- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
ja die is dan gisteren verzonden en moet vandaag komen...,
Bedankt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja die is dan gisteren verzonden en moet vandaag komen...,

2. Daarna: Neem dagelijks een dosering na uw raining. Als u niet traint, neemt u de dosering als u wakker wordt.

Rene,
ik gebruik op het moment nog Creapump en heb net van een maat Celltech gekregen, kan ik dat samen gebruiken of beter wachten tot ik klaar ben met Creapump?
Owja er staat een foutje bij celltech;
![]()
hey rené,
daarnet een bestelling geplaatst maar ik krijg geen mail! ook al nagekeken bij spam maar niets te vinden!
kan dit een tijd duren?
moet ik dat geld overschrijven zonder mededeling?
ff een kleine bestelling geplaatst. Heb onlangs al een perzik-mango sample ontvangen, dus zou leuk zijn om nu eens een andere smaak uit te testen. Ik heb het bij de opmerkingen gezet.
Hebben jullie nog leuke samples trouwens?

Aah, normaal gezien komt mijn bestelling vandaag aan, ben al aan het wachten op die postbode!
Khoop dat er misschien een sample inzitNog eens complimenten voor XXL!
Kan je me laten weten wanneer er binnekort een product vernieuwd en verbeterd wordt?
Whey aardbei (40gr)+ Dextrojuice(30gr) met 500ml melk in de blender gedaan...
Heerlijk!
Volgende keer doe ik er ook nog havermout bij!

WOW gisteren morgen besteld en vandaag al binnen.
Naar Belgie wel te verstaan!
thx René
keep up the good job![]()

Zijn er ook aanbiedingen voor creatine + eiwit (of komen deze nog)?
Ok, begrijpelijk. Ik hoef niet zo nodig een stack maar wel creatine + eiwit dus dan bestel ik die twee gewoon als losse producten.geen combi's zijn er als je dat bedoelt. of die er nog komen weet ik niet.
Ik vind een combi alleen zinvol als het ook echt een begrijpelijke stack is. Zomaar wat producten bij elkaar doen en verkopen als stack vind ik onzinnig.
ik ga daar binnenkort wel eens naar kijken.