AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

heb geen gegevens van DBB erop gezet, wel een whey sample erbij gekregen
zijn er trouwens nog crack samples bij xxl?
heb me straps-whey shakie binnen
snelle levering!
zal vaker supp's bij jullie bestellen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.625
heb geen gegevens van DBB erop gezet, wel een whey sample erbij gekregen
zijn er trouwens nog crack samples bij xxl?
heb me straps-whey shakie binnen
snelle levering!
zal vaker supp's bij jullie bestellen.

ik trok gisteren een doosje Lipo 6 open, tenminste dat dacht ik maar zat vol met crack samples :D

..die crack was ik ook wel benieuwd naar - al ben ik reuzeblij met de samples die er bij heb gekregen! :D

Is trouwens wel een leuk setje: die blauwe en rode shakebeker naast elkaar ;)

Oh, enne: http://forum.dutchbodybuilding.com/...warvenwarrior-208896/index25.html#post3948485
Die deadlift-foto komt nog...

Edit: die cappuccino is lekkerder dan de Nescafé ijskoffie variant!
Volgende bestelling komt die ook een pot deze kant op! :D

Laatst bewerkt:
ik trok gisteren een doosje Lipo 6 open, tenminste dat dacht ik maar zat vol met crack samples :D
bij welk bedrag krijg je sample's erbij?
want ik ben benieuwd na de crack
anders ben ik nog wel bereid om nog een bestelling te maken, voor de samples alleen

ik ben nog aant twijfelen tussen een zeer goede stack voor deze zomer.. rpm/drive ziet er wel zeer goed uit maar ook wat prijzig, nog andere toppers die je me kan aanraden?

• #10.629
bij welk bedrag krijg je sample's erbij?
want ik ben benieuwd na de crack
anders ben ik nog wel bereid om nog een bestelling te maken, voor de samples alleen

we geven crack samples aan klanten die erom vragen (bij de opmerkingen) of aan klanten die vergelijkbare producten bestellen. als we ze hebben iig anders valt er niets te geven.

ik ben nog aant twijfelen tussen een zeer goede stack voor deze zomer.. rpm/drive ziet er wel zeer goed uit maar ook wat prijzig, nog andere toppers die je me kan aanraden?

ik zou een keer NOS Ether nemen als je die nog niet heb gehad.

we geven crack samples aan klanten die erom vragen (bij de opmerkingen) of aan klanten die vergelijkbare producten bestellen. als we ze hebben iig anders valt er niets te geven.

ik zou een keer NOS Ether nemen als je die nog niet heb gehad.

ik zal het proberen als post-workout! :) voor pre workout weet ik nog niet, misschien stacken met jp8, maar ik ga wachten op de prijs van nanoproxil, ziet er mij zeer interessant uit!

• #10.631
ik zal het proberen als post-workout! :) voor pre workout weet ik nog niet, misschien stacken met jp8, maar ik ga wachten op de prijs van nanoproxil, ziet er mij zeer interessant uit!

NOS pak je ook op rustdagen.. het is echt wel een topper..

als ik de Nano binnen heb maak ik de scherpste prijs op internet ;)

Rene, bedankt voor de snelle levering, de samples, de gratis grip-pads en de uitstekende service.

Ik wil een ding zeggen, HOLY MOTHERFREAKING SHIT wat is die Complex Carb Gainer lekker zeg!

Heb een emmertje aardbei en een emmertje bannaan besteld, en net de aardbei geproefd, was totaal anders dan ik had verwacht, ik dacht complex carbs, dat word een zanderige dikke zooi, maar nee hoor, een heerlijk romige shake met een aardbeien smaak die gewoon eng dicht in de buurt van Syntha-6 aardbei komt, wat een TOP-product!!!

Ik ben weer helemaal terug bij XXL, sorry dat ik mijn vertrouwen had geschonken aan een andere winkel, ik heb ervan geleerd, en zal dit NOOIT meerd doen ;)

Bestelling weer netjes op tijd binnen. Bedankt voor de Whey Delicious sample (perzik-mango)

Die Whey Amino 2150 tabletten zijn wel flinke brokken zeg :D

• #10.636
Rene, bedankt voor de snelle levering, de samples, de gratis grip-pads en de uitstekende service.

Ik wil een ding zeggen, HOLY MOTHERFREAKING SHIT wat is die Complex Carb Gainer lekker zeg!

Heb een emmertje aardbei en een emmertje bannaan besteld, en net de aardbei geproefd, was totaal anders dan ik had verwacht, ik dacht complex carbs, dat word een zanderige dikke zooi, maar nee hoor, een heerlijk romige shake met een aardbeien smaak die gewoon eng dicht in de buurt van Syntha-6 aardbei komt, wat een TOP-product!!!

Ik ben weer helemaal terug bij XXL, sorry dat ik mijn vertrouwen had geschonken aan een andere winkel, ik heb ervan geleerd, en zal dit NOOIT meerd doen ;)

:thumbs: wij vinden het prima dat klanten eens ergens anders bestellen, juist daarna worden we meer gewaardeerd ;) . We zijn mss niet de aller goedkoopste maar gaan als 1e voor kwaliteit en niet voor perse de goedkoopste willen zijn. Het is maar net wat voor strategie je kiest.

Ik ben ook een enorme lastpost voor onze fabrikanten en erg kieskeurig, als het niet naar mijn zin is stuur ik zo de hele partij retour ;-)

fijn dat je tevreden bent. Ik ben ook een fan van de CCG als je het drink voelt het ook heel natuurlijk aan.

Bestelling weer netjes op tijd binnen. Bedankt voor de Whey Delicious sample (perzik-mango)

Die Whey Amino 2150 tabletten zijn wel flinke brokken zeg :D

Ja dat zijn zeker brokken haha... maar ja wel veel amino's per tablet.. en ze zijn iig wel lekker glad .

René,ik lees dat als je met die whey amino 2150, 1 tablet per 10kg lichaamsgewicht moet nemen.Ik weeg nu 90kg en zou er dan dus ongeveer 9 moeten nemen.Als ik dan goed reken moet ik om het anderhalf uur een tablet nemen.Is het dan nog wel nodig om een proteineshake te nemen?

• #10.638
René,ik lees dat als je met die whey amino 2150, 1 tablet per 10kg lichaamsgewicht moet nemen.Ik weeg nu 90kg en zou er dan dus ongeveer 9 moeten nemen.Als ik dan goed reken moet ik om het anderhalf uur een tablet nemen.Is het dan nog wel nodig om een proteineshake te nemen?

ik zou gewoon bij elke maaltijd er een paar nemen... elke tablet is ca 2gram aminozuren..

je moet zelf even bekijken hoe je zit met je totale eiwitinname.

Ik wil een lichte cut gaan doen en4 keer per week na de krachttraining cardio 25 min lage intensiteit, ik gebruik van xxl EAS moet ik deze direct na de krachttraining pakken en dan cardio of na de kt+ Cardio?

Hi Rene, komen er later nog meer stacks van de xxl-lijn?

Terug
Naar boven