- Waardering
- 4.382
ik zal mijn best doen..
.. zal er wat samples bij gooienVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.. zal er wat samples bij gooienik zal mijn best doen.... zal er wat samples bij gooien

Ah, weer wat geleerd vandaag, doe ik volgende keer adn ook

heb geen gegevens van DBB erop gezet, wel een whey sample erbij gekregen
zijn er trouwens nog crack samples bij xxl?
heb me straps-whey shakie binnen
snelle levering!
zal vaker supp's bij jullie bestellen.

bij welk bedrag krijg je sample's erbij?ik trok gisteren een doosje Lipo 6 open, tenminste dat dacht ik maar zat vol met crack samples![]()
bij welk bedrag krijg je sample's erbij?
want ik ben benieuwd na de crack
anders ben ik nog wel bereid om nog een bestelling te maken, voor de samples alleen
ik ben nog aant twijfelen tussen een zeer goede stack voor deze zomer.. rpm/drive ziet er wel zeer goed uit maar ook wat prijzig, nog andere toppers die je me kan aanraden?
we geven crack samples aan klanten die erom vragen (bij de opmerkingen) of aan klanten die vergelijkbare producten bestellen. als we ze hebben iig anders valt er niets te geven.
ik zou een keer NOS Ether nemen als je die nog niet heb gehad.
voor pre workout weet ik nog niet, misschien stacken met jp8, maar ik ga wachten op de prijs van nanoproxil, ziet er mij zeer interessant uit!ik zal het proberen als post-workout!voor pre workout weet ik nog niet, misschien stacken met jp8, maar ik ga wachten op de prijs van nanoproxil, ziet er mij zeer interessant uit!

Als je even leest op het zakje zie je er whey delicious opstaan en de smaak![]()

Dat had ik allang gezien en geproefd, zijn echt lekker![]()

Rene, bedankt voor de snelle levering, de samples, de gratis grip-pads en de uitstekende service.
Ik wil een ding zeggen, HOLY MOTHERFREAKING SHIT wat is die Complex Carb Gainer lekker zeg!
Heb een emmertje aardbei en een emmertje bannaan besteld, en net de aardbei geproefd, was totaal anders dan ik had verwacht, ik dacht complex carbs, dat word een zanderige dikke zooi, maar nee hoor, een heerlijk romige shake met een aardbeien smaak die gewoon eng dicht in de buurt van Syntha-6 aardbei komt, wat een TOP-product!!!
Ik ben weer helemaal terug bij XXL, sorry dat ik mijn vertrouwen had geschonken aan een andere winkel, ik heb ervan geleerd, en zal dit NOOIT meerd doen![]()
. We zijn mss niet de aller goedkoopste maar gaan als 1e voor kwaliteit en niet voor perse de goedkoopste willen zijn. Het is maar net wat voor strategie je kiest.Bestelling weer netjes op tijd binnen. Bedankt voor de Whey Delicious sample (perzik-mango)
Die Whey Amino 2150 tabletten zijn wel flinke brokken zeg![]()
René,ik lees dat als je met die whey amino 2150, 1 tablet per 10kg lichaamsgewicht moet nemen.Ik weeg nu 90kg en zou er dan dus ongeveer 9 moeten nemen.Als ik dan goed reken moet ik om het anderhalf uur een tablet nemen.Is het dan nog wel nodig om een proteineshake te nemen?