AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.202
Ik weet wat amino's zijn en heb het stuk al eens gelezen. Maar daar staat niet in wat het verschil is tussen essential amino's en bcaa's.

ik zal nog wel wat info opzoeken..

in het kort is het zo dat de BCAA's ook tot de essentiele aminozuren behoren en tijdens een traning je lichaam spierweefsel gaat verbranden om de 3 BCAA's los te maken. Neem je BCAA's in dan kan je dit vookomen, BCAA's zijn dus voornamelijk anti katabool.

De andere essentiele aminozuren hebben juist weer een anabole (spieropbouwende werking) hoe en dat dan allemaal precies werkt heb ik wel ergens info over maar moet ik even gaan zoeken.. Dat doe ik morgen anders wel even, maar dat is een technisch verhaal.

Ik neem zelf altijd essential amino stack in en ik vind het echt super goed, ik merkte met inname van vrije essentiele aminozuren altijd meer spierspanning en volume. Dat is de reden geweest dat ik in de XXL lijn perse zo'n supplement wou hebben.

Rene, ik ben opzoek naar een goede fatburner. Welke raad je mij aan?
Wat kun je me vertellen over Cissus? Heb er veel over gehoord..

Waarom is de EAS niet zo gepast in de cut Rene?
Heb hem nl ook aangeschaft en ben aan het cutten.

Neem zo ie zo de bcaa"s voor de training en na de KT EAS.

Zit er een bepaalde stof in de eas die niet zo bevorderend is voor de vetverbranding?

• #10.205
Rene, ik ben opzoek naar een goede fatburner. Welke raad je mij aan?
Wat kun je me vertellen over Cissus? Heb er veel over gehoord..

ik vind lipo 6 en hydroxycut hardcore goede burners.. cissus helpt bij een aantal mensen erg goed maar bij andere weer helemaal niet. afhankelijk van de aandoening denk ik.

Waarom is de EAS niet zo gepast in de cut Rene?
Heb hem nl ook aangeschaft en ben aan het cutten.

Neem zo ie zo de bcaa"s voor de training en na de KT EAS.

Zit er een bepaalde stof in de eas die niet zo bevorderend is voor de vetverbranding?

EAS kan zeker wel maar puur voor spierbescherming is BCAA of recovery formula een betere keuze. maar na de training vind ik trouwens EAS wel prima.. voor de training bcaa's.

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Whey Delicious 2500 gram (Perzik - Mango), aantal:1, prijs: 49.50
XXL Nutrition, DextroJuice 1500 gram (Orange), aantal:1, prijs: 12.95
XXL Nutrition, Multivit 120 Tabs, aantal:1, prijs: 16.50
XXL Nutrition, Kre-Alkalyn XXL 120 caps, aantal:1, prijs: 19.90

Omdat XXL goede prijs/kwaliteit is !

• #10.207
Uw bestelling:

XXL Nutrition, Whey Delicious 2500 gram (Perzik - Mango), aantal:1, prijs: 49.50
XXL Nutrition, DextroJuice 1500 gram (Orange), aantal:1, prijs: 12.95
XXL Nutrition, Multivit 120 Tabs, aantal:1, prijs: 16.50
XXL Nutrition, Kre-Alkalyn XXL 120 caps, aantal:1, prijs: 19.90

Omdat XXL goede prijs/kwaliteit is !

:thumbs: thanks!

ik vind lipo 6 en hydroxycut hardcore goede burners.. cissus helpt bij een aantal mensen erg goed maar bij andere weer helemaal niet. afhankelijk van de aandoening denk ik.

EAS kan zeker wel maar puur voor spierbescherming is BCAA of recovery formula een betere keuze. maar na de training vind ik trouwens EAS wel prima.. voor de training bcaa's.

Zo doe ik dit ook,hoef me dus geen zorgen te maken nu ik wel diep aan het cutten uiteraard voor de contest:) ?

Hey, heb nog een vraagje.
Komen er elke maand nieuwe aanbiedingen?
sorry mocht je deze vraag al eens beantwoord hebben,

alvast bedannkt!

De multivitamen en visolie moet je bij een maaltijd nemen zegt de verpakking, waarom is het niet beter om dit na de training te nemen? Of maakt het geen **** uit omdat het geen herstelwaarde heeft?

• #10.211
Hey, heb nog een vraagje.
Komen er elke maand nieuwe aanbiedingen?
sorry mocht je deze vraag al eens beantwoord hebben,

alvast bedannkt!

niet perse elke maand maar gewoon regelmatig maak ik wat andere aanbiedingen.

De multivitamen en visolie moet je bij een maaltijd nemen zegt de verpakking, waarom is het niet beter om dit na de training te nemen? Of maakt het geen **** uit omdat het geen herstelwaarde heeft?

ja klopt niet echt voor herstel maar meer voor de algehele gezondheid. Deze week komt de omega 3 van eigen merk binnen ;)

Leucine:
- Lokt het lichaam in een anabolische omgeving
- Verbetert en versnelt het herstel
- Optimaliseert de hormoonspiegels

Valine:
- Energie
- Herstel
- Productie glucose
- Stikstofbalans
- Ontstekingsremmend
- Pijnstillend

Isoleucine:
- Energie
- Herstel
- Glucose productie
- Hormonen

Lysine:
- Verbranding vetten
- Stikstof balans
- Opname calcium
- Energy

Arginine:
- Werkt bloedvaatverwijdend (pomp)
- Transport voedingsstoffen
- Anti-Catabolisch

Histidine:
- Werkt bloedvaatverwijdend
- Coïtusuele prestatievermogen

Threonine:
- Opname voedingsstoffen
- Immuunsysteem

Methionine:
- Verhoogt de verbranding
- Energie

Phenylalanine:
- Energie
- Hormonen

oja ze zijn echt allemaal hetzelfde! :)

Hoe zit het trouwens met de caffeine snoepjes? Dacht dat die ook van eigen merk kwamen?

Rene, ik zocht tevergeefs Melatonine op de website, komt dat nog of....?

• #10.219
Hoe zit het trouwens met de caffeine snoepjes? Dacht dat die ook van eigen merk kwamen?

ja die komen deze week samen met de joint support en omega 3

Rene, ik zocht tevergeefs Melatonine op de website, komt dat nog of....?

die haal je denk zo bij elke drogist.... probleem is dat die allemaal zo laag gedoseerd zijn dat je een hele hand vol moet nemen om het wat te laten werken.. welke neem je dan en helpt het een beetje?

rene, ik wou net cafeine van lipotrex bestellen, wat is het verschil met die van eigen merk die van de week komen? anders wacht ik nog even.

Terug
Naar boven