- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb toch nog maar een bestelling gedaan samen met een collega
wat nightprotein![]()
Is Megagrow of Nos ether gelijktijdig te combineren met EAS post-workout?
bestelling is netjes aangekomen vorige week! top levering
morgen beginnen met de suplementen
1vraagje bij megagrow staat één dosering = 50 gram
op de scoop staat 70CC is het nu een volledige scoop want heb hier niet z'on een klein weegschaaltje....
merci, bruno
hey rene, had nog een laatste vraagje bij het baa poeder voor ik het bestel
kan het zijn dat er geen vitamine b6 bijzit? omdat in de revovery en ea's het wel zit
mvg
heb net de site bekeken van xxl nutrition denk maar dat ik een keer ga proberen van hun laatst was ik 250 euro kwijt voor creatine protine en vitaminesmeschien bevalt het wel maar wat is glutamine ??
... lees even het verhaal op de site over glutamine of anders op DBB hier is voldoende info.Ik hoop dat mijn bestelling morgen aankomt..
Uw bestelnummer is: 31798
Weet je daar iets over renee.? Mega grow en nos ether..
Bedankt voor de snelle reactie, van body en fit shop naar xxl gegaan en het bevalt me nu al haha. Nu de supp's nog.. En je hebt er een vaste klant bij..ja die zal vandaag dan de deur uitgaan.. ik ga nu naar het magazijn.. ze zijn denk al begonnen met inpakken.

Net bestelling geplaatst:
Totaalbedrag: EUR 285.20
Uw bestelnummer is: 31845
Ben benieuwd wanneer ik hem binnen heb![]()

Hi Rene, kleine vraag.
Ik heb vandaag voor mn vriendin Eve besteld van NOW foods (multivitamine). Bij het gebruik staat op de XXL website "3 maal daags 2 capsules". Dit leek me best veel dus ik was wat rond gaan neuzen en kwam op de NOW foods homepage. Daar vond ik Eve ook terug en staat er bij de dosering "Suggested Usage: Take 3 tablets daily with food".
Dit is nogal een verschil; kun je dat uitleggen en me vertellen wat ze het beste aan kan houden?
p.s 1: Mijn vriendin is geen BB.
p.s 2: Link naar NOW foods website http://www.nowfoods.com/Products/M003618.htm