Necros
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
BCAA's kan je wel met je snelle koolhydraten nemen. 20 minuten later kan je dan je Whey nemen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo weer efen besteling vanmiddag gedaan gaa weer lekker knallen
Whey Protein Instant 2,5 kg
en 3 nieuwe dingen
DextroJuice 1500 gram
BCAA Powder XXL 500 gram
Omega 3 XXL 100caps
ben erg benieuw hoe hoe de eerst 2 gaan werken op me lichaam
gr ted
Totaalbedrag: EUR 404.75
Uw bestelnummer is: 32404
Alweer wat werk René![]()
Hulde voor de verbeterde oplosbaarheid van de NightProtein!
Kan niet wachten op de nieuwe smaken...
(vanille is niet echt briljant)

Vanille smaak is inderdaad niet echt lekker.. aardbei is een stuk beter en ik vind de 2 nieuwe varianten die komen zelfs redelijk lekker te vinden.
Het lost wel beter op maar wordt niet meer zo enorm dik.. ik vond dat zelf best wel lekker eigenlijk ik at het als een papje
Eind juli komen de nieuwe smaken erbij, gaat het in een pot en naar 1100gram.

Vanille smaak is inderdaad niet echt lekker.. aardbei is een stuk beter en ik vind de 2 nieuwe varianten die komen zelfs redelijk lekker te vinden.
Het lost wel beter op maar wordt niet meer zo enorm dik.. ik vond dat zelf best wel lekker eigenlijk ik at het als een papje
Ik vond de vorige night protein ook beter van smaak. Doordat het zo dik werd zat ik echt behoorlijk vol voor het slapen gaan. Ideaal voor in de cut dus.
De nieuwe night protein vanille wordt idd een stuk dunner en lost beter op. De smaak is ook wat zachter naar mijn mening. De aardbei heb ik hier ook staan, maar nog niet geprobeerd.
..
smaak. Ik meng dit dan tot een mousse achtig papje in een potje, ff de vriezer in zodat he net iets stijver wordt en ook de smaak is anders als het heel koud is. 20 minuutjes ofzo
en vult mij ook langer dan dat ik het zou opdrinken. Aanrader!dat wordt augustus denk ik.. mss eind juli we moeten eerst verhuizen rond de 18e juli... het wordt maltodextrine-dextrose-taurine-mineralen lemon, orange en neutrale smaak. 2000gram in een pot prijs denk €14.50
is carb slam van olimp voorlopig dan een goed alternatief ?
mvg
zo zie je maar toch weer dat smaken echt verschillen. ik vind vanille juist echt goed te doen. na een tijdje aardbei wordt ik er echt flauw van. ook dat het beter oplosbaar is, is natuurlijk alleen maar een plus.
Is het mogelijk om te kijken of een bestelling al is verstuurd?Dan hoef ik niet voor niks thuis te blijven.
als je verteld hier hoe laat je besteld hebt en hoe je betaald heb hoef ik geen eens te kijken en kan ik zo wel antwoorden.
Ik heb zaterdagochtend om 10 uur besteld ongeveer, een tanktop, dextrojuice en whey.
Ik heb betaald via iDeal.
eind juli heb ik big money, voor augustus ga ik een top stack kopen en mij kapot eten ^^ verwacht je maar een een bestelling maatje!
kapot eten hahaha...