gr, aantal:1, prijs: 29.50

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 109.15

Uw bestelnummer is: 29096

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.727

zijn problemen met uitgaande mails naar .msn .hotmail .live geen idee hoe en wat... ze zijn ermee bezig.

René ben ik nog op tijd :D ?
Heb net EAS en Elite liquid protein besteld.

Edit: Ook geen bevestigingsmail ontvangen.

ee geen idee was er zelf vandaag niet.

Heb helaas nog niks binnen van mn bestelling die ik gister om 12 u 's middags heb gedaan. Duurt bijna altijd 2 dagen voordat ik mn bestelling heb van XXL, bij andere is het altijd de dag erna al gearriveerd hoe kan dit?

geen idee. wat was je ordernummer dan kan ik het even checken.. je order zal gewoon verzonden zijn.. mss dat het vanuit Helmond een andere tracject verloopt via tnt dan via een andere locatie en dat het daarom wat langer duurt. heb er geen andere verklaring voor.

alweer bedankt rene !! :D
superservice!!!

de tshirt is wel lekker en oogt ook zeer mooi vind ik, maar de bovenkant begint toch al wat strakjes te zitten terwijl de onderkant gewoon loshangt.
niet dat ik wil klagen hoor :) jullie zijn gewoon top !

• #9.729
alweer bedankt rene !! :D
superservice!!!

de tshirt is wel lekker en oogt ook zeer mooi vind ik, maar de bovenkant begint toch al wat strakjes te zitten terwijl de onderkant gewoon loshangt.
niet dat ik wil klagen hoor :) jullie zijn gewoon top !

we drukken nu op Gildan shirts (USA) voorheen B&C .. is europees. de Gildan kwaliteit is net wat zwaarder...

als het niet goed blijkt te zijn kwa pasform ga ik straks weer terug naar B&C.. even aankijken.

ik vind het ook best mooi geworden die nieuwe look.

zijn problemen met uitgaande mails naar .msn .hotmail .live geen idee hoe en wat... ze zijn ermee bezig.

Aha dat verklaard een hoop, had hetzelfde ''probleem'. Is er met het ontvangen ook een probleem? Ik had vanavond namelijk een email gestuurd m.b.t. het niet ontvangen van een bevestigingsmail en het wel afgeschreven bedrag van mijn rekening.

Alvast bedankt voor de reactie!

• #9.731
Aha dat verklaard een hoop, had hetzelfde ''probleem'. Is er met het ontvangen ook een probleem? Ik had vanavond namelijk een email gestuurd m.b.t. het niet ontvangen van een bevestigingsmail en het wel afgeschreven bedrag van mijn rekening.

Alvast bedankt voor de reactie!

alle orders worden gewoon verwerkt.. het probleem zit erin dat er wel uitgaande bevestigsmails zijn maar blijkbaar worden ze geblokt door MSN hotmail en live . we zijn dat aan het uitzoeken.

mss denken ze dat het spam is...

ee geen idee was er zelf vandaag niet.

geen idee. wat was je ordernummer dan kan ik het even checken.. je order zal gewoon verzonden zijn.. mss dat het vanuit Helmond een andere tracject verloopt via tnt dan via een andere locatie en dat het daarom wat langer duurt. heb er geen andere verklaring voor.

hmm raar...zie nu dat ik niet eens een bevestingsmailtje heb gehad terwijl ik er 200% zeker van ben dat ik alles juist heb ingevult ???
kan je eens kijken...heb iig een pot dextrojuice en een pot whey van revolutions bestelt. misschien is er op de een of andere manier iets fout gegaan, maar ga niet nog een keer hetzelfde bestellen want dan zit ik straks misschien met het dubbele van wat ik nodig heb.

Moet je die AAKG mega caps nog 20-30 min. voor de training innemen, of gewoon gelijk voor de workout?

• #9.734
hmm raar...zie nu dat ik niet eens een bevestingsmailtje heb gehad terwijl ik er 200% zeker van ben dat ik alles juist heb ingevult ???
kan je eens kijken...heb iig een pot dextrojuice en een pot whey van revolutions bestelt. misschien is er op de een of andere manier iets fout gegaan, maar ga niet nog een keer hetzelfde bestellen want dan zit ik straks misschien met het dubbele van wat ik nodig heb.

voor de 100e keer,, er zijn problemen met de uitgaande emails naar hotmails msn en live.. die worden denk daar gebounched om nog onbekende reden

orders worden gewoon normaal afgehandeld...

Moet je die AAKG mega caps nog 20-30 min. voor de training innemen, of gewoon gelijk voor de workout?

IK ZOU 30MIN AANHOUDEN

Ben zelf erg tevreden met de protein instant en dextro juice, allebei erg lekker van smaak en werken goed.. vond het alleen wel jammer dat je de instant protein niet goed kan oplossen met alleen een lepel.. dus daar moet ik dan wel weer de mixer voor gebruiken, maar dan is het ook wel eeergg lekker..

Ben zelf erg tevreden met de protein instant en dextro juice, allebei erg lekker van smaak en werken goed.. vond het alleen wel jammer dat je de instant protein niet goed kan oplossen met alleen een lepel.. dus daar moet ik dan wel weer de mixer voor gebruiken, maar dan is het ook wel eeergg lekker..

Neem een vork voor de instant ;)
werkte bij mij ook (heb nu weer isolaat)

hey rené, ik heb een probleempje met die bevestingsmail, ik krijg die niet binnen..

WHAHAHA :D

wil even vertellen dat men maatje xxl is ;)

Mijn bestelling is binnen, Whey bosvruchten. Smaakt goed! Jammer dat er geen samples van andere producten bijzaten...

• #9.740

een shake maak je met een shakebeker.. vandaar ook de naam shake :p

Mijn bestelling is binnen, Whey bosvruchten. Smaakt goed! Jammer dat er geen samples van andere producten bijzaten...

de ene dag zijn er samples de andere dag weer niet.... we geven alles wat we hebben.. ik wacht nog op de samples whey cappuccino en perzik mango maar alles gaat zo langzaam......

Terug
Naar boven