- Waardering
- 91
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben van plan de nieuwe Nos Ether te gaan bestellen als deze maandag binnen is, deze wil ik als pre-workout gaan gebruiken. Ik ben nog op zoek naar een goede post-workout, kan iemand mij daar mee helpen.?
Ik train nu iets langer als een half jaar 3/4 keer per week en ben op zoek naar een supp waar je veel en snel massa mee aanmaakt. Ik heb 2 potten mammoth 2500 gebruikt maar dat hielp nagenoeg niet.
Ik heb al een aantal maanden geen werk, en heb dan vrij weinig honger overdag, is hier iets voor.? Soms pak ik wel een aantal broodjes omdat ik dat dan van mezelf moet.
Ik lees van alles over BCAA, Lean gainer, Mega Grow, Whey Protein Instant, Complex Carb Gainer maar wat is het beste voor mij. Voor snelle spiergroei en meer massa.
Hier een aantal stats:
Weight:63Kg
Length:1.80
BF:14,8% (vanmorgen gemeten)
Graag serieuze reacties![]()
Haha, idd.. Na de info nog een keer gelezen te hebben zie ik staan na de training ipv ervoor. Welk post workout supplement raden jullie mij dan aan om te gebruiken, omdat ik op het moment geen werk heb let ik wel op de kosten.
Een verpakking waar ik lang mee kan lijkt mij het beste.

Vraagje over EAS.
Heeft het nut om dit te mengen met wat water en gedurende de training te drinken? of heeft het meer nut als je het voor of na de training inneemt. En wordt de werking van het spul nog beinvloed als het langdurig is opgelost (net als bijv. bij creatine) ?
Haha, idd.. Na de info nog een keer gelezen te hebben zie ik staan na de training ipv ervoor. Welk post workout supplement raden jullie mij dan aan om te gebruiken, omdat ik op het moment geen werk heb let ik wel op de kosten.
Een verpakking waar ik lang mee kan lijkt mij het beste.
de beste post workout is megagrow...echt een topper. 35 dagen doe je ermee.
Ja daar zat ik ook aan te denken, iemand enig idee hoe dat zit met mijn bf percentage? Ik ben zeker niet 1 van de zwaarsten hier, maar mijn bf is wel gemiddeld of zie ik dat nou verkeerd. Ik zie bij anderen soms 1.80, 75kg 15% bf..
Hier een aantal stats:

Ja daar zat ik ook aan te denken, iemand enig idee hoe dat zit met mijn bf percentage? Ik ben zeker niet 1 van de zwaarsten hier, maar mijn bf is wel gemiddeld of zie ik dat nou verkeerd. Ik zie bij anderen soms 1.80, 75kg 15% bf..
Hoezo punt, ik wil alleen duidelijkheid over mijn gewicht / bf%
Hoezo punt, ik wil alleen duidelijkheid over mijn gewicht / bf%
Of ik veel moet aankomen of dat het zo wel goed is.
Maar aangezien je hier op een bb board zit lijkt mij dat je een bepaalde ambitie hebt.Hoezo punt, ik wil alleen duidelijkheid over mijn gewicht / bf%
Of ik veel moet aankomen of dat het zo wel goed is.

Heb je geen eigen mening ofzo
Kijk in de spiegel en besluit dan wat je wilt.
Ik wil graag breder worden en massa opbouwen, dat is mijn doel.maak een eigen topic aan Batskoning. Maar om je vraag te beantwoorden: Je bent heel licht voor jou lengte en leeftijd, meer het lichaam van een puber dan van een volwassen man. Zorg dat je richting de 75kg raakt met een mooi laag vetpercentage en dan zie je er super uit. Dan kan je altijd alsnog besluiten om daarna door te bouwen naar een hoger gewicht als je dat mooi vind...
Ik had al een nieuw topic gestart maar aangezien ikzelf dagelijks op het XXL topic zit had ik hem even gecopy/past. 
Vraagje, is het slim om de EAS alleen op trainingsdagen te gebruiken of ook op rustdagen 's morgens bij de megagrow?
En werkt ZMA echt? Diepere slaap en verhoogde testoroon niveau klinkt wel interresant.