Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hey rené, kan je zeggen wat de status is van bestelling 31186?

Beste Rene,

Ik wil absoluut niet opdringerig doen maar wellicht heb je me vraag over het hoofd gezien op de vorige pagina;)

Beste Rene,

ik heb een vraagje over Water out van Now Foods, ik zie op de site geen reviews maar heb je toevallig wel feedback gehad over dit product?

Op de site staat het volgende:

Neem 2 maal daags 2 capsules bij de maaltijd.
Neem na Water Out drie dagen achter elkaar gebruikt te hebben, een dag rust. Door gedurende de hele dag water te drinken (liefst 2 liter ), bevorder je de werking van Water Out.

Is er nog een maximum aantal dagen dat je het product kunt gebruiken en houd ''liefst 2 liter water'' in dat je 2 liter water moet drinken of minimaal 2 liter water?

Voor de prijs hoef je het niet laten liggen en als het ook nog een beetje werkt, mooi mee genomen;)

laat maar, bestelling is net aangekomen

net whey delicious bosvruchten gedronken, wat een smaak zeg :eek:
het is de lekkerste shake die ik ooit heb gedronken

ook nog bedankt voor de samples van de andere smaken :banana:

Mijn hemel. Vandaag de nieuwe NOS Ether ontvangen (snelle levering trouwens!), maar het is nog steeds niet te zuipen. Het is niet zo zuur meer, maar het is nog steeds net kots :p

Heb 2 scoops gehad, merk er nog niet heel veel van. We zetten door :D

Mijn hemel. Vandaag de nieuwe NOS Ether ontvangen (snelle levering trouwens!), maar het is nog steeds niet te zuipen. Het is niet zo zuur meer, maar het is nog steeds net kots :p

niet zeuren maar slikken. nos ether valt nog reuze mee

Wederom snelle levering :) goed voor elkaar.
En de samples vielen in goede handen bij collega's welke onder de indruk waren van de smaak :)

niet zeuren maar slikken. nos ether valt nog reuze mee

Idd, Ik heb zelf 2 maand stacker C creatine gebruikt, en vanmidaag voor het eerst 2 scoops nos ether, :cool::D

Gewoon een klein glaasje pakken met druivensap met 1 slok drinken erin, dat mengen met nos ether. groot glas druivensap ernaast zetten. Nos ether wegslikken, en dan het andere glas erachteraan..

Smaak is prima, beter als creatine dat is zo'n chemische smaak. Ik vond de nasmaak naar salmiak smaken, kan dit kloppen? Heb het genomen om half 5 en 15 min erna mijn megagrow, op de fiets naar huis begon mijn maag wel te rommelen en na het avond eten heb ik tog wel een poosje op de wc gezeten. Denk dat mijn lichaam er nog aan moet wennen..
De megagrow kers is ook zeer zeer lekker :lifter:...

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.570
Beste Rene,

Ik wil absoluut niet opdringerig doen maar wellicht heb je me vraag over het hoofd gezien op de vorige pagina;)

ik heb het zelf gebruikt en vind het zeker goed werken.. ook paar kennisen van me vinden het goed.. verder niet veel over gehoord van klanten.

laat maar, bestelling is net aangekomen

net whey delicious bosvruchten gedronken, wat een smaak zeg :eek:
het is de lekkerste shake die ik ooit heb gedronken

ook nog bedankt voor de samples van de andere smaken :banana:

:thumbs: mijn favoriet is de perzik mango.. in augustus komt er nog vanille en choco maar dan echt super vol en romig van smaak en aardbei/banaan. voor later dit jaar staan limoen&citroen en appel&peer gepland beide ook echt lekker.

NOS is geen pre workout .. hou daar rekening mee.. het is een allround creatine die je zeker gains gaat geven.

Wederom snelle levering :) goed voor elkaar.
En de samples vielen in goede handen bij collega's welke onder de indruk waren van de smaak :)

:D

Idd, Ik heb zelf 2 maand stacker C creatine gebruikt, en vanmidaag voor het eerst 2 scoops nos ether, :cool::D
.

Kijk aan, dan kan ik het begrijpen met stacker C dat iemand de smaak niet echt denderend vind, Dat spul is enorm bitter. BCAA 2:1:1 is ook niet echt smaakvol. Gewoon beetje water erbij en tis in 1 slok weg. evt beetje zoete troep erachteraan en de smaak is al weg.

Haha, stacker c vond ik egt wel een stuk ranziger als nos ether..
Misschien helpt het om gewoon met het ranzigste supplement te beginnen, dan valt de rest meestal wel mee :D

Net ontvangen, alweer snelle levering. Bedankt voor de gratis samples, die no beta ga ik vanavond uitproberen.

Zal in de toekomst zeker weer bestellen :D

Edit: Die perzik-mango is wel verdraaid lekker :eek:

Trouwens die omega 3 capsules zijn echt groot, wordt leuk met afslikken :P

Laatst bewerkt:
Maandag besteld,vandaag al in huis,supersnel zoals gewoonlijk!Bedankt voor de extra's, die rubber grip pads en staaltje mango/perzik ga ik morgen tijdens men training uitproberen,kan al niet wachten tot morgen :p

Vanmiddag bestelling gedaan: Uw bestelnummer is: 32003

Maak er iets leuks van :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.579
René wat is beter om spierafbraak enigszins te beperken op vakantie.
BCAA caps of de Whey Amino 2150?

Terug
Naar boven