Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou de vanille eens moeten proberen: geweldig!Ik wil een ding zeggen, HOLY MOTHERFREAKING SHIT wat is die Complex Carb Gainer lekker zeg!
Heb een emmertje aardbei en een emmertje bannaan besteld, en net de aardbei geproefd, was totaal anders dan ik had verwacht, ik dacht complex carbs, dat word een zanderige dikke zooi, maar nee hoor, een heerlijk romige shake met een aardbeien smaak die gewoon eng dicht in de buurt van Syntha-6 aardbei komt, wat een TOP-product!!!
Ik ben weer helemaal terug bij XXL, sorry dat ik mijn vertrouwen had geschonken aan een andere winkel, ik heb ervan geleerd, en zal dit NOOIT meerd doen![]()
Persoonlijk neem ik voor & na KT EAS, en na de cardio whey.Ik wil een lichte cut gaan doen en4 keer per week na de krachttraining cardio 25 min lage intensiteit, ik gebruik van xxl EAS moet ik deze direct na de krachttraining pakken en dan cardio of na de kt+ Cardio?
NOS pak je ook op rustdagen.. het is echt wel een topper..
als ik de Nano binnen heb maak ik de scherpste prijs op internet![]()

Hm jammer dat ik nou net de Capuchino krijg van delicious whey![]()
Ik lust echt geen koffie.

Ik wil een lichte cut gaan doen en4 keer per week na de krachttraining cardio 25 min lage intensiteit, ik gebruik van xxl EAS moet ik deze direct na de krachttraining pakken en dan cardio of na de kt+ Cardio?
Hi Rene, komen er later nog meer stacks van de xxl-lijn?
René, complimenten voor de nieuwe look van XXL...heel erg gaaf! Potjes zijn ook heel mooi geworden.
waar zetten jullie je sups neer thuis? heb ze nu gewoon op me kamer staan
maar door het warme weer worden ze der nie beter op denk ik ben altijd bang dat het snel gaat schimmelen..
de EAS kan je die ook goed voor het slapen pakken? en beter voor en na kt of voor kt en na de cardio als je die er nog achteraan doet?
Reneetje, ik ga vanavond of morgen weer wat bestellen, heb je ook wat samples van de Delicious?
Hoor er zoveel over maar heb het nog niet geprobeerd.
. Kan je me vertellen hoe ik dit kan verhelpen (eventueel via pb zodat ik mijn mailadres kan geven
)Hey,
Ik wil wat bestellen via de website, maar het blijkt dat ik mijn passwoord vergeten ben. Nu heb ik vanmiddag, en vanavond mijn gegevens laten verzenden naar mijn e-mail account, maar nog steeds niets ontvangen. Kan je me vertellen hoe ik dit kan verhelpen (eventueel via pb zodat ik mijn mailadres kan geven
)

Ik heb dit jaar alleen nog maar besteld zonder in te loggen geloof ik, alleen vandaag niet.
Je kunt volgens mij niet automatisch inloggen als je op de site komt maar dat kan ook aan firefox liggen wellicht?
Nou Rene, het is niet zo'n hele grote bestelling geworden maar ik kan me toch weer eventjes redden, heb de vraag voor samples er ook maar even bij vermeld bij de bestelling
Alvast bedankt.
René,heb bestelling geplaatst,delicious whey mango/perzik uiteraard en pro80 choco(bestelnr 32197).ALs je nog een crack sample hebt mag je die er altijd bij steken![]()
Bedankt wederom voor de snelle levering en de Xtratjes![]()