Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

rene wat vind jij van die no ex-ploid pakket werkt dat goed wanneer ik het ganse pakket compleet pak of hebben jullie nog iets beter ik wil nog iets proberen voor ik naar het zwaardere ga wil alles uit het natuurlijke lichaam halen en die crack is dat iets of wat is het beste supplement of die booster

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.283
rene wat vind jij van die no ex-ploid pakket werkt dat goed wanneer ik het ganse pakket compleet pak of hebben jullie nog iets beter ik wil nog iets proberen voor ik naar het zwaardere ga wil alles uit het natuurlijke lichaam halen en die crack is dat iets of wat is het beste supplement of die booster

zo dat leest lastig :rolleyes:

BSN stack is best goed, heel veel mensen gaan er super op. zeker nu met de +25 meer inhoud zeker niet duur ook.

geen slechte keuze.

zo dat leest lastig :rolleyes:

BSN stack is best goed, heel veel mensen gaan er super op. zeker nu met de +25 meer inhoud zeker niet duur ook.

geen slechte keuze.

is franstalig denk ik :), wel goed geprobeert te vertellen... veel franstalige doen niet eens de moeite... :)

kleding loopt slecht..heb vandaag nog wat nieuwe dingen van XXXL binnen. maar ik wil straks alleen wat van de eigen lijn en niets meer.

voor de rest komen er nog genoeg dingen in de eigen lijn dit jaar maar wordt allemaal augustus op zijn vroegst.

gewoon in de uitverkoop doen of bij bestellingen boven de 150 euro shirts voor de helft van de prijs ofzo...
persoonlijk vindt ik ze te duur...

gewoon in de uitverkoop doen of bij bestellingen boven de 150 euro shirts voor de helft van de prijs ofzo...
Textiel is duur man,als je dan nog eens moet beletteren is het helemaal 'bien'.
Dus denk dat de winstmarge niet echt groot is.

Export kosten.

• #10.291

ja de inkoop ervan is ook vrij prijzig.. en wij zijn denk nog de cheapest geweest in NL met de triple XL kleding. Je ziet het regelmatig in gym's voor zeker 10euro duurder. Mss in de toekomst gaan we zelf wel een hele lijn maken maar en voor een nette prijs verkopen. Maar daar heb ik nu geen tijd voor om aan te werken.. teveel andere dingen.

Heb net weer wat nieuwe dingen gehad gisteren van Triple XL (oude heb ik terug gegeven aan de importeur). Heb korte broeken en echt super gave dunne (gaatjes) shirtjes om in te trainen, moet er alleen foto's van maken.. lekker lastig weer. ;).

• #10.293

Werkt deze chizzel of is het een flauw afkooksel van de real deal ?

het is zo dat ik het per ongeluk ingekocht had.. stond bij de best verkopende dingen in een lijst van 1 onze leveranciers.. dus ik dacht bestellen zonder te weten wat het is. Maar we kregen er best leuke reacties op terug en ook een aantal kennissen van me vonden het best goed spul. Dus heb ik het op de site laten staan.

Voor bepaalde vrouwelijke bestellers hebben we een persoonlijke bezorgservice ingesteld. :D

• #10.295
De potjes cafeine, omega 3 en joint support komen op zijn vroegst dinsdag. de producent heeft als een week last van problemen met de afvulmachine van de potjes :o

Alles netjes ontvangen weer :thumbs:

Thanks ;)

rene, hier dus mijn nieuwe bestelling:

Uw bestelling:

XXL Nutrition, Mega Grow NEW! 2x 2000 gr (Orange, Orange), aantal:1, prijs: 74.50
XXL Nutrition, Whey Isolaat 4500 gram (Vanille, Aardbei), aantal:2, prijs: 169.00
XXL Nutrition, XXL Training Stack 1 stack (Orange), aantal:2, prijs: 179.90
XXL Nutrition, Whey Isolaat 1000 gram (Vanille), aantal:2, prijs: 49.90
XXL Nutrition, DextroJuice 1500 gram (Orange), aantal:2, prijs: 25.90
Universal, Animal Cuts 2x 42 Packs, aantal:1, prijs: 74.00

Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 573.20

is er vanaf 500 euro een ongeschreven richtlijn voor een sampletje? :p

bestelling is goed en wel aangekomen. ;)

en dikkkke merci voor de samples en 2 shirts :o

karma!

ik veronderstel dat maandag men bestelling komt? geen probleem.. is men eigen fout, had maar woensdagavond het geld overgemaakt.

• #10.299
Alles netjes ontvangen weer :thumbs:

Thanks ;)

prima weer!

bestelling is goed en wel aangekomen. ;)

en dikkkke merci voor de samples en 2 shirts :o

karma!

:thumbs:

ik veronderstel dat maandag men bestelling komt? geen probleem.. is men eigen fout, had maar woensdagavond het geld overgemaakt.

ee geen idee.. als je maandag schrijft is het maandag :D

Ik heb vrijdagavond een bestelling gedaan, wanneer zou die ongeveer aankomen? (België)

Mvg, Yosh.

Terug
Naar boven