- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 8%
die heb je op de 3e besteld is op de 5e verzonden en op de 6e Geleverd aan: BEUWERAERTS ...
mss de wacht van de kazerne?
.
hier is nochtans niets afgeleverd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die heb je op de 3e besteld is op de 5e verzonden en op de 6e Geleverd aan: BEUWERAERTS ...
mss de wacht van de kazerne?
.

Uw bestelling:
Anabolic Xtreme, Mass FX 120 Caps, aantal:1, prijs: 57.50
Anabolic Xtreme, Hyperdrol 120 caps, aantal:1, prijs: 64.50
Verzendkosten: 0.00
Totaalbedrag: EUR 122.00
bestelnummer: 29224
Naar Belgie e Rene![]()

Bestelling weer netjes geleverd
Nieuwe pot van de EAS ziet er mooi uit. Ben benieuwd naar de nieuwe punch smaak. Is die hetzelfde als de punch smaak van de Recovery formula ?
Ik zie op de factuur dat de samples van Delicous nog niet binnen zijn. Evengoed bedankt voor de nectar sample! Je hoort weleens dat het de beste isolaat ter wereld is en dat de smaak super is, dus ben benieuwd of het een beetje smaakt![]()

Bestelling weer netjes geleverd
Nieuwe pot van de EAS ziet er mooi uit. Ben benieuwd naar de nieuwe punch smaak. Is die hetzelfde als de punch smaak van de Recovery formula ?
Ik zie op de factuur dat de samples van Delicous nog niet binnen zijn. Evengoed bedankt voor de nectar sample! Je hoort weleens dat het de beste isolaat ter wereld is en dat de smaak super is, dus ben benieuwd of het een beetje smaakt
Edit: Nog ff een vraagje René,
Ik wil straks als ik rond 7 á 8% zit een paar mooie foto's van het resultaat laten maken. Ben @ the moment rond de 10%. Ik heb water out besteld om wat droger te staan. Maar ik had laatst op internet wat gelezen dat Markus Ruhl in de laatste weken voor een wedstrijd Soja protein pakt omdat Whey iets van vocht vast houd ivm lactose.
In de Isolaat zit al vrij weinig lactose. Denk je dat het verschil uitmaakt als ik de laatste 2 weken van de cut Allergee protein (soja) pak omdat daar helemaal geen lactose in zit?
Heb ook besteld op 28/04/09 en nog niets gekregen.
Bestelnummer is: 28217
ik weet wel dat vrij veel atleten soja pakken in de laatste weken voor de wedstrijd.. maar met isolaat kan je goed uit de voeten hoor. ik zou me daar geen zorgen over maken.

Ik vind de nieuwe smaak EAS echt super lekker!
Alleen de kleur is ivm knoeien niet zo handig... misschien moet ik geen EAS over m'n XXL-hempje gooien :$
knoeiert!In sommige dingen ben ik onovertroffen goed!

Ik vind de nieuwe smaak EAS echt super lekker!
Alleen de kleur is ivm knoeien niet zo handig... misschien moet ik geen EAS over m'n XXL-hempje gooien :$

In sommige dingen ben ik onovertroffen goed!
Waren slechts een paar druppels omdat ik de dop niet goed vast had... (die vliegt mooi terug).
Hoorde ik je pas zeggen dat de nieuwe shakebekers rood zijn? Want dan wil ik wel een 2e
(Hoef ik niet zo vaak te spoelen binnen een paar uur)
Net 1e pot leeg van die lemon smaak, vond het nog steeds niks.De oude smaak lemon vindt ik na 4 potjes eigenlijk ook wel lekker
Maar als ik jou moet geloven is de nieuwe dat ook![]()
Net 1e pot leeg van die lemon smaak, vond het nog steeds niks.
Punch zou ik al bijna door de wodka gooien en voor m'n plezier drinken!
(Cut: geen wodka...)