MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

die caffeine tabletten zijn blijkbaar al terug binnen? :D

Uw bestelling:

Lipotrex, Booster Cafeine 200 Tabs, aantal:1, prijs: 12.00
XXL Nutrition, Whey Delicious 2500 gram (Bosvruchten), aantal:1, prijs: 49.50

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 61.50

Uw bestelnummer is: 29208

Uw bestelling:

Anabolic Xtreme, Mass FX 120 Caps, aantal:1, prijs: 57.50
Anabolic Xtreme, Hyperdrol 120 caps, aantal:1, prijs: 64.50

Totaalbedrag: EUR 122.00

bestelnummer: 29224

Naar Belgie e Rene :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.765
Uw bestelling:

Anabolic Xtreme, Mass FX 120 Caps, aantal:1, prijs: 57.50
Anabolic Xtreme, Hyperdrol 120 caps, aantal:1, prijs: 64.50

Totaalbedrag: EUR 122.00

bestelnummer: 29224

Naar Belgie e Rene :D

:thumbs: het zullen de laatste hyperdrols zijn..we zijn er bijna doorheen en komen niet meer terug.

Bestelling weer netjes geleverd ;)

Nieuwe pot van de EAS ziet er mooi uit. Ben benieuwd naar de nieuwe punch smaak. Is die hetzelfde als de punch smaak van de Recovery formula ?

Ik zie op de factuur dat de samples van Delicous nog niet binnen zijn. Evengoed bedankt voor de nectar sample! Je hoort weleens dat het de beste isolaat ter wereld is en dat de smaak super is, dus ben benieuwd of het een beetje smaakt :)

Edit: Nog ff een vraagje René,
Ik wil straks als ik rond 7 á 8% zit een paar mooie foto's van het resultaat laten maken. Ben @ the moment rond de 10%. Ik heb water out besteld om wat droger te staan. Maar ik had laatst op internet wat gelezen dat Markus Ruhl in de laatste weken voor een wedstrijd Soja protein pakt omdat Whey iets van vocht vast houd ivm lactose.
In de Isolaat zit al vrij weinig lactose. Denk je dat het verschil uitmaakt als ik de laatste 2 weken van de cut Allergee protein (soja) pak omdat daar helemaal geen lactose in zit?

Laatst bewerkt:

Nieuwe pot van de EAS ziet er mooi uit. Ben benieuwd naar de nieuwe punch smaak. Is die hetzelfde als de punch smaak van de Recovery formula ?

Ik zie op de factuur dat de samples van Delicous nog niet binnen zijn. Evengoed bedankt voor de nectar sample! Je hoort weleens dat het de beste isolaat ter wereld is en dat de smaak super is, dus ben benieuwd of het een beetje smaakt :)

Ik vond het echt goor, maargoed, dat ben ik ;)

• #9.769

Edit: Nog ff een vraagje René,
Ik wil straks als ik rond 7 á 8% zit een paar mooie foto's van het resultaat laten maken. Ben @ the moment rond de 10%. Ik heb water out besteld om wat droger te staan. Maar ik had laatst op internet wat gelezen dat Markus Ruhl in de laatste weken voor een wedstrijd Soja protein pakt omdat Whey iets van vocht vast houd ivm lactose.
In de Isolaat zit al vrij weinig lactose. Denk je dat het verschil uitmaakt als ik de laatste 2 weken van de cut Allergee protein (soja) pak omdat daar helemaal geen lactose in zit?

ik weet wel dat vrij veel atleten soja pakken in de laatste weken voor de wedstrijd.. maar met isolaat kan je goed uit de voeten hoor. ik zou me daar geen zorgen over maken.

ik weet wel dat vrij veel atleten soja pakken in de laatste weken voor de wedstrijd.. maar met isolaat kan je goed uit de voeten hoor. ik zou me daar geen zorgen over maken.

Oke dat dacht ik ook al, maar toch ff checken ;)

Ik hoef ook niet zo 'superscherp' als een wedstrijd bodybuilder te staan :D

Ik vind de nieuwe smaak EAS echt super lekker!
Alleen de kleur is ivm knoeien niet zo handig... misschien moet ik geen EAS over m'n XXL-hempje gooien :$

In sommige dingen ben ik onovertroffen goed! :o

Waren slechts een paar druppels omdat ik de dop niet goed vast had... (die vliegt mooi terug).
Hoorde ik je pas zeggen dat de nieuwe shakebekers rood zijn? Want dan wil ik wel een 2e ;)
(Hoef ik niet zo vaak te spoelen binnen een paar uur)

Ik vind de nieuwe smaak EAS echt super lekker!
Alleen de kleur is ivm knoeien niet zo handig... misschien moet ik geen EAS over m'n XXL-hempje gooien :$

De oude smaak lemon vindt ik na 4 potjes eigenlijk ook wel lekker :D

Maar als ik jou moet geloven is de nieuwe dat ook :)

• #9.776
In sommige dingen ben ik onovertroffen goed! :o

Waren slechts een paar druppels omdat ik de dop niet goed vast had... (die vliegt mooi terug).
Hoorde ik je pas zeggen dat de nieuwe shakebekers rood zijn? Want dan wil ik wel een 2e ;)
(Hoef ik niet zo vaak te spoelen binnen een paar uur)

Ja klopt.. ik vind ze echt mooi geworden met de nieuwe opdruk en logo. Lekker fris ziet het eruit.

nog 1,5 doos van de blauwe en we gaan de rode verzenden.. dan pas ik ook de foto aan op de site.

De oude smaak lemon vindt ik na 4 potjes eigenlijk ook wel lekker :D

Maar als ik jou moet geloven is de nieuwe dat ook :)
Net 1e pot leeg van die lemon smaak, vond het nog steeds niks.
Punch zou ik al bijna door de wodka gooien en voor m'n plezier drinken!
(Cut: geen wodka...)

• #9.778
Net 1e pot leeg van die lemon smaak, vond het nog steeds niks.
Punch zou ik al bijna door de wodka gooien en voor m'n plezier drinken!
(Cut: geen wodka...)

ja de smaak is echt goed.. zelfde smaak zit aan de recovery formula en aan de BCAA powder die volgende week komt.

gisteren bestelling toegekomen, op tijd en in orde zoals anders

benieuwd naar aardbei caseine..

Even een vraagje voor Rene (of andere die er antwoord op weten). Mijn Xtend is op en ik ben van plan om iets soortgelijks te gaan bestellen uit de XXL lijn (altijd erg goede ervaringen met de XXL huismerk producten gehad). Nu kom ik 2 dingen tegen die er imo vrijwel hetzelfde uitzien, namelijk de EAS en de Recovery Formula. Wat is precies het verschil tussen deze twee en welke is beter/word door jullie aangraden?

Bij voorbaat dank!

Terug
Naar boven