XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene,

Zou je eens kunnen kijken naar de status van bestelling 30323.

Vrijdag rond 1 uur besteld en zaterdag was ik niet thuis. Geen briefje helaas, maar meestal bezorgen ze bij de buren (nu dus niet). Vandaag ook niet thuis maar weer geen briefje, terwijl ik had verwacht dat dit de 2e keer zou zijn.

Ik hoor het graag!

ik zal nog wel wat info opzoeken..

lijkt me een goed idee dat een bb forum behalve een faq van creatine ook een faq van bcaa en amino zuren heeft, geheid dat de vraag nog tientallen keren opkomt dagen en dan kan men hopelijk een snelle link geven naar een degelijke uitleg, de huidige uitleg en ook dat rijtje van wat elk is zegt mij en niemand iets.

ja die link gaf rene dus al, maar hij zoekt nog een betere uitleg, en ik hoop dat ie daar even een apart forum onderwerp van maakt met het woordje faq er bij.

Je hoeft niet spottend te doen tegen mij over een internet forum hoor, held.
Laat me het beeld even schetsen.
Jij als 17 jarig ventje wilt beweren tegenover mensen die ervoor gestudeerd hebben of jarenlange ervaring met die producten hebben dat deze studies onjuist zijn met het argument ´het is niet zo´.

Ok.... 18 jarige "kaasdief" Dit wil ik inderdaad aantonen ja. En als jij nou een boven de 70kg uitkomt mag jij ook eens met de grote jongens meepraten. Ga nu maar naar de tienersectie.

:verneder:

daarom dus, om xxl dan finaal off topic gaat en geheid dat er weer klappen gaan vallen hier.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.248
dan ga ik ook nog even wachten
dan bestel ik wel in 2x keer :)
vandaag 4producten en als ze er zijn de volgende :D

XXL Nutrition, BCAA Powder 2x 500 gram, aantal:1, prijs: 47.50
NOW Foods, Taurine Powder 225 gram, aantal:1, prijs: 12.95
XXL Nutrition, L-Carnitine Tartraat 3x 120 caps, aantal:1, prijs: 49.50

laat even weten als ze binnen zijn rené
vergeet de staaltjes niet ;)

ja ik verwacht ze einde van de week.. maar er waren wat problemen met de capsuleerder bij onze producten.

ok dank je voor de informatie en betalen bij overschrijving of hoe?

jaoverschrijving we hebben een Belgisch bankrekeningnummer.

Rene,

Zou je eens kunnen kijken naar de status van bestelling 30323.

Vrijdag rond 1 uur besteld en zaterdag was ik niet thuis. Geen briefje helaas, maar meestal bezorgen ze bij de buren (nu dus niet). Vandaag ook niet thuis maar weer geen briefje, terwijl ik had verwacht dat dit de 2e keer zou zijn.

Ik hoor het graag!

check je mail even.

ja die link gaf rene dus al, maar hij zoekt nog een betere uitleg, en ik hoop dat ie daar even een apart forum onderwerp van maakt met het woordje faq er bij.

Ik moet die info even opvragen bij iemand want kan het zo niet meer vinden.

:thumbs:

Morgen komen m'n nieuwe producten binnen.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de mods en xxl het niet zo leuk gaan vinden als ze jullie zo zien ruziemaken hier, mss beter stoppen?

Ik denk dat de mods en xxl het niet zo leuk gaan vinden als ze jullie zo zien ruziemaken hier, mss beter stoppen?
Nee ik kap er ook mee. Hij verdoet dit topic gewoon met zijn gezeik. Ik edit mijn bericht wel even.
Ik zie dat hij niet alleen in dit topic met beledigingen strooit.

net even whey delicious(perzik-mango) en een shakebeker besteld!
wanneer is nu het beste om de whey in te nemen?

Heb ook weer een bestellinkje gedaan :)

whey instan protein, dextrojuice, vassive no, xxl creatine mono(voor maat) :lick:

jeeuj heb men 2 potten BCAA poeder binnen....
en voor het eerst een sample erbij :D Een shakeje van true mass van BSN... thnx rene ;)

Echt perfecte service weer!
M'n whey en crea binnen :>
Wat is die Whey banaan lekker! :D

Is het nog slim om Venom hyperdrive 3.0 arli te kopen?

Terug
Naar boven