MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Een vraagje over NOX Pump van Dorian Yates.
Dit is vrijwel overal uitverkocht en zou niet meer geleverd worden omdat er een verboden stofje inzat ofzo?

Ik dacht misschien weet iemand van xxlNutrition hier wel meer van?
alvast bedankt.

Dit is vrijwel overal uitverkocht en zou niet meer geleverd worden omdat er een verboden stofje inzat ofzo?

alvast bedankt.

Lees eens een paar pagina's terug, deze vraag is al 100x eerder gesteld ondertussen.

Wat ik me afvroeg... Zijn ze bij xxl ook in het weekend actief? (als ik iets vrijdagavond/zaterdag overdag bestel dat het er dan maandag is)

pakketje vandaag aangekregen en perfect inorde.

XXL ( René ) wederom, bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.805
Oeh! Een XXL-nutrition pyama! Die heb ik nog niet ;)

:p

zou je dit eens kunnen nakijken renee? een week is niet naar xxl gewoonte vndaar ^^

ja dat ga ik even nalaten kijken hier.

Heeft er iemand je eigenlijk al verteld Réné dat je goed bezig bent .

Ik weet nog dat je begon met alleen xxl artikelen zoals whey , gainer en creatine dat was dan nog in die zilverkleurige zakken .

En nu al zo gegroeid dat je meer dan 20 merken verkoopt

sterk en dat in een crisis tijd

thx!.. ik doen mijn best en heb een eigen visie en idee.. en daar ga ik voor. we gaan verhuizen half juli en hebben dan 4x zoveel ruimte.. er komt van alles nieuw aan. De makeover van onze look gaat ook door... en alles komt in die look.. Volgende week komt de vernieuwde megagrow, bcaa powder 500 gram punch, omega 3, l-carnitine, cafeine, zma en joint support..

de weken erna komt er weer van alles maar daarover later mee.

Cool - dat wist ik niet eens!
Dat René idd goed bezig is, daar was ik wel al achter - ik heb 'm benoemd tot m'n vaste dealer ;)

En het is misschien persoonlijk, maar ik merk echt helemaal niks van die crisis...

:aai:

Veel mensen , en terecht trouwens....
Hij is eigenlijk een uitstekend bedrijfsleider, als je je firma zo kunt laten groeien op een vrij korte tijd....

thx!

René, hebben jullie nu jullie smaken aangepast bij de whey instant?
Zijn het al de nieuwe smaken die jullie nu al meegeven?

Ja.. alle smaken behalve de choco zijn aangepast al meer dan een maand geleden.

gisteren kwart voor 3 besteld, vandaag om 11 uur in huis :thumb:

the stronggrips zijn super, eindelijk eens geen pijn in m'n klauw bij zware rugoefeningen :D

toch nog 2 vraagjes over Recovery Formula.

half uur voor training is prima, dan doe ik krachttraining en daarna cardio, beste is tussen KT en cardio?

2e vraagje: op het etiket staat 2 maatscheppen is 13 gram. maar het maatschepje wat erbij zit is echt heel klein, 2 afgestreken scheppen is maar 7 gram. welke geldt? 2 maatscheppen of 13 gram?

thanks alvast en ga zo door

ja best fijn die stronggrips voor zware rugoefeningen.

1> ja dat is prima tussen de KT en de cardio in
2> oo is dat echt zo? dat ga ik nakijken en evt veranderen voor toekomstige batches dan.. 13 gram moet de dosering zijn.

alvast bedankt.

Ja.. wel zoiets ja.. maar wat precies is me niet duidelijk.. er komt weer NOX aan hoorde ik van de week.

Wat ik me afvroeg... Zijn ze bij xxl ook in het weekend actief? (als ik iets vrijdagavond/zaterdag overdag bestel dat het er dan maandag is)

Nope.. .. TNT werkt ook niet.. dus er valt niets te verzenden al zouden we willen. We hebben hier de regel.. als TNT werkt dan werken wij ook.

pakketje vandaag aangekregen en perfect inorde.

XXL ( René ) wederom, bedankt!

:thumbs:

Goede morgen,

Gisteravond de night protein van XXL geprobeerd, maar dit was niet echt een pretje. Ik heb braaf de verhoudingen van de site/verpakking aangehouden maar ik bleef echt klonten houden, zelfs met de staafmixer!

Los per shake 2 maatscheppen ca. 40-50 gram Casein Pro 90 Micellar op in ten minste 400 ml vloeistof. Eventueel maak je Night Protein erg dik en kan je het eten als een soort vla.

De instructies:
Let op! Maak de Nightprotein eerst een beetje lost voordat je er een schep uitneemt (GEDAAN). Anders zit er in een maatschep meer dan 30gram. 400ml water in de schakebeker dan 40-50 gram Nightprotein erop en even stevig schudden (GEDAAN). Alles moet dan netjes en zonder klonten oplossen (gebeurd dus niet).

Zijn er mensen die dit ook weleens gehad hebben of mensen die beetje de verhoudingen hebben aangepast? Ik gebruikte hiervoor de pr80 en die loste altijd wel helemaal op. Is de samenstelling o.i.d. veranderd door de verbeterde werking?

Graag hulp/tips

Alvast bedankt!

