XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.781
Even een vraagje voor Rene (of andere die er antwoord op weten). Mijn Xtend is op en ik ben van plan om iets soortgelijks te gaan bestellen uit de XXL lijn (altijd erg goede ervaringen met de XXL huismerk producten gehad). Nu kom ik 2 dingen tegen die er imo vrijwel hetzelfde uitzien, namelijk de EAS en de Recovery Formula. Wat is precies het verschil tussen deze twee en welke is beter/word door jullie aangraden?

Bij voorbaat dank!

De producten lijken wel wat op elkaar inderdaad. Recovery formula is vrijwel identiek aan XTEND en is gericht op spierherstel en bescherming (vooral goed voor als je op een cutdieet bent).

EAS bevat naast BCAA's ook andere essentiele aminozuren die meer spieropbouwend zijn.

ik neem zelf EAS.

Ik wil whey gaan halen maar wil ook BCAA's

maar heb je er wat aan als je al whey neemt dan?

hoe moet je dat dan combineren?

ik ga even met DPD overleggen, ze moesten het bij de wacht afgeven.. de naam die ik opgaf is daar verder niet bekend?

naam niet bekend. maar zoals ik ook al in de mail zei: de bestelling is terecht, was ergens verkeerd afgeleverd. er zijn dus nog wel degelijk eerlijke mensen.

thx rene

Maandag avond besteld, en vandaag aangekregen ( België)

Leuk op tijd dus.

Maar even iets anders;

Ik heb nu EAS, whey proteine, en dextrose.

Stel dat ik ga trainen om 18.00 uur, dan neem ik om 17.30 1 dosering EAS, na de training om 19.00, hoe zit het dan?

Pleur ik alles in één beker en drink het goedje onmiddelijk op, of eerst de dextrose en EAS tesamen, en een half uur later de whey, of nog een andere manier?

Weet niet of deze vraag al is gesteld, maar kunnen we in de toekomst een bundel van pro80 + whey delicious voor een voordeeltarief verwachten?

Ik las op jullie site dat de XXL T-shirt in de maat XXL uitverkocht is en nog alleen in de nieuwe opdruk int zwart te krijgen is. Is die nieuwe zwarte ook al in 3XL te verkrijgen?

betaling reeds binnen?

Uw bestelnummer is: 29096

Wat gebeurd er eigenlijk met de bestelling wanneer ik bestel uit belgië en ik ben niet thuis. (wat nooit kan zijn)
Kan ik die dan bij de post afhalen of moet ik die op een of ander depot gaan halen?

• #9.789
Maandag avond besteld, en vandaag aangekregen ( België)

Leuk op tijd dus.
Maar even iets anders;

Ik heb nu EAS, whey proteine, en dextrose.

Stel dat ik ga trainen om 18.00 uur, dan neem ik om 17.30 1 dosering EAS, na de training om 19.00, hoe zit het dan?

Pleur ik alles in één beker en drink het goedje onmiddelijk op, of eerst de dextrose en EAS tesamen, en een half uur later de whey, of nog een andere manier?

:thumbs: zo doen!

Weet niet of deze vraag al is gesteld, maar kunnen we in de toekomst een bundel van pro80 + whey delicious voor een voordeeltarief verwachten?

poeh... even bekijken... de whey delicious lijn is wel een hele apparte lijn die ook anders weg gezet gaat worden straks.

Ik las op jullie site dat de XXL T-shirt in de maat XXL uitverkocht is en nog alleen in de nieuwe opdruk int zwart te krijgen is. Is die nieuwe zwarte ook al in 3XL te verkrijgen?

De nieuwe zwarte vallen een maat groter dan de oude blauwe.. dus eigenlijk is XXL > xxxl van de oude shirts ;)

betaling reeds binnen?

Uw bestelnummer is: 29096

ja gisteren.. met een beetje geluk heb je je order vandaag.

Wat gebeurd er eigenlijk met de bestelling wanneer ik bestel uit belgië en ik ben niet thuis. (wat nooit kan zijn)
Kan ik die dan bij de post afhalen of moet ik die op een of ander depot gaan halen?

Dat gaat in overleg met DPD> soms leveren ze op een afgesproken tijd of een alternatief adres.

De producten lijken wel wat op elkaar inderdaad. Recovery formula is vrijwel identiek aan XTEND en is gericht op spierherstel en bescherming (vooral goed voor als je op een cutdieet bent).

EAS bevat naast BCAA's ook andere essentiele aminozuren die meer spieropbouwend zijn.

ik neem zelf EAS.

Ik heb besloten om ze gewoon allebei te gaan proberen. Heb deze keer de EAS gekocht en ga bij de volgende bestelling voor de Recovery Formula. Nieuwe label ziet er goed uit. Stuk leuker om te zien dan de oude labels imo. Goed bezig!:thumbup:

• #9.791
Nanox Nutriceuticals, Lipixor 90 tabs, aantal:1, prijs: 28.00
Scivation, Xtend 390 gr (Refreshing Apple), aantal:1, prijs: 19.90

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 47.90

Uw bestelnummer is: 28871

zou je dit eens kunnen nakijken renee? een week is niet naar xxl gewoonte vndaar ^^

Heeft er iemand je eigenlijk al verteld Réné dat je goed bezig bent .

Ik weet nog dat je begon met alleen xxl artikelen zoals whey , gainer en creatine dat was dan nog in die zilverkleurige zakken .

En nu al zo gegroeid dat je meer dan 20 merken verkoopt

sterk en dat in een crisis tijd

Cool - dat wist ik niet eens!
Dat René idd goed bezig is, daar was ik wel al achter - ik heb 'm benoemd tot m'n vaste dealer ;)

En het is misschien persoonlijk, maar ik merk echt helemaal niks van die crisis...

Cool - dat wist ik niet eens!
Dat René idd goed bezig is, daar was ik wel al achter - ik heb 'm benoemd tot m'n vaste dealer ;)

En het is misschien persoonlijk, maar ik merk echt helemaal niks van die crisis...

Zolang je geen whey begint te snuiven denk ik dat er niemand een probleem meeheeft dat hij je dealer is :p

In vlaanderen zitten wel al met een aparte groep mensen , bekende snuivers met voorzitter Tom Boonen :p

René, hebben jullie nu jullie smaken aangepast bij de whey instant?
Zijn het al de nieuwe smaken die jullie nu al meegeven?

gisteren kwart voor 3 besteld, vandaag om 11 uur in huis :thumb:

the stronggrips zijn super, eindelijk eens geen pijn in m'n klauw bij zware rugoefeningen :D

toch nog 2 vraagjes over Recovery Formula.

half uur voor training is prima, dan doe ik krachttraining en daarna cardio, beste is tussen KT en cardio?

2e vraagje: op het etiket staat 2 maatscheppen is 13 gram. maar het maatschepje wat erbij zit is echt heel klein, 2 afgestreken scheppen is maar 7 gram. welke geldt? 2 maatscheppen of 13 gram?

thanks alvast en ga zo door

Terug
Naar boven