Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yups, 25 x 40 gram is inderdaad een kilo!http://www.xxlnutrition.nl/product/347/XXL Nutrition/Night Protein
Stomme vraag.. maar hoeveel servings zitten hier in per kg? Ik kom uit op 25.. klopt dat

NIet tegelijk nemen.Ello, ik heb sinds kort DextroJuice en Whey Protein Instant (Vanille) aangeschaft van XXL
Nu neem ik ~25gr DextroJuice en ~40gr Whey Protein Instant met 0,5l water direct na de training.
Dit geeft echter een raar smaakje, hebben jullie soms tips om het wat smakelijker te maken?
Alvast bedankt!
Het is me echter wel aangeraden deze tesamen te nemen, omdat het de opname zou stimuleren?NIet tegelijk nemen.
Eerst de dextro, half uurtje later de whey?
Aah, maar wat is het meest voordeligst?Hélemaal geen probleem als je ze apart neemt hoor! Ik prefereer het zelfs zo...ik doe eerst snelle carbs + amino's + crea, en dan 15-20 minuten later drink ik whey.
Ik zeg optie 2
Je bcaa mengen met je whey, tja..zo benut je ze niet helemaal zoals het zou moeten imo.

http://www.xxlnutrition.nl/product/347/XXL Nutrition/Night Protein
Stomme vraag.. maar hoeveel servings zitten hier in per kg? Ik kom uit op 25.. klopt dat
Tesamen kan..btw als je orange dextrojuice heb en vanille whey instant zal de smaak wel meevallen
Dat zou betekenen dat je nog niet eens een maand met een emmer kan doen. Kostbare zaak. Dan kan je op een gegeven moment toch beter voor de kwark gaan denk ik
Ikzelf neem direct na de training:
20 Gram Vanille Whey
20 Gram Dextrojuice
1 Gram Kaneel
Dit is dus echt wel te drinken hoor, het is zelfs lekker.. Ik begrijp niet dat je het vies vind.. Kan me wel wat ergers bedenken..
Heeft het veel voordelen de shakes apart te nemen dan door elkaar?
20 Gram Vanille Whey
20 Gram Dextrojuice
1 Gram Kaneel
Dit is dus echt wel te drinken hoor, het is zelfs lekker.. Ik begrijp niet dat je het vies vind.. Kan me wel wat ergers bedenken..
20 Gram Vanille Whey
20 Gram Dextrojuice
1 Gram Kaneel