MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik heb toch nog maar een bestelling gedaan samen met een collega :D

wat nightprotein :D

Is Megagrow of Nos ether gelijktijdig te combineren met EAS post-workout?

bestelling is netjes aangekomen vorige week! top levering
morgen beginnen met de suplementen
1vraagje bij megagrow staat één dosering = 50 gram
op de scoop staat 70CC is het nu een volledige scoop want heb hier niet z'on een klein weegschaaltje....

merci, bruno

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.544
ik heb toch nog maar een bestelling gedaan samen met een collega :D

wat nightprotein :D

Is Megagrow of Nos ether gelijktijdig te combineren met EAS post-workout?

ja dat kan zeker goed... met de NOS zou je dan alleen nog wat snelle carbs moeten toevoege.. de NOS verwacht ik vandaag of morgen binnen.

bestelling is netjes aangekomen vorige week! top levering
morgen beginnen met de suplementen
1vraagje bij megagrow staat één dosering = 50 gram
op de scoop staat 70CC is het nu een volledige scoop want heb hier niet z'on een klein weegschaaltje....

merci, bruno

1 bijna volle scoop is 50 gram (ca 1-2mm onder de rand)

hey rene, had nog een laatste vraagje bij het baa poeder voor ik het bestel

kan het zijn dat er geen vitamine b6 bijzit? omdat in de revovery en ea's het wel zit

mvg

heb net de site bekeken van xxl nutrition denk maar dat ik een keer ga proberen van hun laatst was ik 250 euro kwijt voor creatine protine en vitamines :eek: meschien bevalt het wel maar wat is glutamine ??

• #10.547
hey rene, had nog een laatste vraagje bij het baa poeder voor ik het bestel

kan het zijn dat er geen vitamine b6 bijzit? omdat in de revovery en ea's het wel zit

mvg

nee zit geen B6 in.... heb net even de specs nagelopen..

heb net de site bekeken van xxl nutrition denk maar dat ik een keer ga proberen van hun laatst was ik 250 euro kwijt voor creatine protine en vitamines :eek: meschien bevalt het wel maar wat is glutamine ??

:eek:... lees even het verhaal op de site over glutamine of anders op DBB hier is voldoende info.

Oew Oew yeah yeah, eindelijk :cool::D
De nos ether is binnen.? Zag ik dat nou goed.. :p
Ook gelijk de mega grow erbij besteld :rolleyes:
Hopen dat het snel bezorgd word :lifter:

• #10.549
Jawel! vanmiddag komt de nieuwe NOS ether binnen.. eindelijk dan.

Het betreft een vernieuwde formule die veel lichter op de maag ligt, er zitten geen koolhydraten meer in en de smaak zou enorm verbeterd zijn.

In de ingredienten is ook van alles veranderd, het aantal dosering is gelijk gebleven maar de prijs 5 euro gezakt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan hoop ik maar dat ik ze morgen in huis kan verwachtten :D
Kan niet wachtten om het te proberen :cool:

Ik hoop dat mijn bestelling morgen aankomt.. :D

Uw bestelnummer is: 31798

Weet je daar iets over renee.? Mega grow en nos ether..

Mooi dat de NOS Ether binnen is, binnenkort maar eens proberen.

Miss morgen ff bestellen, ben voor vandaag al te laat.

• #10.553
Ik heb ook net besteld en betaald, maar voor belgië zal het wel iets langer duren zeker ?

bestelnummer 31823

Beste Rene,

ik heb een vraagje over Water out van Now Foods, ik zie op de site geen reviews maar heb je toevallig wel feedback gehad over dit product?

Op de site staat het volgende:

Neem 2 maal daags 2 capsules bij de maaltijd.
Neem na Water Out drie dagen achter elkaar gebruikt te hebben, een dag rust. Door gedurende de hele dag water te drinken (liefst 2 liter ), bevorder je de werking van Water Out.

Is er nog een maximum aantal dagen dat je het product kunt gebruiken en houd ''liefst 2 liter water'' in dat je 2 liter water moet drinken of minimaal 2 liter water?

Voor de prijs hoef je het niet laten liggen en als het ook nog een beetje werkt, mooi mee genomen;)

Net bestelling geplaatst:

Totaalbedrag: EUR 285.20
Uw bestelnummer is: 31845

Ben benieuwd wanneer ik hem binnen heb :D

Hi Rene, kleine vraag.

Ik heb vandaag voor mn vriendin Eve besteld van NOW foods (multivitamine). Bij het gebruik staat op de XXL website "3 maal daags 2 capsules". Dit leek me best veel dus ik was wat rond gaan neuzen en kwam op de NOW foods homepage. Daar vond ik Eve ook terug en staat er bij de dosering "Suggested Usage: Take 3 tablets daily with food".

Dit is nogal een verschil; kun je dat uitleggen en me vertellen wat ze het beste aan kan houden?

p.s 1: Mijn vriendin is geen BB.
p.s 2: Link naar NOW foods website http://www.nowfoods.com/Products/M003618.htm

• #10.560
Hi Rene, kleine vraag.

Ik heb vandaag voor mn vriendin Eve besteld van NOW foods (multivitamine). Bij het gebruik staat op de XXL website "3 maal daags 2 capsules". Dit leek me best veel dus ik was wat rond gaan neuzen en kwam op de NOW foods homepage. Daar vond ik Eve ook terug en staat er bij de dosering "Suggested Usage: Take 3 tablets daily with food".

Dit is nogal een verschil; kun je dat uitleggen en me vertellen wat ze het beste aan kan houden?

p.s 1: Mijn vriendin is geen BB.
p.s 2: Link naar NOW foods website http://www.nowfoods.com/Products/M003618.htm

kijk even op de pot... daar staat het precies op. ik meen dat er 2 uitvoeringen van EVE in omloop zijn of iig waren. Nu zijn het caps en het waren tabletten.

Terug
Naar boven