- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hey rene ik heb nog eens een vraagje
ik ben van plan een koolhydraatbron te kopen voor na het trainen
ik twijfel nog tussen jullie dextrose en x-targo, en ik vroeg me af of bij al de merken bij de waxi maize maar 85g kh zitten per 100 gram poeder?
WMS wordt serieus in twijfel getrokken..het schijnt zelfs trager opgenomen te worden dan dextrose.
Dextrose + malto blijft het beste PWO
Ik vind het artikel niet meer terug maar op BB.com zijn er enkele posts over.
Ik zou gewoon de Dextrojuice kopen, goedkoper en wss effectiever
Grtz
Nee, maar Rene was wel bezig met een Dextro/malto-mix samen te stellen dacht ik..
Hoop dat het shirt past trouwens, stond op site dat het groter uit valt dus heb maar M genomen in plaats van L wat ik normaal altijd draag.

Vextrago is ook een waixy maize en staat toch erg goed aangeschreven, daarbij maakt ook BSN volumaize gebruik van waixy maize.. ik geloof echt niet dat het dan zo slecht wordt opgenomen. maar zelf neem ik dextrojuice lemon
In augustus komt de vernieuwde dextrojuice.. 33% malto en 66% dextro, taurine maar ook met mineralen nu. en er komt een neutrale smaak bij om het mixen met je proteine wat lekkerder te maken.
He Rene,
Ik heb een vraagje over de whey amino 2150.
Je moet zeker per "slik moment" het aantal tabletten nemen dat je nodig hebt? (in mijn geval 6 of 7)
Ik ben volgens mij niet helemaal goed bezig geweest tijdens mijn vakantie, want ik dacht dat ik er in totaal maar 7 hoefte te slikken op een dag,.
Dit drong pas tot mij door tot ik de samenstelling van de tabletten op vakantie ging lezen.
.dextrojuice en whey gaat perfect samen hoor rene, het is echt waanzinnig lekkere shake!

ben ik het niet mee eens, licht misschien aan de smaken omdat ik whey choco met dextro lemon mix, is echt smerig
Dus ben zeker benieuwd naar die nieuwe dextro, alhoewel ik eerst nog anderhalve emmer op moet maken hehe.

+1
ik heb altijd vanille... daar kunt ge nooit iets verkeerd bij doen
natuurlijk... choco + citroen is walgelijk, alleen de gedachte
maar vanille en sinaas = overheerlijk!