Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een vraagje over NOX Pump van Dorian Yates.
Dit is vrijwel overal uitverkocht en zou niet meer geleverd worden omdat er een verboden stofje inzat ofzo?
Ik dacht misschien weet iemand van xxlNutrition hier wel meer van?
alvast bedankt.

zou je dit eens kunnen nakijken renee? een week is niet naar xxl gewoonte vndaar ^^
Heeft er iemand je eigenlijk al verteld Réné dat je goed bezig bent .
Ik weet nog dat je begon met alleen xxl artikelen zoals whey , gainer en creatine dat was dan nog in die zilverkleurige zakken .
En nu al zo gegroeid dat je meer dan 20 merken verkoopt
sterk en dat in een crisis tijd
Cool - dat wist ik niet eens!
Dat René idd goed bezig is, daar was ik wel al achter - ik heb 'm benoemd tot m'n vaste dealer
En het is misschien persoonlijk, maar ik merk echt helemaal niks van die crisis...

Veel mensen , en terecht trouwens....
Hij is eigenlijk een uitstekend bedrijfsleider, als je je firma zo kunt laten groeien op een vrij korte tijd....
René, hebben jullie nu jullie smaken aangepast bij de whey instant?
Zijn het al de nieuwe smaken die jullie nu al meegeven?
gisteren kwart voor 3 besteld, vandaag om 11 uur in huis
the stronggrips zijn super, eindelijk eens geen pijn in m'n klauw bij zware rugoefeningen
toch nog 2 vraagjes over Recovery Formula.
half uur voor training is prima, dan doe ik krachttraining en daarna cardio, beste is tussen KT en cardio?
2e vraagje: op het etiket staat 2 maatscheppen is 13 gram. maar het maatschepje wat erbij zit is echt heel klein, 2 afgestreken scheppen is maar 7 gram. welke geldt? 2 maatscheppen of 13 gram?
thanks alvast en ga zo door
Een vraagje over NOX Pump van Dorian Yates.
Dit is vrijwel overal uitverkocht en zou niet meer geleverd worden omdat er een verboden stofje inzat ofzo?
Ik dacht misschien weet iemand van xxlNutrition hier wel meer van?
alvast bedankt.
Wat ik me afvroeg... Zijn ze bij xxl ook in het weekend actief? (als ik iets vrijdagavond/zaterdag overdag bestel dat het er dan maandag is)
pakketje vandaag aangekregen en perfect inorde.
XXL ( René ) wederom, bedankt!
Caseine is heel anders. En ik moet ook zeggen dat het me tegenvalt.
Maar het is vast goed spul![]()

Goede morgen,
Gisteravond de night protein van XXL geprobeerd, maar dit was niet echt een pretje. Ik heb braaf de verhoudingen van de site/verpakking aangehouden maar ik bleef echt klonten houden, zelfs met de staafmixer!
Zijn er mensen die dit ook weleens gehad hebben of mensen die beetje de verhoudingen hebben aangepast? Ik gebruikte hiervoor de pr80 en die loste altijd wel helemaal op. Is de samenstelling o.i.d. veranderd door de verbeterde werking?
Graag hulp/tips
Alvast bedankt!
Goede morgen,
Gisteravond de night protein van XXL geprobeerd, maar dit was niet echt een pretje. Ik heb braaf de verhoudingen van de site/verpakking aangehouden maar ik bleef echt klonten houden, zelfs met de staafmixer!
Los per shake 2 maatscheppen ca. 40-50 gram Casein Pro 90 Micellar op in ten minste 400 ml vloeistof. Eventueel maak je Night Protein erg dik en kan je het eten als een soort vla.
De instructies:
Let op! Maak de Nightprotein eerst een beetje lost voordat je er een schep uitneemt (GEDAAN). Anders zit er in een maatschep meer dan 30gram. 400ml water in de schakebeker dan 40-50 gram Nightprotein erop en even stevig schudden (GEDAAN). Alles moet dan netjes en zonder klonten oplossen (gebeurd dus niet).
Zijn er mensen die dit ook weleens gehad hebben of mensen die beetje de verhoudingen hebben aangepast? Ik gebruikte hiervoor de pr80 en die loste altijd wel helemaal op. Is de samenstelling o.i.d. veranderd door de verbeterde werking?
Graag hulp/tips
Alvast bedankt!
Mooi om te horen dat de megagrow er volgende week ook is, dan gelijk maar weer eens een bestelling doen. Je verwacht het direct maandag?
Caseine is heel anders. En ik moet ook zeggen dat het me tegenvalt.
Maar het is vast goed spul![]()
Ik had er in het begin ook veel moeite mee, maar na een paar weken gebruikt te hebben vond ik het erg lekker en het vult goed voor het slapen gaan. Gebruik het nu al een maand of vijf naar tevredenheid en wordt nauwelijks meer met honger wakker gedurende de nacht of 's ochtends vroeg!

dankj maatje omdat ik het vorige zaterdag heb overgeschreven en ja ng nix gehad![]()
Hmmm... in combinatie met Lipo-6X word ik dus wakker van de honger zo'n 5 kwartier voordat de wekker gaat. Gebruik nu eventueel havermout of noten er bij om te vullen. Lukt beter...Dat heb ik dus ook en vind ik een groot voordeel.. alleen al dat je een betere slaap hebt zal je extra snel laten herstellen![]()
ja dat klopt niet.. er moet ergens iets misgegaan zijn.. maar de verzend info voor belgie zit op een lokale pc op een andere plek.
kan gebeuren man, je gaat geen klant aan mij verliezen ofzo hoor ^^