Rooobin
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey rené, kan je zeggen wat de status is van bestelling 31186?

Beste Rene,
ik heb een vraagje over Water out van Now Foods, ik zie op de site geen reviews maar heb je toevallig wel feedback gehad over dit product?
Op de site staat het volgende:
Neem 2 maal daags 2 capsules bij de maaltijd.
Neem na Water Out drie dagen achter elkaar gebruikt te hebben, een dag rust. Door gedurende de hele dag water te drinken (liefst 2 liter ), bevorder je de werking van Water Out.
Is er nog een maximum aantal dagen dat je het product kunt gebruiken en houd ''liefst 2 liter water'' in dat je 2 liter water moet drinken of minimaal 2 liter water?
Voor de prijs hoef je het niet laten liggen en als het ook nog een beetje werkt, mooi mee genomen![]()
Mijn hemel. Vandaag de nieuwe NOS Ether ontvangen (snelle levering trouwens!), maar het is nog steeds niet te zuipen. Het is niet zo zuur meer, maar het is nog steeds net kots
Heb 2 scoops gehad, merk er nog niet heel veel van. We zetten door![]()
Wederom snelle leveringgoed voor elkaar.
En de samples vielen in goede handen bij collega's welke onder de indruk waren van de smaak![]()

niet zeuren maar slikken. nos ether valt nog reuze mee

...Beste Rene,
Ik wil absoluut niet opdringerig doen maar wellicht heb je me vraag over het hoofd gezien op de vorige pagina![]()
laat maar, bestelling is net aangekomen
net whey delicious bosvruchten gedronken, wat een smaak zeg
het is de lekkerste shake die ik ooit heb gedronken
ook nog bedankt voor de samples van de andere smaken![]()
Mijn hemel. Vandaag de nieuwe NOS Ether ontvangen (snelle levering trouwens!), maar het is nog steeds niet te zuipen. Het is niet zo zuur meer, maar het is nog steeds net kots
Heb 2 scoops gehad, merk er nog niet heel veel van. We zetten door![]()
Wederom snelle leveringgoed voor elkaar.
En de samples vielen in goede handen bij collega's welke onder de indruk waren van de smaak![]()

NOS is geen pre workout .. hou daar rekening mee.. het is een allround creatine die je zeker gains gaat geven.![]()
Hmm ik gebruik hem samen met mega grow, is dat dan wel goed..?
ja dat kan prima hoor.... maar ik zou de voorkeur geven aan een pre workout met megagrow of NOS ether
ik dacht dat dit wel genoeg was omdat je nos ook moet nemen voor de training. Eerder gebruikte ik alleen creatine, is even kijken of dit betere resultaten zal geven 
Idd, Ik heb zelf 2 maand stacker C creatine gebruikt, en vanmidaag voor het eerst 2 scoops nos ether,
.
Maandag besteld,vandaag al in huis,supersnel zoals gewoonlijk!Bedankt voor de extra's, die rubber grip pads en staaltje mango/perzik ga ik morgen tijdens men training uitproberen,kan al niet wachten tot morgen![]()
Vanmiddag bestelling gedaan: Uw bestelnummer is: 32003
Maak er iets leuks van![]()