Caseine is heel anders. En ik moet ook zeggen dat het me tegenvalt.
Maar het is vast goed spul :P

Dat het zo dik en moeilijk te mixen is betekent dat het juist goede pure Miscellar Caseine is ;)

Wat betreft die Recovery Formula dat klopt idd met die kleine scoops. Ik moet ook zeker 3 scoops nemen om aan 13 gram te komen. (ik weeg alles af)

Caseine is gewoon een klonten boel.. ff goed schudden met een shakebeker werkt meestal prima, blijft altijd wel wat plakken in je beker.. mja als je lange eiwit afgifte wilt moet het ook goed klonten in je maag :P

Heb zelf ook een vraagje, gebruik nu de Carbs van XXL.. maar ik zoek iets goedkopers, zo pot van 16 euro is zo op.. vriend van me gebruikt gewoon havermout ofzo en de vitaminen/mineralen haal ik wel uit voeding en andere sub's + heb aan eiwitten genoeg

Waarom zou ik de carbs dan blijven gebruiken? wat is zo essentieel dati k niet gewoon een pak havermout voor 1 euro koop

• #9.810
Goede morgen,

Gisteravond de night protein van XXL geprobeerd, maar dit was niet echt een pretje. Ik heb braaf de verhoudingen van de site/verpakking aangehouden maar ik bleef echt klonten houden, zelfs met de staafmixer!

Zijn er mensen die dit ook weleens gehad hebben of mensen die beetje de verhoudingen hebben aangepast? Ik gebruikte hiervoor de pr80 en die loste altijd wel helemaal op. Is de samenstelling o.i.d. veranderd door de verbeterde werking?

Graag hulp/tips

Alvast bedankt!

Ik heb nooit last van klonten (in het verleden wel ooit met 1 enkele mindere batch), maar het wordt wel zeer dik. Je kan het kwa structuur totaal niet vergelijken met pro80. De nieuwe batch die volgende week komt wordt kwa oplosbaarheid overigens een stuk beter.

Ik doe eerst magere melk in de shaker en dan 2 scoop NP er boven op, dan shake ik het.. Je moet krachtig shaken want binnen een paar tellen is het zo dik als pap. Als je dat even laat staan zo (5min) dan wordt het weer drinkbaar, maar ik eet het met een lepel dat vind ik lekkerder.

Mooi om te horen dat de megagrow er volgende week ook is, dan gelijk maar weer eens een bestelling doen. Je verwacht het direct maandag?

• #9.812
Het wordt vandaag afgevuld hoorde ik, ik denk zelf dat de levering dinsdag zal zijn.

Goede morgen,

Los per shake 2 maatscheppen ca. 40-50 gram Casein Pro 90 Micellar op in ten minste 400 ml vloeistof. Eventueel maak je Night Protein erg dik en kan je het eten als een soort vla.

De instructies:
Let op! Maak de Nightprotein eerst een beetje lost voordat je er een schep uitneemt (GEDAAN). Anders zit er in een maatschep meer dan 30gram. 400ml water in de schakebeker dan 40-50 gram Nightprotein erop en even stevig schudden (GEDAAN). Alles moet dan netjes en zonder klonten oplossen (gebeurd dus niet).

Graag hulp/tips

Alvast bedankt!

Mooi om te horen dat de megagrow er volgende week ook is, dan gelijk maar weer eens een bestelling doen. Je verwacht het direct maandag?

Ik had er in het begin ook veel moeite mee, maar na een paar weken gebruikt te hebben vond ik het erg lekker en het vult goed voor het slapen gaan. Gebruik het nu al een maand of vijf naar tevredenheid en wordt nauwelijks meer met honger wakker gedurende de nacht of 's ochtends vroeg!

• #9.814
Ik had er in het begin ook veel moeite mee, maar na een paar weken gebruikt te hebben vond ik het erg lekker en het vult goed voor het slapen gaan. Gebruik het nu al een maand of vijf naar tevredenheid en wordt nauwelijks meer met honger wakker gedurende de nacht of 's ochtends vroeg!

Dat heb ik dus ook en vind ik een groot voordeel.. alleen al dat je een betere slaap hebt zal je extra snel laten herstellen :D

Goedkoop spul die Cryotest;) Als ik die nu zou bestellen.....:D

• #9.817
Dat heb ik dus ook en vind ik een groot voordeel.. alleen al dat je een betere slaap hebt zal je extra snel laten herstellen :D
Hmmm... in combinatie met Lipo-6X word ik dus wakker van de honger zo'n 5 kwartier voordat de wekker gaat. Gebruik nu eventueel havermout of noten er bij om te vullen. Lukt beter...

Artikel Aantal Merk Type Smaken Stukprijs Prijs
Cryotest 10 Muscletech 168 caps 0.00 0.00
Booster Cafeine 1 Lipotrex 200 Tabs 12.00 12.00

hahaha:p

ja dat klopt niet.. er moet ergens iets misgegaan zijn.. maar de verzend info voor belgie zit op een lokale pc op een andere plek.

ok :) kan gebeuren man, je gaat geen klant aan mij verliezen ofzo hoor ^^
wel jammer maarja dat is het leven. het komt er wel door hoop ik.

Terug
Naar boven