Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Get in shape stack:cool:

- Whey Instant of Whey Delicious
- Essential Amino Stack
- Cafeine Booster XXL
- L-Carnitine Tartraat XXL

net mijn bestelling binnen

complimenten weer voor de snelle en goede levering

en die Whey Delicious bosvruchten is heeeeerlijk !

hey rene ik heb nog eens een vraagje

ik ben van plan een koolhydraatbron te kopen voor na het trainen

ik twijfel nog tussen jullie dextrose en x-targo, en ik vroeg me af of bij al de merken bij de waxi maize maar 85g kh zitten per 100 gram poeder?

WMS wordt serieus in twijfel getrokken..het schijnt zelfs trager opgenomen te worden dan dextrose.
Dextrose + malto blijft het beste PWO

Ik vind het artikel niet meer terug maar op BB.com zijn er enkele posts over.

Ik zou gewoon de Dextrojuice kopen, goedkoper en wss effectiever

Grtz

is malto ook te koop bij xxl ?

Zo weer is wat besteld:D

Get Diesel, NOS + JP8 + Test Hardcore stack 1 stack, aantal:1, prijs: 122.00 Universal, Animal shirt Geel 1 shirt (M), aantal:1, prijs: 18.95
Verzendkosten: 0.00

Totaalbedrag: EUR 140.95

Lijkt me super goede stack, Nos werkte vorige keer perfect, maar met deze stack moet het helemaal goed gaan.
ben ook benieuwd of de smaak wat beter is geworden:)
Hoop dat het shirt past trouwens, stond op site dat het groter uit valt dus heb maar M genomen in plaats van L wat ik normaal altijd draag.

Laatst bewerkt:
Hoop dat het shirt past trouwens, stond op site dat het groter uit valt dus heb maar M genomen in plaats van L wat ik normaal altijd draag.[/QUOTE]

Ik hoop het ook voor je ik heb de rode besteld een L omdat ik altijd XL
draag en hij pas wel maar zit een beetje strak had voor het trainen liever een iets losser shirt gehad :(

Groeten bigboy25.

nja kan uhm altijd nog aan een trainingsmaatje geven als ie wat te klein is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.670
hey rene ik heb nog eens een vraagje

ik ben van plan een koolhydraatbron te kopen voor na het trainen

ik twijfel nog tussen jullie dextrose en x-targo, en ik vroeg me af of bij al de merken bij de waxi maize maar 85g kh zitten per 100 gram poeder?

WMS wordt serieus in twijfel getrokken..het schijnt zelfs trager opgenomen te worden dan dextrose.
Dextrose + malto blijft het beste PWO

Ik vind het artikel niet meer terug maar op BB.com zijn er enkele posts over.

Ik zou gewoon de Dextrojuice kopen, goedkoper en wss effectiever

Grtz

Nee, maar Rene was wel bezig met een Dextro/malto-mix samen te stellen dacht ik..

Vextrago is ook een waixy maize en staat toch erg goed aangeschreven, daarbij maakt ook BSN volumaize gebruik van waixy maize.. ik geloof echt niet dat het dan zo slecht wordt opgenomen. maar zelf neem ik dextrojuice lemon

In augustus komt de vernieuwde dextrojuice.. 33% malto en 66% dextro, taurine maar ook met mineralen nu. en er komt een neutrale smaak bij om het mixen met je proteine wat lekkerder te maken.

• #10.671
Hoop dat het shirt past trouwens, stond op site dat het groter uit valt dus heb maar M genomen in plaats van L wat ik normaal altijd draag.

Ik hoop het ook voor je ik heb de rode besteld een L omdat ik altijd XL
draag en hij pas wel maar zit een beetje strak had voor het trainen liever een iets losser shirt gehad :(

Groeten bigboy25.[/QUOTE]

ik heb het op de site erbij gezet omdat 50% van de shirts eerst geruild moesten worden ongeveer vanwege dat ze te groot zijn.

He Rene,

Ik heb een vraagje over de whey amino 2150.
Je moet zeker per "slik moment" het aantal tabletten nemen dat je nodig hebt? (in mijn geval 6 of 7)
Ik ben volgens mij niet helemaal goed bezig geweest tijdens mijn vakantie, want ik dacht dat ik er in totaal maar 7 hoefte te slikken op een dag,. :o
Dit drong pas tot mij door tot ik de samenstelling van de tabletten op vakantie ging lezen.

Vextrago is ook een waixy maize en staat toch erg goed aangeschreven, daarbij maakt ook BSN volumaize gebruik van waixy maize.. ik geloof echt niet dat het dan zo slecht wordt opgenomen. maar zelf neem ik dextrojuice lemon

In augustus komt de vernieuwde dextrojuice.. 33% malto en 66% dextro, taurine maar ook met mineralen nu. en er komt een neutrale smaak bij om het mixen met je proteine wat lekkerder te maken.

dextrojuice en whey gaat perfect samen hoor rene, het is echt waanzinnig lekkere shake!

• #10.674
He Rene,

Ik heb een vraagje over de whey amino 2150.
Je moet zeker per "slik moment" het aantal tabletten nemen dat je nodig hebt? (in mijn geval 6 of 7)
Ik ben volgens mij niet helemaal goed bezig geweest tijdens mijn vakantie, want ik dacht dat ik er in totaal maar 7 hoefte te slikken op een dag,. :o
Dit drong pas tot mij door tot ik de samenstelling van de tabletten op vakantie ging lezen.

Als je het echt doet om aan je totale eiwitbehoefte te komen dan heb je er denk 5 per maaltijd nodig ongeveer. Als aanvulling is 7 door de dag prima.

OP vakantie neem ik er echter meer omdat ik ook minder eet overdag. ik neem er dan denk 25 per dag (5x5) , dan is de pot mooi leeg en hoeft die niet meer mee terug naar NL ;) .

dextrojuice en whey gaat perfect samen hoor rene, het is echt waanzinnig lekkere shake!

ben ik het niet mee eens, licht misschien aan de smaken omdat ik whey choco met dextro lemon mix, is echt smerig:)
Dus ben zeker benieuwd naar die nieuwe dextro, alhoewel ik eerst nog anderhalve emmer op moet maken hehe.

Dextrojuice + vanille whey is wel lekker :p

ben ik het niet mee eens, licht misschien aan de smaken omdat ik whey choco met dextro lemon mix, is echt smerig:)
Dus ben zeker benieuwd naar die nieuwe dextro, alhoewel ik eerst nog anderhalve emmer op moet maken hehe.

Dextrojuice + vanille whey is wel lekker :p

+1

ik heb altijd vanille... daar kunt ge nooit iets verkeerd bij doen ;)

natuurlijk... choco + citroen is walgelijk, alleen de gedachte ???

maar vanille en sinaas = overheerlijk!

whey delicious!!! niks over gelogen smaakt erg goed.... XXL nutrition is goed bezig echt een goede lijn producten hebben jullie voor nette prijs .... En alweer snelle levering

Terug
Naar boven